Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-17, 14:30   #1
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Holland Jupiler League 17/9


Ogiltigt spel-ID: 91570



Motivering

Två nyligen nedflyttade lag som har en historik emellan sig där hemmalaget har gått segrande ut striderna ofta. Waalwijk är obesgrade i ligan medan Sparta har en förlust på bortaplan mot RBC. Dessa lag bör vara rätt jämnbra på papper och de brukar sällan spela kryss.

Hemmaplansfördelen har varit betydande tidigare och jag tror att det ligger en del prestige i detta möte. Spelar DnB för att ta bort risken vid kryss, tror på hemmaseger men håller igen lite.



Ogiltigt spel-ID: 91574



Motivering

Zwolle leder serien och har presterat bra resultat såhär långt 2/5 matcher har de vunnit med 2 mål eller samtidigt som telstar förlorat 1/5 matcher såhär långt med mer än 2 mål.

Telstar har ett par bra resultat i öppningen av säsongen och jag tror inte att vi ska förvänta oss att de får storstryk så fort de besöker ett topplag.

Linan för hög enligt mig.



Ogiltigt spel-ID: 91576



Motivering

RBC höll länge Zwolle till 0-0 i senaste matchen, målet kom på stopptid och de förlorade 1 poäng. De har inte tagit poäng av Go Ahead på 4 matcher och det är dags för trendbrott. Go Ahead har 3 segrar på 5 matcher men två av de matcherna är mot direkt svagt motstånd och en mot Helmond som lär bli ett mittenlag.

Tror Örnarna kan få det tufft och de är för stora favs här.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-17, 14:34   #2
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Bet365 för hela slanten eller?
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-17, 14:40   #3
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Bet365 för hela slanten eller?
Står i inforutan vilka bookies det är. pinnen och sportingbet denna gång.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-17, 21:50   #4
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 91570



Motivering

Två nyligen nedflyttade lag som har en historik emellan sig där hemmalaget har gått segrande ut striderna ofta. Waalwijk är obesgrade i ligan medan Sparta har en förlust på bortaplan mot RBC. Dessa lag bör vara rätt jämnbra på papper och de brukar sällan spela kryss.

Hemmaplansfördelen har varit betydande tidigare och jag tror att det ligger en del prestige i detta möte. Spelar DnB för att ta bort risken vid kryss, tror på hemmaseger men håller igen lite.



Ogiltigt spel-ID: 91574



Motivering

Zwolle leder serien och har presterat bra resultat såhär långt 2/5 matcher har de vunnit med 2 mål eller samtidigt som telstar förlorat 1/5 matcher såhär långt med mer än 2 mål.

Telstar har ett par bra resultat i öppningen av säsongen och jag tror inte att vi ska förvänta oss att de får storstryk så fort de besöker ett topplag.

Linan för hög enligt mig.



Ogiltigt spel-ID: 91576



Motivering

RBC höll länge Zwolle till 0-0 i senaste matchen, målet kom på stopptid och de förlorade 1 poäng. De har inte tagit poäng av Go Ahead på 4 matcher och det är dags för trendbrott. Go Ahead har 3 segrar på 5 matcher men två av de matcherna är mot direkt svagt motstånd och en mot Helmond som lär bli ett mittenlag.

Tror Örnarna kan få det tufft och de är för stora favs här.
1-1-1 -0.15u

Lite otur på Waalwijk som hade ledningen. Zwolle för bra helt klart och RBC klarade biffen.

Sammantaget (Belgien inräknat) så slutade kvällen med fantastiska +0.4u
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td