Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-28, 14:29   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 19
Sharp$: 47
Standard

28/9 Nattens brasserekar mellan 00.00-02-10


Tjena, dags o lägga ut mina första rekar här på hemsidan, finns stort utbud från brasilien inatt.. Framförallt från Campeonata B som för övrigt är en favoritliga hos mig.

00.00 Bahia v Icasa (Campeonata B) Bahia till 1.57 9/10


Här har vi en match jag gillar inatt! Jag såg bahias senaste hemmamatch mot Vila Nova. Man gjorde allt rätt utom mål, var längesen jag såg ett lag vara så dominanta men ändå bara få med sig 1-1. Bahia är i bra form nu och kan vid seger gå upp i serieledning.. Det är något man strävar efter i år, kanske inte att vinna ligan men iallafall att bli bland de fyra främsta vilket jag tror man kommer lyckas med! Man har ett riktigt bra lag med en mix bland unga talangfulla spelare och äldre rutinerade rävar! Bahia får till nattens match tillbaka backen Alison och får även tillbaka offensiv kvalité i Leandro och Adriano. Jael är troligtvis också tillbaka! Laget har enorm bredd och ett framgångsrikgt spel som motståndarna har otroligt svårt för. Jag tror att man kommer sätta full fart direkt från början ikväll och Icasa kommer få det enormt svettigt.

Icasa är nykomlingar och gör det helt okej tack vare sitt hemmaspel! Hade man inte varit ett bra hemmalag hade det redan nu varit helt kört. Formen hos Icasa imponerar inte och inte heller spelet, finns inte mycket som tyder på poäng i nattens bortamatch. Faktum är att detta Icasa endast plockat 2 poäng på bortaplan sedan 25 Maj. Man har totalt sätt 5 poäng på bortaplan i år och en målskillnad på 6-24, och nu ska man helt plötsligt plocka poäng borta mot Bahia.. Det är för mig inte alls möjligt när Bahia spelar riktigt bra och fin fotboll för tillfället! 1.57 på Bahiaseger inatt kan tyckas vara lågt enligt många, men jag ser inte hur man ska kunna förlora detta. Icasa är verkligen inte bra borta och ska inte ha något att hämta här!


02.10 Goias v Flamengo (Campeonata A) Över 2.5 mål till 1.90 8/10

Goias spelar inatt hemmamatch mot fjolårets mästare flamengo och man gör det med bra form. Goias var enligt många uträknade men jag envisades om att Goias är ett lag för topp 6 och att man är betydligt bättre än tabellen visar. Jag börjar iallafall se tendenser till fjolårets form och målskyttet har äntligen börjat fungera! Goias har spelare som Carlos Alberto, Rafa Moura och amaral som är otroligt tuffa att möta som försvarare.. Goias saknar till nattens Monteiro i försvaret o nån till! Tror att goias kommer att fortsätta på den inslagna vägen med full fart framåt direkt från början och hoppas på de första målet!

Flamengo som är regerande mästare går inte alls bra i år, en stor orsak till detta är att man tappat halva laget från ifjol där framförallt Vagner Love och Adriano sticker ut mest! Dock har man fått in Deivid och Diego som är riktigt bra! Dessa spelare har inte varit i klubben så länge men man ser ändå tendenser till bättre offensiv! Man har börjat göra mer mål framåt men återigen är det försvarsspelet som fäller laget! De är allt annat än bra just nu! Jag tror vi kommer få se en händelserik match med mycket omställningar och Hawai! Brukar vara så när lagen möts! Båda lagen är i behov av 3 poäng för ta sig ifrån de tråkiga bottenträsket. Hörnspelet på över 11.5 kommer att läggas upp på bet365 senare och troligtvis kommer oddset ligga på 1.82, hörnspel med goias hemma har hittils varit ern guldgruva och kommer nog vara det även idag då flamengo kommer bidra med en del hörnor, värt att ta sig en titt på iallafall..

spelen är ifrån bet365

Senast redigerad av Simme den 2010-09-28 klockan 15:00.
Simme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 14:33   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Jag följer
Flatbettar du eller varierar du dina insatser när du spelar? isåfall vore de kul att veta vad du värderar dessa till
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 14:34   #3
 
Abysss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 588
Sharp$: 318


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag är med på överspelet... tack på förhand
Abyss är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 14:36   #4
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Hänger med på betfair, som KP skrev vore det intressant att höra huruvida du flatbettar lr om du bettar olika antal units osv..

Förövrigt - Välkommen till Sharps
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 14:36   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 19
Sharp$: 47
Standard

Bahia ska bara vinna denna match idag, man får inte slarva bort dessa matcher om man ska avancera i seriesystemet! Rekomenderar ganska hög insats där!

Överspelet på 2.5 mål känns riktigt bra även det! Kommer troligtvis bli mycket hawaispel och då brukar målen också komma, något av lagen kommer gå bort sig! Inte riktigt lika hög insats här som på Bahia men en bit därifrån
Simme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 14:46   #6
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Jag vågar inte heller spela på Bahia, just pga oddset har stigit där från ca 1,45. Vi testar överspelet och håller tummarna.
Expekt gav 1,85

Goias - Flamengo RJ Betting Odds, Soccer - Campeonato Brasileiro
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 14:50   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 19
Sharp$: 47
Standard

KP

Jag kan passa på o säga en sak här redan nu, inte bara till dig utan till alla som läser här hehe!

