Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-08-10, 00:04   #1
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 81
Sharp$: 2290
Standard

Odds 10/8


RoPS Rovaniemi v PS Kemi

RoPS Rovaniemi: Ville Saxman (14/2 m)

PS Kemi: Ryan Gilligan (19/1 m, suspended), Zeljko Savic (20/0 d), Matias Ojala (20/0 m), Tuomo Kononen (8/1 d), Jusa Impio (2/0 g), Aleksi Raiha (3/0 m), David Bitsindou (18/1 d, national selection)

Spelar på RoPS till 1,6 hos Bet365
mastarna är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-10, 10:32   #2
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 356
Sharp$: 1472
Standard

IFK norrköping - häcken
Spel: 1
Odds: 1,85 bet365

Kommentar: "Peking" är grymt starka hemma och blir bättre och bättre för varje match som går, de nya spelarna och managern verkar trivas ypperligt och samtliga spelar visar klass och bidrar till truppen. Ställer upp med en mycket stark elva där endast backlinjen är lite stukad av skador (ersättarna har skött sig med bravur).

Häcken är bra och slog Elfsborg borta senast men matchen innan det tappade man poäng hemma mot mycket tveksamma Helsingborg. Presterar ojämnt men är mycket bra när man Presterar på topp. Besitter mycket bra material men saknar den absolut vassaste paulinho. Stort avbräck även om han missat ett koppel matcher redan.

Fint värde på ettan och den kör vi på!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nissebuj (+5)
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-10, 14:09   #3
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

OS Herrfotboll.

Kikar på matchen Argentina-Honduras.

Marknaden tokgillar Argentina runt 1.42, Honduras ger 8.29 just nu hos Pinnacle, är det någon som har koll på hur dessa lag egentligen spelat? siffrorna säger inte att detta förhållande i vinstchans råder, men självklart ljuger ju siffror ofta.

Att Argentina behöver vinst om de vill bli tvåa i gruppen behöver inte vara fel om man som jag gillar Hondurasoddset.

Lite självmord att reka en 8-oddsare, så värst ofta sitter den inte men den här är spännande!?
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-10, 14:13   #4
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
OS Herrfotboll.

Kikar på matchen Argentina-Honduras.

Marknaden tokgillar Argentina runt 1.42, Honduras ger 8.29 just nu hos Pinnacle, är det någon som har koll på hur dessa lag egentligen spelat? siffrorna säger inte att detta förhållande i vinstchans råder, men självklart ljuger ju siffror ofta.

Att Argentina behöver vinst om de vill bli tvåa i gruppen behöver inte vara fel om man som jag gillar Hondurasoddset.

Lite självmord att reka en 8-oddsare, så värst ofta sitter den inte men den här är spännande!?
Är inne på att Argentina och Brasilien gör sitt ikväll.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+5), ExtremtRik (+10)
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-10, 14:21   #5
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Är inne på att Argentina och Brasilien gör sitt ikväll.
Men hur har de spelat? Driver du med mig när du säger att du "tror" att en 1.43 respektive 1.30 oddsare "gör sitt", det kan väl alla räkna ut att det sker ofta!?

Nåja nu har jag alltså orakeltips på att Världens sämsta spel, Brasilien @1.30 skall spelas !??

Skål på dig och ta det inte personligt bara
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-10, 15:18   #6
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 356
Sharp$: 1472
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Men hur har de spelat? Driver du med mig när du säger att du "tror" att en 1.43 respektive 1.30 oddsare "gör sitt", det kan väl alla räkna ut att det sker ofta!?

Nåja nu har jag alltså orakeltips på att Världens sämsta spel, Brasilien @1.30 skall spelas !??

Skål på dig och ta det inte personligt bara
Undrar lite vem du är, du frågar och får ett svar sen sågar totalt. Av någon outgrundlig anledning hånar du andra (jävligt onödigt?) utan att själv ge några konkreta eller direkta tips till någon annan. Dags att lägga av med allt skitsnack och tacka för att någon svarar på dina frågor istället.
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-10, 15:36   #7
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av a_alexander Visa inlägg
Undrar lite vem du är, du frågar och får ett svar sen sågar totalt. Av någon outgrundlig anledning hånar du andra (jävligt onödigt?) utan att själv ge några konkreta eller direkta tips till någon annan. Dags att lägga av med allt skitsnack och tacka för att någon svarar på dina frågor istället.
Tack men nej tack.

Edit: "Som ofta bäst när det gäller" tillhör inte spikens svar utan är hans ständiga signatur. Därför är svaret Goddag Yxskaft.

Men ok fult av mig att skriva vad jag tänkte.

Ha de.

Senast redigerad av ExtremtRik den 2016-08-10 klockan 16:38.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-10, 16:36   #8
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 356
Sharp$: 1472
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Tack men nej tack.

Edit: "Som ofta bäst när det gäller" tillhör inte spikens svar utan är hans ständiga signatur.

Men ok fult av mig att skriva vad jag tänkte.

Ha de.
Absolut inte , men du visar ju rätt så lite respekt för andra när du skriver
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-10, 18:31   #9
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Är inne på att Argentina och Brasilien gör sitt ikväll.
Alltså om spikens signatur hade ingått i svaret kunde jag köpt det som sådant även om Brazil inte direkt är "bäst när det gäller", nu var svaret Goddag yxskaft, ett lag i 1.43 (Argentina OS-lag) vinner oftast.
Citat:
Ursprungligen postat av a_alexander Visa inlägg
Undrar lite vem du är, du frågar och får ett svar sen sågar totalt. Av någon outgrundlig anledning hånar du andra (jävligt onödigt?) utan att själv ge några konkreta eller direkta tips till någon annan. Dags att lägga av med allt skitsnack och tacka för att någon svarar på dina frågor istället.
Tycker det framgick rätt väl vad jag var inne på utan att för den skull tvärsäkert reka nåt.


