Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-04, 13:11   #16
 
chanixs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Sverige
Inlägg: 92
Sharp$: 819


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

IFK Östersund - Ope IF... Spelar en etta till 2.0... Detta är en sexpoängsmatch och den som vinner har stor chans att undvika nedflyttning/kvalspel. Östersund är snäppet vassare och har dessutom hemmaplan, oddset bör ligga runt 1.8

Spelad på Betsson för övrigt..
chanix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-04, 15:13   #17
 
Kattberts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 355
Sharp$: 54

Spreadsheet 1
Stats: 80 - 117 - 17
ROI: 97.42%
Vinstprocent: 41.00%

Standard

Detta tycker jag är ganska spelvärt idag.

2010-09-04 23:30 Campeonato
Botafogo RJ vs Gremio @ 1.790 (pinnaclesports)

Det är topp mot botten som tabellen ser ut nu och även om tabellen skulle vara lite missvisande så måste man tolka den och deras senaste matcher som att Botafogo är ett betydligt bättre lag just nu. Måhända det är det stora antalet oavgjorda matcher för bäggedera som höjer oddset på den raka ettan, 4-5-0 och 0-5-4. Botafogo har dock haft en hel del hemmamatcher mot kvalificerat motstånd, genomsnittsplaceringen för de lag man kryssat mot hemma är 6.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Kattbert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-04, 16:17   #18
 
chanixs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Sverige
Inlägg: 92
Sharp$: 819


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av chanix Visa inlägg
IFK Östersund - Ope IF... Spelar en etta till 2.0... Detta är en sexpoängsmatch och den som vinner har stor chans att undvika nedflyttning/kvalspel. Östersund är snäppet vassare och har dessutom hemmaplan, oddset bör ligga runt 1.8

Spelad på Betsson för övrigt..
Skönt
chanix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-04, 16:55   #19
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 070
Sharp$: 5321
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Svårt att sova så har suttit och läst lite angående matcherna som spelas i engelska league 1 och league 2 imorgon/idag. Tycker jag har hittat en del intressanta matcher och det är följande:

League 1

Southampton vs Rochdale, DNB 2 @ 5.00


Exeter vs Charlton, 2 @ 2.40


Milton Keynes Dons vs Hartlepool, 1 @ 1.77



League 2

Bradford City vs Port Vale, 2 @ 2.62



Vad spelar ni andra idag?

Rochdale till 5ggr pengarna satt fint. Fortfarande chockad att Southampton kunde vara så stora favoriter mot ett så bra bortalag.

Port Vale vann enkelt och är fortfarande 100% på bortaplan.

MK Dons vinner i slutet efter en seg match och rött kort på hemmalaget.

Charlton lyckas inte skapa något och 0-0 står sig till stopptid då Exeter trycker in 1-0. Charlton liras inte borta mer den här säsongen

Bra start på dagen och fler spel kommer inom kort
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-04, 16:58   #20
 
chanixs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Sverige
Inlägg: 92
Sharp$: 819


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Rofl, jag tror jag jinxade dig.. Ryggade endast den matchen av dom du la, sa failar dom... :(
chanix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-04, 17:02   #21
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 070
Sharp$: 5321
Standard

Haha, tror jag jinxade mig själv. Så fort jag skriver några rader om en match så spricker den. Från och med nu ska jag inte motivera mina spel bara visa vad jag spelar
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-04, 17:44   #22
 
chanixs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Sverige
Inlägg: 92
Sharp$: 819


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Haha, tror jag jinxade mig själv. Så fort jag skriver några rader om en match så spricker den. Från och med nu ska jag inte motivera mina spel bara visa vad jag spelar
To bad :P Jajja, jobbar in resten nu så gottgörs det!
chanix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-04, 17:48   #23
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kattbert Visa inlägg
Detta tycker jag är ganska spelvärt idag.

2010-09-04 23:30 Campeonato
Botafogo RJ vs Gremio @ 1.790 (pinnaclesports)

Det är topp mot botten som tabellen ser ut nu och även om tabellen skulle vara lite missvisande så måste man tolka den och deras senaste matcher som att Botafogo är ett betydligt bättre lag just nu. Måhända det är det stora antalet oavgjorda matcher för bäggedera som höjer oddset på den raka ettan, 4-5-0 och 0-5-4. Botafogo har dock haft en hel del hemmamatcher mot kvalificerat motstånd, genomsnittsplaceringen för de lag man kryssat mot hemma är 6.
1.826 nu.. Kanske blir spel om det okar lite till. Danke.
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-04, 18:59   #24
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 070
Sharp$: 5321
Standard

Dubbel
1 Corinthians @ 1.40 (Brasilien)
2 Partizan Belgrad -1.5 @ 1.475 (Serbien)
-----------------------------------------------------------
Totalt odds: 2.07


Bra dubbel här för att dubbla upp. Matchstart inom några minuter!


Edit: Jävla Bet365! La dubbeln ovan och av någon anledning så drogs det dubbel summa från mitt konto och eftersom matchen startat så vägrar dom annullera det. Fan nu är det bäst lagen gör sina jobb
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte

Senast redigerad av linfre den 2010-09-04 klockan 23:58.
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-05, 00:27   #25
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 070
Sharp$: 5321
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Dubbel
1 Corinthians @ 1.40 (Brasilien)
2 Partizan Belgrad -1.5 @ 1.475 (Serbien)

-----------------------------------------------------------
Totalt odds: 2.07


Bra dubbel här för att dubbla upp. Matchstart inom några minuter!


Edit: Jävla Bet365! La dubbeln ovan och av någon anledning så drogs det dubbel summa från mitt konto och eftersom matchen startat så vägrar dom annullera det. Fan nu är det bäst lagen gör sina jobb

Skönt när det går som det ska. Glad att det blev fel och att dubbeln lades två gånger, tack Bet365

Partizan Belgrad vann med 2-0. Saknade många spelare som var på landslagsspel men det räckte för att ta handikappet.

Corinthians tog hem det med 5-1. Bortalaget drog på sig rött kort när det stod 1-1 så därefter blev det målspruta.
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td