Oddshöjningar efter rekar kommer att ske även om infon inte har ändrats, det är helt enkelt något man får leva med då det finns väldigt många som går på statistik och etc. Jag har lärt mig det och hänger i stort sätt aldrig upp mig på det! Visst Bahias utgångsodds var på 1.45 Men jag tror att denna höjning är enbart för att några spelare stod som tveksamma, dock kommer de till start! kommer nog sjunka en bit till och närma sig de 1.45 som man stod i från början! Men men, man kan ju aldrig veta hehe
Simme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 14:53   #8
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Jael 13/9mål kommer inte spela för Bahia inatt,han är inte med i matchtruppen på officiella hemsidan. Rodrigo Gral 18/7 mål är också skadad så kan vara därför oddsen stiger även om Bahia de troligen vinner ändå då Icasa är odugliga borta.

Länk: Lista de concentrados para o jogo contra o Icasa - 27/09/2010 12:30

Confira a lista de concentrados:

GOLEIROS: Fernando e Omar;

LATERAIS: Arilton e Diego Corrêa;

ZAGUEIROS: Alison, Nen e Vagner;

VOLANTES: Bruno Octávio, Fábio Bahia, Leandro e Hélder;

MEIAS: Ananias, Morais e Vander;

ATACANTES: Adriano, Aleílson, Mendes e Itacaré.
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 14:54   #9
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Simme Visa inlägg
Bahia ska bara vinna denna match idag, man får inte slarva bort dessa matcher om man ska avancera i seriesystemet! Rekomenderar ganska hög insats där!

Överspelet på 2.5 mål känns riktigt bra även det! Kommer troligtvis bli mycket hawaispel och då brukar målen också komma, något av lagen kommer gå bort sig! Inte riktigt lika hög insats här som på Bahia men en bit därifrån
Men vad satsar du själv? Menar inte att du ska skriva ut i kronor men du kan väl omvandla till en skala på 1-10? Om du säger att du har 150% i ROI men inte redovisar insatserna på dina spel är det svårt å veta hur pass mycket din ROI-siffra egentligen betyder

Inte för att dra alla över en kam men JvK gjorde ju en kort visit här på forumet och han betta ju 500-2000 på flesta spelen sen börja han slänga in fyrlingar med 20000 i insats, då säger helt plötsligt inte ROI någonting längre.

Det är såklart värde i att få information om matcher i form av rekar ändå men om du vill ta det to the next level så
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 14:55   #10
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Asien justerar linan mot -1 snart ser det ut som.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 14:56   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 19
Sharp$: 47
Standard

Fuzzy

Rodrigo Grahl kommer kanske att kunna spel inatt! Han står på 5 varningar men en överklagan ligger och väntar och man skulle få besked om detta nån timme innan match!

Jael spelade inte heller senast och går att ersätta.. Grahl har varit bänkad och petad en tid och han har man ersatt bra, givetvis är de två namn som är stora i den ligan men Bahia har ett riktigt bra lag och ska enligt mig bara vinna denna ändå! Viktigast var att få tillbaka Alison,Adriano och Leandro! Oddsen har redan börjat sjunka och var innan uppe i över 1.60
Simme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 14:58   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 19
Sharp$: 47
Standard

Mars

Står det inte 9/10 bredvid bahiamatchen och 8/10 bredvid överspelet? Om inte så har inte de kommit med och jag ska redigera detta nu direkt! Ber om ursäkt för detta!
Simme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 15:00   #13
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Simme Visa inlägg
Fuzzy

Rodrigo Grahl kommer kanske att kunna spel inatt! Han står på 5 varningar men en överklagan ligger och väntar och man skulle få besked om detta nån timme innan match!

Jael spelade inte heller senast och går att ersätta.. Grahl har varit bänkad och petad en tid och han har man ersatt bra, givetvis är de två namn som är stora i den ligan men Bahia har ett riktigt bra lag och ska enligt mig bara vinna denna ändå! Viktigast var att få tillbaka Alison,Adriano och Leandro! Oddsen har redan börjat sjunka och var innan uppe i över 1.60
Tror också de vinner men det i fet stil finns inte i min tipsvärld. Letar spelvärda odds inte vinnare och tveksam om 1.57 duger på Bahia. BOL naturligtvis och hoppas den sitter
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 15:10   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 19
Sharp$: 47
Standard

För att dra en slutsats av vad som frågats här så kan jag nu när jag i lugn och ro läser igenom detta svara följande:

Jag har flatbettat med brasseliren sen jag började bokföra på spelboken! Men om det underlättar för er så kan jag ju också skriva ut i en skala som mars säger mellan 1-10?

Mars är det tillräckligt svar på frågan hehe?
Simme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-28, 15:10   #15
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Simme Visa inlägg
Mars

Står det inte 9/10 bredvid bahiamatchen och 8/10 bredvid överspelet? Om inte så har inte de kommit med och jag ska redigera detta nu direkt! Ber om ursäkt för detta!
Nix, dåså, det förklarar allt
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td