Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-03, 19:14   #1
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

3/8 Kl 20:30 Champions League, Anderlecht vs TNS


3/8 Kl 20:30 Champions League, Anderlecht vs TNS

Spel: över 3.5 mål
Odds: 2.25
Insats: 1% (175u)
Bookie: Bet365

Motivering

Anderlecht spelade hem denna matchserie i Wrexham senast och denna match skulle kunne spelas av och sluta under 1.5 fär många lag. Anderlecht är dock ett lag som sällan spelar fotboll utan att prestera. Trots att de var klara för serieseger förra året så fortsatte de att vinna matcher och man gör mycket mål.

I ligan i helgen kom man tillbaka från 0-1 och vann med 4-1 hemma mot nyuppflyttade Eupen. 3 olika målskyttar den gången samt ett självmål. Det är lite av Anderlechts styrka, de är kraftfulla framåt på många håll.

Idag har man några avbräck i form av Kanu, Cheikhou Kouyate och Lucas Biglia. Det är namn som är viktiga för Anderlecht, men man får tillbaka en av mina favoriter och en spelare jag tror kommer bli en stjärna i en mycket större klubb inom kort, Lukaku.

De har dessutom spelare som Boussoufa, Legear, Suarez och nye Kljestan(nätade i premiären) som alla är starka målskyttar.


Uppställning:

Selection : Bernárdez, Boussoufa, Chatelle, Chavarría, Cordier, Deschacht, De Sutter, Diandy, Gillet, Juhasz, Kljestan, Lecjaks, Legear, Lukaku, Marecek, Mazuch, Proto, Rnic, Sare, Schollen, Suarez

Att Abyss spelar TNS över 0.5 mål gör att jag känner mig ännu mer sugen på att trycka in en liten slant på över 3.5 som jag tycker är för högt. Pinnen ligger på dryga 2 på detta spel.

Edit: Spelar endast 1% pga att matchen inte har jättekaraktär för Anderlecht i och med att de i princip är klara.

Senast redigerad av RobinD den 2010-08-03 klockan 19:20.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-03, 19:17   #2
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Testar Anderlecht -1.5 själv så får vi se hur det slutar
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-03, 21:23   #3
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Testar Anderlecht -1.5 själv så får vi se hur det slutar
Grattis, du vann

Jag failar två överspel idag och sätter Årsunda.. inte helt nöjd med det faktiskt.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-03, 21:51   #4
 
Sl4mp4s avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 95
Sharp$: 87

sl4mp4 ryggar vidare
Stats: 136 - 193 - 9
ROI: 84.73%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Chatt-tjattret lät som NTS var sjukt nära att sätta in ett mål sista 15-20min för 3-1 :/ jag fick inte kolla streamen på justin.tv pga limit på streamers från sverige.
Nog inte "dåligt spel" direkt, bara förlorat
På't igen ba'
__________________
"Captain Jean-Luc Picard, of the USS Enterprise." -Cpt. Jean-Luc Picard. USS Enterprise.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Sl4mp4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-03, 21:53   #5
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Över- och underspel är ett otyg. Jag har flera gånger lovat mig själv att sluta med dem men föll likväl dit häromdagen när jag spelade u2,5 på Göteborg-Kalmar. Ens spel kan vara hur välmotiverade som helst och ändå blir det nåt helt annat. Ena gången blir det under när allt talar för över och nästa gång blr det över när allt talar för under. Totalt sett blir det ju så att lagen spelar över och under precis som förväntat, vad annars, men man bör ej förvänta sig någon logik i när resultaten infaller. Det är min uppfattning och jag får hela tiden kämpa emot att sätta frestande ö/u-spel. Jag var så smått på gång att sätta ett överspel på Benfica-Tottenham idag också men jag kunde lyckligtvis hålla mig.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-03, 22:05   #6
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kattbert Visa inlägg
Över- och underspel är ett otyg. Jag har flera gånger lovat mig själv att sluta med dem men föll likväl dit häromdagen när jag spelade u2,5 på Göteborg-Kalmar. Ens spel kan vara hur välmotiverade som helst och ändå blir det nåt helt annat. Ena gången blir det under när allt talar för över och nästa gång blr det över när allt talar för under. Totalt sett blir det ju så att lagen spelar över och under precis som förväntat, vad annars, men man bör ej förvänta sig någon logik i när resultaten infaller. Det är min uppfattning och jag får hela tiden kämpa emot att sätta frestande ö/u-spel. Jag var så smått på gång att sätta ett överspel på Benfica-Tottenham idag också men jag kunde lyckligtvis hålla mig.
Inte jag, spelade på över 2.5 på tott-benfica Men jag hade plusstats förra året i belgien och holland på över/under. SÅ ska nog fixa det i år igen.. hoppas jag
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-03, 23:22   #7
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Inte jag, spelade på över 2.5 på tott-benfica Men jag hade plusstats förra året i belgien och holland på över/under. SÅ ska nog fixa det i år igen.. hoppas jag
Om du har klara plusstats så finns det förstås inget skäl att avstå. Jag har själv inte bokfört mina spel så jag vet inte med säkerhet hur det är med mina ö/u-spel men känslan säger att det skiter sig mest hela tiden, mer än lovligt iaf. Du skulle ju kunna starta ett skilt ö/u-sheet nu när ligorna så småningom kör igång.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Kattbert den 2010-08-03 klockan 23:42.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-03, 23:23   #8
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kattbert Visa inlägg
Om du har klara plusstats så finns det förstås inget skäl att avstå. Jag har själv inte bokfört mina spel så jag vet inte med säkerhet hur det är med mina ö/u-spel men känslan säger att det skiter sig mest hela tiden, mer än lovligt iaf. Du skulle ju kunna starta ett skillt ö/u-sheet nu när ligorna så småningom kör igång.
Blir så många sheets, jag rekar inte så många spel offentligt iaf så det ska fungera bra med filtret tycker jag.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td