Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-08-03, 15:57   #1
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5616

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Odds 6/8


Östersunds FK kommer till start utan lagkaptenen Alex Dyer (avstängd) och Fouad Bachirou (Bröllop). Två mycket tongivande spelare på mittfältet för Östersund. Bachirou är mycket värdefull i sin roll som defensivt ankare. Kvar blir Nouri som har sitt vapen i det offensiva men vem fyller den defensiva luckan? Mensiro? Hur som helst är det enligt mig stora avbräck för laget att vara utan dessa två herrar.

Giffarna kommer utan Tranberg (skadad) och Sonko Sundberg (OS). Någon som har input på hur detta påverkar laget?

I övrigt. Norrlandsderby. Det väntas bli lapp på luckan och publikrekord så det lär vara två heltaggade lag som kommer till spel. Sundsvall i övrigt ett helt ok bortalag 3-3-2.

Senast lagen möttes i en träningsmatch som jag inte tycker man ska dra allt för stora växlar av vann ÖFK med 3-0, senaste mötet i Allsvenskan stod giffarna för en 5-0 kross där man helt kontrade sönder ÖFK. Spelbilden på lördag lär bli likartad, ÖFK med stort bollinnehav. Lyckas giffarna stänga till och kontra som senast ser jag god chans att Sundsvall får med sig 1 poäng härifrån.

För mig lockar Sundsvall +0.5 1.97 Pinnacle
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pettzon2 (+1)
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-06, 07:10   #2
 
Misärs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 358
Sharp$: 5616

Winter - VS
Stats: 73 - 53 - 7
ROI: 116.79%
Vinstprocent: 57.94%

Standard

Om min förväntade matchbild att ÖFK har bollinnehav och Giffarna ligger på kontring skulle visa sig vara rätt tycker jag det talar för en viss spelare. Pa Dibba bör, med sin snabbhet få åtminstone något fint kontringsläge. Östersunds försvar har tidigare visat sig ömtåligt mot snabba omställningar och ingen i backlinjen har direkt snabbhet som sitt signum.

Pa Dibba gör sin sista match för Giffarna idag och jag är säker på att han vill lämna klubben som gav honom chansen i högre serier med stil.

Avvaktar dock laguppställning, får Dibba chansen från start kommer jag att trycka av på honom som målskytt. Annars står jag över.

Pa Dibba -målskytt - 4.35 @unibet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pettzon2 (+1)
Misär är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-06, 07:49   #3
 
jaroitens avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: KOJAN
Inlägg: 838
Sharp$: 3307


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Misär Visa inlägg
Avvaktar dock laguppställning, får Dibba chansen från start kommer jag att trycka av på honom som målskytt. Annars står jag över.
Du får väl hursomhelst pengarna tillbaka om han inte startar matchen?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Misär (+1)
jaroiten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td