Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-17, 15:52   #46
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Haha....Här skulle jag precis livespela Grekland att göra nästa mål, så kommer det upp en artikel som jag bara MÅSTE läsa, och just då gör de mål.....SUCK!
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-17, 16:33   #47
 
Mr. Johanssons avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 80
Sharp$: 669


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ett Överspel (2.5) till 2.80 ggr pengarna satt inte helt fel nu
Mr. Johansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-17, 16:37   #48
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

En idiotgrej förändrar allt och skickar ut nigeria ur vm. Nigeria är ju känt för att stena folk, han är värd det efter den utvisningen
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-17, 16:39   #49
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av calahan Visa inlägg
En idiotgrej förändrar allt och skickar ut nigeria ur vm. Nigeria är ju känt för att stena folk, han är värd det efter den utvisningen
Sluta klaga. Det här är vm:s bästa match hittills. Heja Grekland.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-17, 16:42   #50
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Liveade Grekerna @ 2.38 via luren i bilen med radiosporten på. Speltorsk eller geni? Döm själva!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-17, 17:15   #51
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 2
Sharp$: 15
Standard

Vad tror ni om matchen ikväll? Tycker att den är extremt svårspelad och vad som helst kan hända känns det som.

Än så länge har jag spelar U2.5 mål, även om det kanske inte känns så stabilt längre. Några andra tips på den matchen?
filip20 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-17, 17:58   #52
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 28
Sharp$: 991
Standard

Har med vart inne på U2.5 i frankrikematchen hela dagen.. men det verkar ju som proppen gått ur lite nu när andra gruppspelsmatchen dragits igång...men oddsen lockar ju knappast på underspelet (1.45 på expekt nu)
Pavey är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-17, 18:11   #53
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 16
Sharp$: 27
Standard

Jag tror mycket väl det kan bli en hel del mål i matchen ikväll. Båda lagen har ju kapaciteten för det, dessutom har Mexico sagt att de ska spela offensivt ikväll. Båda lagen känner nog behovet av en vinst nu. Jag slår nog till på Ö2,5 samt Frankrike AH -1.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
addelante är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-17, 18:15   #54
 
vigge71s avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 55
Sharp$: 825


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Håller helt med Addelante.

Frankrike har ett mkt bra lag på pappret och får man igång liret vinner man mot ett defensivt svagt Mexico.

Över 2.5 står ruskigt högt och det testas absolut då båda lagen är bra offensivt.
vigge71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-17, 18:33   #55
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Liveade Grekerna @ 2.38 via luren i bilen med radiosporten på. Speltorsk eller geni? Döm själva!
Du är ett såkallat "Speltorskgeni". Även jag räknas som en sådan.

Speltorskgenier, unite!

Förövrigt lockas jag av att stoppa deg på Mexiko @ 3.75. Frankrike är, och bör vara, favoriter i en match som denna med det laget på pappret, men mot Uruguay senast var det knappast ett Frankrike man kände igen som spelade. Oinspirerat och tafatt. Totalt värdelös tränare och en nation vars befolkning inte står enade bakom dem som man vanligtvis gör i VM-sammanhang. Trygghet saknas, motivation saknas.

Får se närmre matchstart, men... Mexiko känns vassa.

EDIT: Lägg därtill att detta är en mer eller mindre "vinna eller försvinna"-match för mexiko. Styrkebesked från Uruguay igår, verkligen. Slog laget som kryssade mot Mexiko i premiären...

EDIT2: Jorrå, vi dunkar deg på rak mexiko till höjda oddset 4.10. Hoppas på seger nu. Dåliga vänskapsmatcher (frankrike) mot bra vänskapsmatcher (mexiko) avgjorde grejen. Nu körrrrrr vi.
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI

Senast redigerad av Turtlewax den 2010-06-17 klockan 19:10.
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-17, 19:35   #56
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 172
Sharp$: 32
Standard

Mycket få analyser här vad gäller Frankrike - Mexico.

Själv tror jag på Frankrike men inte nog för att satsa. Det är en ödestigande match och de kommer att göra allt för att vinna. Jag tror inte att Mexico har kraften att stå emot ett lag som Frankrike. Kryss är inte önskvärt för något av lagen egentligen, dock mer önskvärt för Mexico. Varför Frankrike kommer att pressa och stressa.

Problemet är att Mexico inte kommer att överanstränga sig lika mycket kanske och att de då kommer att vara svårare att göra mål. Dock kan jag mycket väl tänka mig att satsa på 2-0 om det blir 1-0 eller helt enkelt satsa på fler än 1.5 mål då.

Några fler tankar? Några skadade spelare?


Där kom en chans för mexico, men inget av det. Nära.
Mexico pressar också. De håller sig inte alls tebax. Kanske värt att köra över 2.5 redan nu.


Ok har inne en liten slant på 1.5 rent på känsla.
__________________
Att tala är silver, att tiga(och lyssna!) är guld.
Att samtala är platina.

Senast redigerad av Kors i taket den 2010-06-17 klockan 19:42.
Kors i taket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-17, 20:27   #57
 
Turtlewaxs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 341
Sharp$: 301
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kors i taket Visa inlägg
Mycket få analyser här vad gäller Frankrike - Mexico.

Själv tror jag på Frankrike men inte nog för att satsa. Det är en ödestigande match och de kommer att göra allt för att vinna. Jag tror inte att Mexico har kraften att stå emot ett lag som Frankrike. Kryss är inte önskvärt för något av lagen egentligen, dock mer önskvärt för Mexico. Varför Frankrike kommer att pressa och stressa.

Problemet är att Mexico inte kommer att överanstränga sig lika mycket kanske och att de då kommer att vara svårare att göra mål. Dock kan jag mycket väl tänka mig att satsa på 2-0 om det blir 1-0 eller helt enkelt satsa på fler än 1.5 mål då.

Några fler tankar? Några skadade spelare?


Där kom en chans för mexico, men inget av det. Nära.
Mexico pressar också. De håller sig inte alls tebax. Kanske värt att köra över 2.5 redan nu.


Ok har inne en liten slant på 1.5 rent på känsla.
Måste fråga, varför skulle de inte överanstränga sig? De har uruguay kvar, förmodligen rankar dem Uru som gruppens bästa lag liksom mig efter gårdagens uppvisning? Mexarna gick dessutom ut och sa innan matchen att de skulle spela offensivt för att vinna.

Oavsett känns det bra att ha pengarna på Mexiko. Fransmännen är, citerat från svt, likt en maskin, men ganska uddlösa framåt. Mexiko ångar på och vill verkligen vinna här, Frankrike känner säkerhet i att de har Sydafrika kvar.

Mina 2 cents. Nu inväntar vi andra halvlek. Lycka till med spelen!
__________________
MÄSTARNA FRÅN MALMÖ
HÄR ÄR VI
Turtlewax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-17, 21:25   #58
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Fan att jag inte höll på mitt "löfte" innan VM att fadea Frankrike rakt av.

Föll för att Mexico gjorde en svag öppningsmatch och att Frankrike såg helt okey ut mot ett svårspelat Uruguay. Det var ju detta jag pratade om!

Aja, räddade med några livebets..
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-17, 21:28   #59
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 451
Sharp$: 87
Standard

RobinD , vilka kör du på imorgon?
Babbe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-17, 21:28   #60
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Babbe Visa inlägg
RobinD , vilka kör du på imorgon?
England-1.5 är allt so far.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td