Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-09-13, 19:38   #16
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av karpafan Visa inlägg
Jag satt oxo kollade på detta idag, håller med om det!

Men form slår klass brukar man påstå, ikväll får vi se!

Jag gissar på X.
Hehe där kom kompromissen.

Får mig att tänka på Matte Forslund under sejouren som tipster på SvS, "1an är överspelad så jag GARDERAR med X"

Därmed inte sagt att det är ettan, som flera saluför kan det istället bli public:s (någon som har Pinnacles antal bets?) Huddersfield som är överskattat.

Nu är jag ändå benägen att heja på Spiken o Huddersfield, för hur det än är så måste Brighton göra något de inte gjort i två senaste; MÅL...

Även denna momentära(?) måltorka kan förstås tala för att de förmår utjämna om det behövs men inte döda matchen så X, varför inte, men oddset...
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-13, 20:36   #17
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 331
Sharp$: 3017
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik Visa inlägg
Hehe där kom kompromissen.

Får mig att tänka på Matte Forslund under sejouren som tipster på SvS, "1an är överspelad så jag GARDERAR med X"

Därmed inte sagt att det är ettan, som flera saluför kan det istället bli public:s (någon som har Pinnacles antal bets?) Huddersfield som är överskattat.

Nu är jag ändå benägen att heja på Spiken o Huddersfield, för hur det än är så måste Brighton göra något de inte gjort i två senaste; MÅL...

Även denna momentära(?) måltorka kan förstås tala för att de förmår utjämna om det behövs men inte döda matchen så X, varför inte, men oddset...


Ännu mer roligt blir det när jag ser att jag valt 1 2 på tipset! hoppas såklart jag gissade fel på X då!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+5)
karpafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-13, 20:38   #18
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Helt off topic.

Hörde en så underbart dum kommentar i Viasats PSG-Arsenal i slutet av första...

Lagerbäck (tror jag det var, eller kan det vara det, låter ju så...??) : "...jag tror det är 30% att man förlorar om man gör första målet..." "kan ju bli oavgjort men

blablabla

Hmmm INNAN matchen står alltså Arsenal i 4+ ggr dvs mindre än 25% chans...

När Lagerbäck pratar om sina 30% för förlust står Arsenal i 17 ggr på uselt liveodds hos stort bolag (det jag råkade vara uppkopplat på).

Bara att LASSA på ARSENAL då? GIGANTISKA 30% chans att vända ????

Älska kommentatorer!!
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-09-13, 21:30   #19
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 331
Sharp$: 3017
Standard

Där kom 1-0 vilket är tur för min rad!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ExtremtRik (+1)
karpafan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td