Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-26, 01:04   #1
 
mattiaspolancos avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 93
Sharp$: 551


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Trabzonspor - Liverpool


Trabzonspor - Liverpool: X (3.10) @ Bet365

Inför dagens match så har Liverpool hela 7 spelare borta från truppen, Steven Gerrard, Fernando Torres, Javier Mascherano, Daniel Agger, Milan Jovanovic, Maxi Rodriguez och Danny Wilson. Roy Hodgson har sedan enbart Nathan Ecclestone att byta in offensivt. Med en skadedrabbad trupp och senaste förlusten mot City så är nog inte självförtroendet i laget på topp heller.

Liverpools förmodliga startelva:
N'Gog
Kuyt - Cole - Babel
Johnson - Carragher - Kyrgiakos - Aurelio
Reina

Trabzonspor har startat säsongen bra där de har 4 vinster i bagaget förutom senaste mötet mot Liverpool och man måste vinna med 2-0 för att kvalificera sig till Europa League som skulle innebära miljonintäkter till den turkiska klubben.

Pengarna som Europa League kan bidra med är något Liverpool har i åtanke också då man inte är med i årets upplaga av Champions League. Man har redan sagt att klubben har ekonomiska problem och det är nog något som pressar Roy Hodgson inför dagens match.

För att Liverpool ska kvalificera sig så behövs minst oavgjort i matchen och det är något jag lägger mina pengar på då Liverpool saknar nästan hela sin offensiv och kommer satsa på att försvara sig istället.

Bör bli en målfattig match men oddset Under 2.5 mål på Bet365 till oddset 1.63 lockar inte.
mattiaspolanco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 01:11   #2
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Trabzonspor +0. Tror också på en målfattig historia med x chans. Tror dock att turkarna har hyfsad chans att vinna och liverpool som klubb är i gungning just nu. Det laget de ställer upp med är högst medelmåttigt, iaf om man heter liverpool...
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 01:22   #3
 
DenDäras avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 72
Sharp$: 701
Standard

Det blir över 2.5 mål och trabzonspor vinst. Låt se. =)
__________________
Blame it on the Vodka
DenDära är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 01:26   #4
 
mattiaspolancos avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 93
Sharp$: 551


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DenDära Visa inlägg
Det blir över 2.5 mål och trabzonspor vinst. Låt se. =)
Varför tror du det blir över 2.5 mål och vinst för turkarna?
mattiaspolanco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 02:48   #5
 
DenDäras avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 72
Sharp$: 701
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mattiaspolanco Visa inlägg
Varför tror du det blir över 2.5 mål och vinst för turkarna?
Är egentligen mest en magkänsla. Men som jag ser det är man från trabzonspors sida grymt motiverade inför mötet mot liverpool och fansen kommer med hundraprocentig stöd och därmed förväntar sig att trabzonspor presterar lite över det vanliga. Som du nämnde i första posten så har man startat säsongen bra med ett par vinster bakom sig mot lag som fenerbahce, bursaspor, ankaragucu mfl. Med tanke på dessa möten så lär även självförtroendet vara till deras fördel. Blir utfallet så att liverpool gör första målet så lär en defensiv spelstil vara det sista man kör med, enligt mig. Publiken skall underhållas och man ska kämpa in till sista svettdroppen. =) Enkelt sagt så blir det då att man släpper på försvaret och kör mer offensiv vilket ger liverpool kontringslägen och då antingen 2-0 eller 1-1. Vilket som så tror jag på ett mål därefter.

Det var det scenariot jag hade spelat upp i huvudet på ett ungefär.
__________________
Blame it on the Vodka
DenDära är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 06:26   #6
 
pankbanks avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 657
Sharp$: 0

007 ser grönt
Stats: 275 - 366 - 21
ROI: 99.43%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

2-0 eller 1-1 är inte över 2.5
__________________
007 ser grönt
pankbank är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 06:46   #7
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Jag såg delar av första matchen och av det jag såg var Trabsonspor väl så farliga som Liverpool. Liverpool var verkligen inte övertygande och oddset 3 på en rak etta (pinnaclesports) känns som en bjudning. Kanske det blir någon gardering sen men jag börjar med en rak etta.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 07:49   #8
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 604
Sharp$: 2463
Standard

Spelar Trabzonspor DnB till 2x på Bet365
tino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 08:11   #9
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kattbert Visa inlägg
Jag såg delar av första matchen och av det jag såg var Trabsonspor väl så farliga som Liverpool. Liverpool var verkligen inte övertygande och oddset 3 på en rak etta (pinnaclesports) känns som en bjudning. Kanske det blir någon gardering sen men jag börjar med en rak etta.
Glöm inte att Liverpool är mästare på att göra det som krävs för att ta sig vidare.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 11:03   #10
 
DenDäras avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 72
Sharp$: 701
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pankbank Visa inlägg
2-0 eller 1-1 är inte över 2.5
Kanske inte var tydlig nog när jag skrev

"[...]då antingen 2-0 eller 1-1. Vilket som så tror jag på ett mål därefter. "

???
__________________
Blame it on the Vodka
DenDära är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 15:16   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 68
Sharp$: 66
Standard

Jag kör singel liverpool . Visst dem saknar spelare, men den trupp som ser ut att starta är då bättre än turkarnas.
Daniel_liraren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 15:27   #12
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Glöm inte att Liverpool är mästare på att göra det som krävs för att ta sig vidare.
Det är helt förenligt med ett rakt bet på Trabzonspor .
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 20:34   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 68
Sharp$: 66
Standard

Grattis ni som hackade på mej på Liverpool
Daniel_liraren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 20:35   #14
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Aj då, Liverpool vände. Bra då att jag livebettat så att det ändå blev en liten vinst . En liten paradox i detta att säkra med livespel. Man vill ju att det ursprungliga tipset skall hålla eftersom det oftast är det som ger mest. Samtidigt blir det en onödig utgift om man alltid live-säkrar i onödan.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-26, 20:43   #15
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Rätt lirat, ren otur.
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td