Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-21, 16:51   #16
 
mattiaspolancos avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 93
Sharp$: 551


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

1. Utrecht - St. Bukarest (1) - 1.70
2. Young Boys - Odense (1) - 1.60
3. Dynamo Zagreb - CL. Brugge (1) - 1.75
4. Salzburg - Juventus (2) - 1.65

Total odds:
7.85
Insats: 100

Bookie: Svenska Spel
mattiaspolanco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-21, 17:55   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

krasic å guagliarella står väl numera för minst 50% av den offensiva produktionen i Juve.. jag tror dem floppar idag. men jag spelar inte så jag önskar er lycka till
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-21, 18:53   #18
 
Sighurts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 441
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
krasic å guagliarella står väl numera för minst 50% av den offensiva produktionen i Juve.. jag tror dem floppar idag. men jag spelar inte så jag önskar er lycka till
Vet inte vart du fått att Quagariella tillsammans med Krasic står för 50 % av offensiven.. Har tittat på samtliga matcher i år och kan säga att Quagariella mesta dels har varit osynlig och missat en hel del bra chanser som man bara ska sätta om man är anfallare.

Dock kan jag hålla med dig om att Krasic har en väldigt stor betydelse vad gäller Juves offensiv, men Quagariella njaa.. hade varit kul och veta vart du fått det ifrån.
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-21, 19:32   #19
_A_
 
_A_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 267
Sharp$: 722


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Enda fotbollsspelet för min del idag blir som för så många andra:

Ogiltigt spel-ID: 126068



https://www.sharps.se/spreadsheet/-a-
_A_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-21, 19:56   #20
 
hejzs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 330
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
krasic å guagliarella står väl numera för minst 50% av den offensiva produktionen i Juve.. jag tror dem floppar idag. men jag spelar inte så jag önskar er lycka till
Quagliarella? Nej min vän du är helt ute o cyklar. Krasic har du dock rätt i, jag tror dock att Juve i nuläget är så pass överlägset Salzburg att man ska vinna matchen utan Krasic också.
hejz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-21, 20:05   #21
 
hejzs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 330
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hejz Visa inlägg
Juventus till 1.80 - Juves senaste 3 matcher är 4-0 hemma mot Lecce, 0-0 borta mot Inter, 1-1 borta mot City. Formen är bra och man har fått ordning på försvarsspelet. Som vanligt spelar inte Aquilani och Quagliarella i EL då de redan deltagit i EL i år med en annan klubb. Krasic vilas, han hoppar in om det behövs. Salzburg har 2 förluster hittills i EL, Juventus har 2 oavgjorda, så båda lagen behöver en vinst här. Juventus i den här formen ska inte ha några problem att vinna.

Dortmund hemma mot Dortmund till 1.72 - PSG kommer från 7 raka segrar i ligan, man är i storform och behöver dessutom en vinst ikväll. Man har Europas högsta publiksnitt på hemmaplan den här säsongen, så PSG kommer få det riktigt jobbigt.

Young Boys hemma mot Odense till 1.85. YB riktigt starka hemma, oddset har dock sjunkit nu.

Porto +0 till 1.83. Besiktas form är på väg nedåt efter två raka förluster i ligan. Inte spelvärt längre dock, då oddset är nere på ca 1.64.

Har lite mindre insatser på annat också, men dessa 4 spel är de jag tror mest på i EL ikväll, lycka till.
Skitdortmund tappade ledning i slutminuterna. YB och Porto satt kom komfortabelt. Hoppas på Juventus nu och 3/4.
hejz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-21, 20:06   #22
 
Sighurts avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 441
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Man har trots allt en hyfsad ersättare till Krasic, Martinez som hittills gjort bra ifrån sig men trots det fått begränsat med speltid. Troligtvis sätter dem in Krasic i slutet om man inte redan leder.
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-21, 20:44   #23
 
Lawios avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 561
Sharp$: 1771
Standard

Herregud Juve, 1-0
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-21, 21:15   #24
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6057


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sighurt Visa inlägg
Vet inte vart du fått att Quagariella tillsammans med Krasic står för 50 % av offensiven.. Har tittat på samtliga matcher i år och kan säga att Quagariella mesta dels har varit osynlig och missat en hel del bra chanser som man bara ska sätta om man är anfallare.

Dock kan jag hålla med dig om att Krasic har en väldigt stor betydelse vad gäller Juves offensiv, men Quagariella njaa.. hade varit kul och veta vart du fått det ifrån.
Citat:
Ursprungligen postat av hejz Visa inlägg
Quagliarella? Nej min vän du är helt ute o cyklar. Krasic har du dock rätt i, jag tror dock att Juve i nuläget är så pass överlägset Salzburg att man ska vinna matchen utan Krasic också.
Ska väl erkänna att jag har dålig koll på Juve, Quagliarella var "bra" i landslaget under sommarn, så därför plockade jag honom, men Krasic var jag rätt ute om iaf:


46'

(Pepe S.) Krasic M. (BYTE)

48'

(De Ceglie P.) Krasic M. (MÅL)

1-1
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-21, 21:23   #25
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 37
Sharp$: 272
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iCash Visa inlägg
Ingen vinnare som det ser ut nu iomed att matchen blev uppskjuten.
Men se det på den ljusa sidan, ingen förlorade, beroende på om matchen spelas innan Söndag eller ej, men också beroende på vilket bolag man placerade sitt spel
Matchen blev uppskjuten pga av dåligt väder och kommer att spelas den 24 oktober (söndag). Nya tag då
knoddas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-21, 21:41   #26
 
mackyyys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö, Sthlm,
Inlägg: 551
Sharp$: 6328

NHL 2014/15
Stats: 83 - 122 - 11
ROI: 115.74%
Vinstprocent: 40.49%

Standard

Zagreb missade straff i 75'...
mackyyy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-10-21, 21:48   #27
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackyyy Visa inlägg
Zagreb missade straff i 75'...
Så jävla uselt . Tänkte skriva mer men lika bra att de stannar vid de, fick över marknaden stängde på men fick jag för de
__________________
Finska killar sover de också!
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td