Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-15, 18:10   #61
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 6
Sharp$: 22
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rille Visa inlägg
min är rättad jämnt och förlust. men det stod på min att 0-0 var = jämn. jävligt konstigt borde ju bli push. Trisst för er andra men dom måste ju rätta till det om ni mailar.
Borde inte din rättas som vinst? Annars skulle dom väll skrivit typ "inga mål odds: 1.00". Mailade innan jag skrev här men inget svar än så länge.
trupert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-15, 18:13   #62
 
Rilles avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Örebro län
Inlägg: 207
Sharp$: 436


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

nej fel av mig: på min stod det 0-0= jämn, jag spela udda. betet är rättat som förlust.
Rille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-15, 18:20   #63
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rico Visa inlägg
Jag håller inte med dej i de hårda orden men jag förstår dej och kritiken. Det jag är kritisk mot är skotten. Mycket dåliga lång och distansskott. Även frisparkarna, pinsamt dåliga. vi får ge spelarna en match till innan vi sågar dom.
Självfallet, men som sagt, jag kritiserade spelet HITTILS, inte alls vad man väntat sig. Skotten, frisparkar och hörnor ja, men jag vill nog ändå säga att det är passningsspelet som är det värsta än så länge. Oerhört hög felprocent så fort spelet är förlagt på motståndarens planhalva....

Men men, det känns som det bara kan bli bättre
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-15, 18:24   #64
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av frages Visa inlägg
Varför är det bättre?

Är väl bra mycket bättre att det räcker att dom bara gör mål i varje halvlek, än att dom oxå ska vinna den.
Då kan ju tex bägge sluta 1-1 ist för att dom behöver vinna dem?

Med högre odds tom
För att det är så marginell skillnad på oddsen. Jag är ju ingen expert på fotboll, men av oddsen och snacket att döma så är det ganska osannolikt att koreanerna ska näta idag. Man garderar sig alltså i princip mot att brassarna blir mållösa i andra genom att offra väldigt lite på oddset.

Det var alltså dessa två jag snackar om...

Att dom vinner bägge halvlekar? JA @ 1.55

Brassarna göra mål i bägge halvlekar? JA @ 1.61
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-15, 18:27   #65
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Någon insatt som kan förklara för mig vad grejen var med sista hörnan i CIV-POR? De körde någon passvariant istället för att slå mot mål, trots att de väl måste ha haft koll på att det skulle bli avblåst. Eller blåste de av innan hörnan slogs?
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-15, 18:28   #66
uno
 
unos avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 56
Sharp$: 317
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
För att det är så marginell skillnad på oddsen. Jag är ju ingen expert på fotboll, men av oddsen och snacket att döma så är det ganska osannolikt att koreanerna ska näta idag. Man garderar sig alltså i princip mot att brassarna blir mållösa i andra genom att offra väldigt lite på oddset.

Det var alltså dessa två jag snackar om...

Att dom vinner bägge halvlekar? JA @ 1.55

Brassarna göra mål i bägge halvlekar? JA @ 1.61
Att de skall göra mål i båda borde det vara högre odds på. Känns ganska osäkert att de orkar igenom det omtalade försvaret hur många gånger som helst.
uno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-15, 18:30   #67
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4066

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

För att Brazil ska vinna båda halvlekarna så måste dom ju gör mål i båda också, så du garderar inte stekel.
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-15, 18:30   #68
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Någon insatt som kan förklara för mig vad grejen var med sista hörnan i CIV-POR? De körde någon passvariant istället för att slå mot mål, trots att de väl måste ha haft koll på att det skulle bli avblåst. Eller blåste de av innan hörnan slogs?
Tror de ansåg att chansen var större att åka på en kontring än att de själva skulle göra mål. Tråkigt, tyvärr har det varit mycket sånt än så länge i vm, det har varit rädsla för att förlora, istället för att se möjligheten att vinna.
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-15, 18:31   #69
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 6
Sharp$: 1
Standard

Men för att dom ska vinna båda halvlekar måste de ju också göra minst ett mål varje halvlek? :S
Jeppan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-15, 18:31   #70
uno
 
unos avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 56
Sharp$: 317
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
För att Brazil ska vinna båda halvlekarna så måste dom ju gör mål i båda också, så du garderar inte stekel.
Nej? De behöver väl bara göra mål i första och hålla nollan för att vinna båda? Eller nollas resultaten efter varje halvlek?
uno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-15, 18:32   #71
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
För att Brazil ska vinna båda halvlekarna så måste dom ju gör mål i båda också, så du garderar inte stekel.
Jag tror att det är ett syftningsfel och att vadet är att Brasilien leder vid varje halvleks slut. Frage får gärna rätta mig om jag har fel, och om jag har det så tar jag tillbaka alla kommentarer.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-15, 18:34   #72
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Tror de ansåg att chansen var större att åka på en kontring än att de själva skulle göra mål. Tråkigt, tyvärr har det varit mycket sånt än så länge i vm, det har varit rädsla för att förlora, istället för att se möjligheten att vinna.
Ja, men är det inte kutym att domarn blåser direkt försvarande lag fått bollen ur zon i ett sånt läge?
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-15, 18:35   #73
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4066

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Om spelet är att laget ska vinna båda halvlekarna så nollställs resultatet efter första halvlek. Det blir 2 olika matcher kan man säga.
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-15, 18:36   #74
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4066

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Däremot om man spelar halvtid/fulltid 1/1, så räcker det att laget leder första halvlek och håller det resten av matchen.
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-15, 18:47   #75
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg

Att dom vinner bägge halvlekar? JA @ 1.55

Brassarna göra mål i bägge halvlekar? JA @ 1.61

Ska man välja något av dessa finns bara det undre alternativet. Båda spelen kräver minst 1 mål i vardera halvlek från brassarna. Det undre tar inte hänsyn till hur många mål de släpper in.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td