Citat:
Ursprungligen postat av a_alexander Visa inlägg
Absolut inte , men du visar ju rätt så lite respekt för andra när du skriver
och skulle spikens idiotsvar vara fullt av respekt??
Låt vara att det absolut är onödigt att nämna spiken som "Orakel", det var dumt gjort av mig. Förlåt till den berörde och alla som tar illa upp!

Senast redigerad av ExtremtRik den 2016-08-10 klockan 18:45.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-10, 20:36   #10
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Alright, Honduras förmådde inte skrälla men gjorde ett bra försök, en fartfylld match där båda lagen bland annat missade en straff.
Betfairhandeln gav iaf lillplus då kvitteringen var sen, även om man alltid vill straffa marknaden när oddsen är som de var...

Skam den som ger sig och nya satser...

Allas vårt Sverige ser jag som spelbart till rätt odds, tyvärr har oddset droppat lite under dagen men nuvarande 3.66 hos Pinnacle får vara ok, Unibet bjuder fortfarande 3.75 för den som spelar där.

Egentligen är det enda jag har att anföra att matchen inte är helt lättippad, jag inbillar mig att en bra svensk lagledning i Håkan Ericsson et al slickar sig om munnen när man ska ta sig an en motståndare med Japans "spelstil". Effekten borde kunna bli som när en bra pokerspelare möter en Maniac; variansen lär vara hög men det är inget att bekymra sig om när vi spelar underdogen Sverige.

Sverige behöver vinna och därmed ligger fokus på 1-2 teckenmässigt.


Colombia - Nigeria.

Jag gissar att Nigeria faktiskt är minst lika bra som Colombia men problemet är att de vinner gruppen oavsett resultat...
Därmed säger hjärnan Colombia men känslan X2... att välja odds / spel / värdera vinstchans i detta läge blir subjektivt värre...

Lutar faktiskt åt Nigeria som vinnare @4.70 men det kan bara bli ett litet spel. Man kan nog vänta sig oddsändringar närmare inpå, då gissar jag att Colombia går ned ytterligare men vi får se.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-10, 20:45   #11
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 356
Sharp$: 1472
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Alright, Honduras förmådde inte skrälla men gjorde ett bra försök, en fartfylld match där båda lagen bland annat missade en straff.
Betfairhandeln gav iaf lillplus då kvitteringen var sen, även om man alltid vill straffa marknaden när oddsen är som de var...

Skam den som ger sig och nya satser...

Allas vårt Sverige ser jag som spelbart till rätt odds, tyvärr har oddset droppat lite under dagen men nuvarande 3.66 hos Pinnacle får vara ok, Unibet bjuder fortfarande 3.75 för den som spelar där.

Egentligen är det enda jag har att anföra att matchen inte är helt lättippad, jag inbillar mig att en bra svensk lagledning i Håkan Ericsson et al slickar sig om munnen när man ska ta sig an en motståndare med Japans "spelstil". Effekten borde kunna bli som när en bra pokerspelare möter en Maniac; variansen lär vara hög men det är inget att bekymra sig om när vi spelar underdogen Sverige.

Sverige behöver vinna och därmed ligger fokus på 1-2 teckenmässigt.


Colombia - Nigeria.

Jag gissar att Nigeria faktiskt är minst lika bra som Colombia men problemet är att de vinner gruppen oavsett resultat...
Därmed säger hjärnan Colombia men känslan X2... att välja odds / spel / värdera vinstchans i detta läge blir subjektivt värre...

Lutar faktiskt åt Nigeria som vinnare @4.70 men det kan bara bli ett litet spel. Man kan nog vänta sig oddsändringar närmare inpå, då gissar jag att Colombia går ned ytterligare men vi får se.
Både spelen verkar helt klart vettiga med lite mindre insatser
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-10, 21:47   #12
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Nigeria gick ned lite sedan inlägget men frågan är om de inte går upp igen när uppställningarna offentliggörs, vilket var vad jag i första hand tänkte på vad gäller oddsen i den matchen, att även andra gillade 4.70 på Nigeria må vara, sen är oddsrörelser vanskliga att sia om när vitt skilda aktörer agerar...
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-10, 21:53   #13
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 356
Sharp$: 1472
Standard

Läste nått om vinstpengar i Nigeria vilket bör motivera Nigeria ytterligare om det stämmer
a_alexander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-10, 22:22   #14
 
Reg.datum: apr 2016
Inlägg: 9
Sharp$: 684
Standard

Vinstpengar till Nigerias lag? Vart fanns det informationen?
Jag är också inne på att Nigeria bara är bäst i natt, trots att dom redan är klara. Som dom spelade mot Sverige, det är svårt att tänka emot. Visst lär dom lufta truppen litegrann nu kanske, men jag känner ändå att dom verkar vilja ge allt dom kan.
Om det finns en viss extra bonus inräknad så tänker jag nog spela på dom till 4.00 på bet365, då jag faktiskt tror att Nigeria ändå drar det längre strået inatt.
Fridaajonsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-08-10, 22:25   #15
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 331
Sharp$: 3018
Standard

Info finns på svenska spel ang vinstbonus till Nigeria! men jag avstår.....spelar bara att Japan vinner ikväll!
karpafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td