Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-19, 19:20   #46
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Warg Visa inlägg
Självklart gäller yttrandefriheten. Yttrandefriheten gäller även för mig, alltså har jag rätt att kritisera dig. Tycker bara att du har en tråkig attityd, från de inlägg jag sett här och var på forumet från dig.
Ja det gäller dig med, som jag skrev. Du får tycka vad du vill om mig. Och ja du gillar inte min attityd i de inlägg du sett av mig.

Minnet är ju rätt selektivt, med tanke på att jag har skrivit +3300 inlägg så förstår jag att du får den bilden. Väldigt tröttsamt med folk som måste ha toleransnivån på en diskussion så lågt att man inte ens får skriva sin åsikt om ett spel som man diskuterat innan match. Hade jag skrivit att det var fantastiskt så hade du inte höjt på brynen och de hade varit samma typ av inlägg. Ett inlägg med kritik, men positiv kritik är tydligen allt man får ge om man inte heter Warg.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-20, 00:42   #47
 
chanixs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Sverige
Inlägg: 92
Sharp$: 819


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nuff said!

RobinD, jag såg faktiskt bara cirka 30 min av första halvlek, och det du säger återspeglar det jag såg till viss del. United dominerade och Liverpool satsade på kontringar, sen att att de kanske inte var så effektiva i sina kontringar som jag trodde är en annan sak. Torres straff kanske hade blivit mål om han inte blev kapad? Ajja, jag bettade inte heller eftersom jag inte vill lägga pengar längre.. Du ser att min sheet suger stenhårt för tillfället och jag kommer ta en paus från "riktiga" bettingen ett tag tills jag ser att min "fejk" betting börjar bli vinnande igen.. Men jag hade om jag ska säga något enbart lagt på över 2.5 i den matchen iaf.
chanix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-20, 07:13   #48
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av chanix Visa inlägg
Nuff said!

RobinD, jag såg faktiskt bara cirka 30 min av första halvlek, och det du säger återspeglar det jag såg till viss del. United dominerade och Liverpool satsade på kontringar, sen att att de kanske inte var så effektiva i sina kontringar som jag trodde är en annan sak. Torres straff kanske hade blivit mål om han inte blev kapad? Ajja, jag bettade inte heller eftersom jag inte vill lägga pengar längre.. Du ser att min sheet suger stenhårt för tillfället och jag kommer ta en paus från "riktiga" bettingen ett tag tills jag ser att min "fejk" betting börjar bli vinnande igen.. Men jag hade om jag ska säga något enbart lagt på över 2.5 i den matchen iaf.
Låter klokt, stanna av och analysera. Det har jag gjort många gånger.

Oddset på under 2.5 låg på ca 1.30 i paus, det säger väl en del om hur matchen såg ut imo. Nu kör vi!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td