Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-04-29, 10:29   #1
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Region Örebro Län
Inlägg: 92
Sharp$: 273
Standard

Avslutande omgångar England


Det börjar dra ihop sig till avslutning i England!
Har ni börjat titta på vilka lag som "måste" vinna för att hålla sig kvar eller kvala/vinna uppåt!
Spontant såg jag Carlisle i League 2 idag till 2,30!
Ska sätta mig och titta sen, men om någon har något hojta!
Farjkarlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-29, 10:59   #2
 
Emeffeffs avatar
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 1 105
Sharp$: 2156

Emeffeff
Stats: 36 - 38 - 4
ROI: 107.76%
Vinstprocent: 48.65%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Farjkarlen Visa inlägg
Det börjar dra ihop sig till avslutning i England!
Har ni börjat titta på vilka lag som "måste" vinna för att hålla sig kvar eller kvala/vinna uppåt!
Spontant såg jag Carlisle i League 2 idag till 2,30!
Ska sätta mig och titta sen, men om någon har något hojta!
No offense, men vad ska du med den infon till? Tror du inte att oddssättarna redan har tagit hänsyn till vilka lag som har något att spela för när de satte oddsen? Eller, om de av någon anledning inte skulle ha gjort det, att marknaden har hunnit korrigera oddsen fram till matchdagen?

Det är ingen garanti att man vinner bara för att man har något att spela för. Carlisle har varit genomusla under våren och snarare sett ut som ett bottenlag än topplag. Newport som de möter behöver för övrigt också vinna och har vunnit 4 av de 5 senaste. Utan att ha sett avbräck, laguppställningar osv. skulle jag säga att runt 2,30 är nog rätt så korrekt.

Mansfield, Hartlepool, Stevenage, Wycombe, Blackpool, Southend, Millwall, Port Vale, Gillingham... är andra lag som jag kan komma på just nu som har mycket att spela för, men det är inget jag rekommenderar att spela på den infon. Jag har till och med spel på andra sidan i vissa fall, t.ex. Portsmouth 2,60 som redan är klara mot Mansfield som behöver vinna för att komma med i playoffs.
Emeffeff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-29, 11:29   #3
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Region Örebro Län
Inlägg: 92
Sharp$: 273
Standard

Ingen offence tagen! Eftersom forumet är rätt stendött så ville jag ha till en liten diskussion och det blev ju en start om än lite trevande!
Bara sätta sig och kolla laguppställningar etc!
Farjkarlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-30, 15:01   #4
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Emeffeff Visa inlägg
No offense, men vad ska du med den infon till? Tror du inte att oddssättarna redan har tagit hänsyn till vilka lag som har något att spela för när de satte oddsen? Eller, om de av någon anledning inte skulle ha gjort det, att marknaden har hunnit korrigera oddsen fram till matchdagen?

Det är ingen garanti att man vinner bara för att man har något att spela för. Carlisle har varit genomusla under våren och snarare sett ut som ett bottenlag än topplag. Newport som de möter behöver för övrigt också vinna och har vunnit 4 av de 5 senaste. Utan att ha sett avbräck, laguppställningar osv. skulle jag säga att runt 2,30 är nog rätt så korrekt.

Mansfield, Hartlepool, Stevenage, Wycombe, Blackpool, Southend, Millwall, Port Vale, Gillingham... är andra lag som jag kan komma på just nu som har mycket att spela för, men det är inget jag rekommenderar att spela på den infon. Jag har till och med spel på andra sidan i vissa fall, t.ex. Portsmouth 2,60 som redan är klara mot Mansfield som behöver vinna för att komma med i playoffs.

Bästa inläget i tråden.

Marknaden slaktar känslor- marknaden är effektiv!
__________________
Gambla inte med din plånbok
-Matcha spelet
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td