Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-09, 11:54   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 71


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2010-10-09 Sport Recife - Ipatinga (Brazilian Division 2)


Datum: 2010-10-09
Tid: 21:00
Sport: Fotboll
Land: Brasilien
Liga: Brazilian Division 2
Match: Sport Recife - Ipatinga

Spel: Sport Recife-1.5
Insats: 8
Odds: 2.250
Bolag:

Motivering:
Andra reken och nu känns det som jag har hittat ett bra spel.

Ipatinga ligger sist i serien och är serien sämsta bortalag. Man har under hela säsongen 0-3-10 på bortaplan. Man har gjort 8 mål och släppt in 31 mål sammanlagt på dessa matcher. Alltså ett snitt på lite över 2 insläppta mål per bortamatch och runt 0.5 gjorda mål per match. Man vann förra matchen mot tolvan, men det var visserligen på hemmaplan.

Sport Recife ligger på femte plats i serien och är två poäng bakom fyran som får flytta upp till den brasilianska fotbollens finrum, seria A. Sport Recife har två vinster i ryggen, senast 3-0 hemma mot nästjumbon. Man är ett bra hemmalag med 7-3-3 denna säsong hemma. Man har gjort 21 mål och släppt in 10 på dessa matcher. Ett målsnitt hemma på strax över 1.5 mål och runt 0.7 insläppta per match.

Vad det gäller avbräck har jag inte hittat så mycket förrutom att en back i Sport Recife är avstängd i två matcher. Hur mycket det betyder för matchen kan jag inte svara på men tror ändå att dem ska kunna vinna med minst två måls marginal mot jumbon hemma.

Detta känns som ett bra spel så går in med 4/5 units.

Lycka till om ni vågar rygga.

Senast redigerad av cubben den 2010-10-09 klockan 13:24.
cubben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-09, 21:10   #2
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 71


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Var ju en jävla tur att ingen ryggade. Kanske ska låta Fuzzy Dunlop ta hand om den sydamerikanska fotbollen.
Så kul att dem vinner första bortamatchen för säsongen när man rekat. Som sagt tur att inget hängde på.

Senast redigerad av cubben den 2010-10-09 klockan 21:51.
cubben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-09, 22:20   #3
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av cubben Visa inlägg
Var ju en jävla tur att ingen ryggade. Kanske ska låta Fuzzy Dunlop ta hand om den sydamerikanska fotbollen.
Så kul att dem vinner första bortamatchen för säsongen när man rekat. Som sagt tur att inget hängde på.
Vetefan,jag torskade också på denna.

Målvakten i Ipatinga storspelade tydligen hela matchen och Sport hade 3 ramträffar så ditt spel var inte så fel ute som det ser ut.
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-09, 22:26   #4
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 82
Sharp$: 71


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fuzzy Dunlop Visa inlägg
Vetefan,jag torskade också på denna.

Målvakten i Ipatinga storspelade tydligen hela matchen och Sport hade 3 ramträffar så ditt spel var inte så fel ute som det ser ut.
Jaha, känns ju lite bättre då.
Såg ju så bra ut på förhand tyckte jag.
cubben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td