Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-08-08, 21:31   #1
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 81
Sharp$: 2288
Standard

Odds 9/8


Reims - Le Havre

Reims without: Webber (d 2/0), Bouhours (d 2/0), Diego (m 2/0), Charbonnier (f 2/0), Rodrigez (m 2/0) – all player starting line-up last match!!! Also Carass (gk).

Le Havre without: Duhamel (f 2/1)

Spelar Le Havre 3,2 hos bet365

Senast redigerad av mastarna den 2016-08-08 klockan 22:46.
mastarna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-08, 22:34   #2
 
Reg.datum: apr 2016
Inlägg: 9
Sharp$: 683
Standard

Du menar väl då att man ska spela Le Havre då under tisdagen alltså? Det var iallafall Le Havre som hade oddset 3.2 på Bet365
Fridaajonsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-08, 22:45   #3
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 81
Sharp$: 2288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fridaajonsson Visa inlägg
Du menar väl då att man ska spela Le Havre då under tisdagen alltså? Det var iallafall Le Havre som hade oddset 3.2 på Bet365
Ja fel av mig. Le Havre ska det vara
mastarna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-08, 23:08   #4
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 81
Sharp$: 2288
Standard

Real Madrid - Sevilla

RealMadrid (last season): Benzema (27/24 f, 2nd top scorer, probably in), Navas (34/0 first goalkeeper), Pepe (21/1 d), Bale (23/19 m, 3rd top scorer), Kroos (32/1 m), Ronaldo (36/35 f, top scorer), Jese (28/5 f, left the club)

Sevilla FC (last season): Tremoulinas (24/0 d), Krohn-Dehli (27/1 m), Cristoforo (21/0 m)

Spelar Sevilla AH+0,5 2,0 hos Bet365
mastarna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-09, 11:30   #5
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Ok tråden är under fotboll så får väl reka Kina i nattens damfotboll, hoppas jag har fel, men varför ska Sverige vara klar favorit på det de visat hittills?

Har fortfarande lite svårt att smälta att Fischer fick målet i premiären mot blåbärslaget Sydafrika, bollen var inne både innan och när hon "slog in den", således Sydafrikas målvakt bästa svenska målskytt.
***

Nåväl natten spel måste ändå vara SARAH SJÖSTRÖM till en bit över dubbla pengarna ~2.48 på Betfair i 200 m fritt.

Efter att helt naturligt varit lite seg till slut i försöket med hård öppning och någon sämre vändning inbakad efter det fantastiska guldet i fjäril så imponerar hon stort i semifinalen.

Måste förstås säga att jag inte kan mycket om simning men om det inte häxar med tekniken i finalen kommer hon ju vinna rätt tryggt!!!

Att Sarah säger att det kändes lättare i semin trots att det gick 1.5 s snabbare är ju stort plus.

Grejen är ju att det före OS inte ens var påtänkt i världens media att Sarah skulle strida i 200 m fritt. Känslan är att Ledecky är en kraftigt överskattad favorit...

ALL IN PÅ SARAH !!!
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-09, 11:52   #6
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 81
Sharp$: 2288
Standard

Sochaux – GFC Ajaccio

Sochaux without: Werner (first gk 2/0), Andriatsima (f 2/2 top scorer), Teikeu (d 2/0), Tardieu (m 2/0), Ramare (m 2/0).
Gazelec without: Mulumba (m 2/0), Court (f 2/1), Brechet (d 1/0

Spelar Ajaccio AH+0 till 2,25 hos Bet365
mastarna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-09, 12:26   #7
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 81
Sharp$: 2288
Standard

Puszcza - Korona Kielce

Puszcza Saknar: Uwakwe (1/0 m)

Korona Saknar: Diaw (3/0 d, doubtful), Malkowski (0/0 g), Sekulski (4/3 f), Dejmek (4/0 d)
Koronas tränare säger att han kommer att vila några ordenarie spelare idag.

Spelar Puszcza AH +0,5 till 1,75 hos Bet365
mastarna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-09, 12:32   #8
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 81
Sharp$: 2288
Standard

Newport - MK Dons

MK Dons kommer att vila hela startelvan och spela med resrver samt juniorer.

Spelar Newport till 2,1 hos Bet365
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), solum (+1)
mastarna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-09, 13:26   #9
 
Reg.datum: jan 2015
Inlägg: 718
Sharp$: 3091
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Ok tråden är under fotboll så får väl reka Kina i nattens damfotboll, hoppas jag har fel, men varför ska Sverige vara klar favorit på det de visat hittills?

