Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-19, 22:34   #61
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 194
Sharp$: 187
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hejz Visa inlägg
Dagen börjar bra, Chelsea -0.25 satt fint

Spartak Moskva - Chelsea 0-2 FT

@xtrmntr

Det är min åsikt om matchen. Bara för att det sker många skrällar i Championship betyder dte inte att hemmalaget alltid ska ha minst 1.90. Norwich har sett riktigt starka ut senaste matcherna, medan Crystal Palace gått riktigt dåligt. Ligatrean 1.60 hemma mot nästjumbon, ingen konstighet med det. Dessutom förstår jag inte hur du kan tycka det när snittoddset på Norwich hos alla bolag ligger på 1.65. Högst ligger pinnen, nere på 1.71 nu, så jag tycker absolut att 1.75 var spelvärt.
Inte för att våra sån men...

...

...

I told you so

Championship är otroligt svårt att tjäna pengar på, även svårt att få tillgång till bra info så länge man inte har kontakter på öarna. Satsa på PL istället.
xtrmntr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-19, 22:47   #62
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av xtrmntr Visa inlägg
Inte för att våra sån men...

...

...

I told you so

Championship är otroligt svårt att tjäna pengar på, även svårt att få tillgång till bra info så länge man inte har kontakter på öarna. Satsa på PL istället.


Jag varnade också tidigare i tråden och alla är medvetna om att CCC är en riktigt jämn och oberäknerlig liga. Men detdär är bara onödigt... det var absolut inget fel med 1.75 på Norwich (personligen anser jag att 1.75 var ett väldigt korrekt odds.). De var en match de skulle vinna och bara för att vi råkade ha rätt här så tycker jag det där är lite onödigt.

Sen håller jag med om att det är svårt att tjäna pengar i CCC, även i PL.. det är två ligor som oddssättarna har väldigt bra koll i. Infon från t ex teamtalk stämmer inte alltid så där håller jag med dig, men man kan definitivt göra fynd i de lägre divisionerna i England.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-19, 22:53   #63
 
hejzs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 329
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av xtrmntr Visa inlägg
Inte för att våra sån men...

...

...

I told you so

Championship är otroligt svårt att tjäna pengar på, även svårt att få tillgång till bra info så länge man inte har kontakter på öarna. Satsa på PL istället.
Men herregud Egentligen inte ens värt att svara på dig..

Frågan var om oddset var spelvärt eller inte, inte hur utgången av matchen blir, jag tycker fortfarande nu i efterhand att 1.75 var spelvärt, tyckte säkert många andra med då oddset snabbt sjönk, att den inte satt är en annan femma, men i längden blir det ett plus så länge jag kör på överodds.

Men ska du köra "I told you so"-snacket så tar diskussionen slut här.
hejz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-19, 23:16   #64
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 194
Sharp$: 187
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hejz Visa inlägg
Men herregud Egentligen inte ens värt att svara på dig..

Frågan var om oddset var spelvärt eller inte, inte hur utgången av matchen blir, jag tycker fortfarande nu i efterhand att 1.75 var spelvärt, tyckte säkert många andra med då oddset snabbt sjönk, att den inte satt är en annan femma, men i längden blir det ett plus så länge jag kör på överodds.

Men ska du köra "I told you so"-snacket så tar diskussionen slut här.
Ber om ursäkt hejz, det var drygt skrivet av mig. Det är svårt att vara komisk på ett internet forum, tyvär så stoppar det inte mig från att försöka. Givetvis är 1.75 spelvärt och det är lätt av mig att vara efterklok. Anser dock fortfarande att man gör bäst i att hålla sig borta från Championship såvida man inte sitter inne på riktigt het info, iallafall när det gäller 1-X-2 spel.

Det är stryktipsets fel att vi Svenskar har en förkärlek till championship då många klassiska "tipsextra" lag håller till där. För det är ju i ärlighetens namn, om jag tar av mig mina anglofil-brillor för en stund, en j-la skitliga
xtrmntr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-19, 23:34   #65
 
hejzs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 329
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av xtrmntr Visa inlägg
Ber om ursäkt hejz, det var drygt skrivet av mig. Det är svårt att vara komisk på ett internet forum, tyvär så stoppar det inte mig från att försöka. Givetvis är 1.75 spelvärt och det är lätt av mig att vara efterklok. Anser dock fortfarande att man gör bäst i att hålla sig borta från Championship såvida man inte sitter inne på riktigt het info, iallafall när det gäller 1-X-2 spel.

Det är stryktipsets fel att vi Svenskar har en förkärlek till championship då många klassiska "tipsextra" lag håller till där. För det är ju i ärlighetens namn, om jag tar av mig mina anglofil-brillor för en stund, en j-la skitliga
Det är lugnt, jo du har rätt i att man kanske ska hålla sig ifrån den ligan lite, men svårt att låta bli ibland
hejz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td