Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-08-28, 02:21   #1
 
forgetfuls avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 45
Sharp$: 498
Standard

GIF Sundsvall-Landskrona BoIS


Undertecknad följer BoIS mycket noggrant och laget har stora problem inför bortamatchen mot Sundsvall. Normalt sett brukar detta, inte minst på grund av avståndet, räknas som en av årets svåraste bortamatcher och på de senaste sju åren har Landskrona raden 1-2-4. Nu saknar BoIS dessutom båda sina mittbackar, kaptenen Linus Malmqvist (avstängd) och Jocke Persson (skadad), samt målvakten Peter Karlsson (skadad). Bredden i defensiven är usel och att ersätta hela det centrala försvaret känns som en övermäktig uppgift.

Sundsvall saknar Skulason men kommer i övrigt, enligt Sundsvalls hemsida, med en ordinarie trupp. Laget har bara en hemmaförlust och har gjort 2,2 mål/match så de har inga problem med målfabrikationen. BoIS har tidigare åkt på stordäng med 4-1 mot topplagen Assyriska och Hammarby på bortaplan och Henke Larssons devis är att satsa allt framåt vid underlägen.

Satsar därför 5u på Sundsvall@1,85 (Expekt) samt 3u på Sundsvall [email protected] (Expekt)

Finns säkert bättre odds om man letar men dessa var bäst på de bolag jag har.
forgetful är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-28, 03:51   #2
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Tack ska du ha,ryggar utan att blinka.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-28, 12:05   #3
 
Fyrans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 700
Sharp$: 160
Standard

Tack! Låter bra så jag testar
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-28, 14:24   #4
 
Fryslorts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 37
Sharp$: 38
Standard

Fryslort är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-28, 19:22   #5
 
forgetfuls avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 45
Sharp$: 498
Standard

tar på mig dumstruten och ber storligen om ursäkten. begriper inte hur detta har gått till. uppenbarligen har henke också sett tidigare matcher med avstängningar i backlinjen för han slänger in två snubbar som inte spelat en minuts försvarsspel i a-laget i år som mittbackar och lyckas ändå vinna detta.

jag lovar bättring i fortsättningen
forgetful är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-28, 19:42   #6
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av forgetful Visa inlägg
tar på mig dumstruten och ber storligen om ursäkten. begriper inte hur detta har gått till. uppenbarligen har henke också sett tidigare matcher med avstängningar i backlinjen för han slänger in två snubbar som inte spelat en minuts försvarsspel i a-laget i år som mittbackar och lyckas ändå vinna detta.

jag lovar bättring i fortsättningen
Du behöver inte skämmas,det var inget fel på reken.Giffarna däremot,ska skämmas.
Underskattning???
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-28, 19:46   #7
 
Berras avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 123
Sharp$: 618

Pure Math
Stats: 85 - 68 - 11
ROI: 109.11%
Vinstprocent: 55.56%

Standard

Tycker inte att det finns någon anledning för dig att slänga på dig någon dumstrut. Du redovisade innan matchen goda skäl till varför du kände att spelet var bra, och enligt mitt tycke så var det minst sagt ohyggligt goda skäl för spel till 1.85. Ibland händer det minst troliga, det vet vi!

Shit happens, chin up m8!
Berra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-28, 20:53   #8
 
Abysss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 588
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja för fan forgetful. Spelade inte denna men nu när jag läst reken så är det absolut ingen fel på den. Så av med dumstruten och ta nya tag bara, det kommer ska du se
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-08-28, 21:05   #9
 
StewiEs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 58
Sharp$: 420
Standard

Jag kan säga att Landsrona BoIS är Sveriges svåraste lag att tippa på. Blandar o ger som inget annat lag känns det som.
StewiE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td