Har fortfarande lite svårt att smälta att Fischer fick målet i premiären mot blåbärslaget Sydafrika, bollen var inne både innan och när hon "slog in den", således Sydafrikas målvakt bästa svenska målskytt.
***

Nåväl natten spel måste ändå vara SARAH SJÖSTRÖM till en bit över dubbla pengarna ~2.48 på Betfair i 200 m fritt.

Efter att helt naturligt varit lite seg till slut i försöket med hård öppning och någon sämre vändning inbakad efter det fantastiska guldet i fjäril så imponerar hon stort i semifinalen.

Måste förstås säga att jag inte kan mycket om simning men om det inte häxar med tekniken i finalen kommer hon ju vinna rätt tryggt!!!

Att Sarah säger att det kändes lättare i semin trots att det gick 1.5 s snabbare är ju stort plus.

Grejen är ju att det före OS inte ens var påtänkt i världens media att Sarah skulle strida i 200 m fritt. Känslan är att Ledecky är en kraftigt överskattad favorit...

ALL IN PÅ SARAH !!!
Har inte med spelet i sig att göra men hade det blivit blåst för mål om Fischer inte knäet in den? Jag tror inte det.
bjarnea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-09, 15:25   #10
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 185
Sharp$: 1322
Standard

Ang. Kina - Tänk på att om Australien inte slår Zimbabwe (inte troligt) eller om Frankrike - Nya Zeeland inte slutar kryss så går Sverige och Kina båda vidare med ett oavgjort resultat. Och Frankrike bör vinna sin match. Sverige spelar sist så X är bästa spelet IMO


Ang Real Madrid - Sevilla sså har det enbart pratats om denna match på TV här i Spanien då det gäller RM:s försäsong. Målet har varit denna match och i en diskussion igår på TV så sades det att Sevillas nya manager sagt att man hellre blir bäst i Spanien än i Europa. Det tolkar jag som om att man satsar mer på söndagens spanska Supercup istället för ikväll. Jag tror Real tar och vinner enkelt ikväll.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+5), Migge (+1)
wedetips är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-09, 15:33   #11
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wedetips Visa inlägg
Ang. Kina - Tänk på att om Australien inte slår Zimbabwe (inte troligt) eller om Frankrike - Nya Zeeland inte slutar kryss så går Sverige och Kina båda vidare med ett oavgjort resultat. Och Frankrike bör vinna sin match. Sverige spelar sist så X är bästa spelet IMO


Ang Real Madrid - Sevilla sså har det enbart pratats om denna match på TV här i Spanien då det gäller RM:s försäsong. Målet har varit denna match och i en diskussion igår på TV så sades det att Sevillas nya manager sagt att man hellre blir bäst i Spanien än i Europa. Det tolkar jag som om att man satsar mer på söndagens spanska Supercup istället för ikväll. Jag tror Real tar och vinner enkelt ikväll.
Mjao beror givetvis på odds men visst spelade Kina -0.25 AH tidigare idag dvs halva insatsen tillbaka vid oavgjort halva vinst och givetvis full vinst vid vinst @1.94, men alltså det jag vänder mig emot är att Sverige ska vara så stor favorit som de fortfarande är (har gått upp).

Säger inte emot om X men det är svårt att taxera chansen på Kina och Sverioge med tanke på damfotbollens utveckling de senare åren, min tanke är att Sverige är överskattat men kanske har marknaden tagit full hänsyn även till detta, vi får se hur matchen går inatt men dessvärre får vi aldrig veta vilket

Att Sarah vinner däremot .... SÅÅ KLART !!!
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-09, 15:37   #12
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bjarnea Visa inlägg
Har inte med spelet i sig att göra men hade det blivit blåst för mål om Fischer inte knäet in den? Jag tror inte det.
jaja då är det väl ännu större skäl att marknaden är fel på det då det nu står 1-0 i protokollet vilket var ungefär vad jag ville ha sagt!
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-09, 18:40   #13
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 356
Sharp$: 1472
Standard

Tycker ipswich , derby och reading står i godkända odds och samtliga verkar ställa upp med fullt tillräckliga elvor för att kunna avfärda sina motstånd tämligen enkelt.
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td