Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-01-08, 15:23   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4760
Standard

Teckenförslag stryktipset 9/1


Fortsätter att försöka få igång lite diskussion kring fotboll på detta forum, mina tankar till Stryktipset:

1. United-Watford
Jag kommer helgardera denna då United är streckat hårt och hade ju semi mot shitty så sent som i onsdags - då med en stark 11 på planen. Min gissning och förhoppning är att det roteras ordentligt denna match eftersom de har 8 matcher på 28 dagar nu och faktiskt är med i ligaracet, visserligen inga dussinlirare som får spela men kanske lite rostiga iaf och76% känns riktigt högt då, kanske t.o.m blir så att jag spelar endast med X2 och även något asian lir på Watford när start 11:or är klara.

2. Arsenal-Newcastle
Högt streckat Gunners garderas de med, i första hand helgaradering men även här ev X2. Jag har sett mycket fotboll i england(då iofs United) och spenderat ganska mycket tid där, jag vet hur mycket FA-cupen betyder för klubbarna och supportrarna i norr. Det är iofs nu inte så många spelare som bryr sig om sådant då de spelar för sig själva men om Andy Carroll får göra en sällsynt start imorgon så kan jag nog tänka mig att lägga ett målskyttslir på honom, han är en av de spelare som lär vara mest taggad på planen imorgon då. Arsenal har visserligen form och lär troligen inte rotera så mycket då FA-cupen kan vara en räddningsplanka för Arteta, men jag köper inte nästan 70%

4. Stoke-Leicester
Här singlar jag bortalaget till nuvarande 53%. Det är såklart klasskillnad och jag tror att det blir en stark 11:a från Rodgers då de inte har någon match i veckan. Stoke är Stoke, det lära vara dimma, regn, blåst och allt sånt där - men laget är inte bra och gör framförallt sällan mål, till under 60% är det en bra spik.

9. Burnley-Mk Dons
Nog för att jag som motståndare till den moderna fotbollen avskyr MK Dons men här ger jag dem skrällchans och helgarderar garanterat. Burnley är inget direkt spelförande lag så här tror jag de kan sättas på prov, utgången är X men jag kommer hela.

10. Oldham-Bournemouth
Här säger jag som Billy Lansdowne hade sagt, “Spik of the week” på bortalaget som spelar på hemmaplan i denna match då den är flyttad till körsbärsvallen. Den lär väl tyvärr stiga i % under hela morgondagen, men det får jag bara acceptera då många som skriver om stryket lär ha den som sin bästa spik.

Fyll gärna på och lycka till
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5), _Edge_ (+10)
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-09, 08:20   #2
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Southampton - Shrewsbury Lottas med fördelningen 12-2-2.
Just nu är The Saints streckade på 70%, matematiskt klar spik där! (Min mattehjärna fick Southampton till 80% chans men 75% är ju mer korrekt)

WBA borta mot Blackpool idag, nästa match för Premier League laget WBA är om en vecka, de borde spela med ganska ordinarielag för att försöka få lite självförtroende i truppen. 44% på den tvåan?! Blackpool har dessutom tappat formen!

Sheffield United skulle också behöva få lite självförtroende i truppen dom har dock PL match redan på Tisdag igen. Men borta mot Bristol Rovers från League 1 bör dom vara klara favoriter i min mening, 46% just nu.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)

Senast redigerad av viking90 den 2021-01-09 klockan 08:27.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-09, 09:04   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4760
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Southampton - Shrewsbury Lottas med fördelningen 12-2-2.
Just nu är The Saints streckade på 70%, matematiskt klar spik där! (Min mattehjärna fick Southampton till 80% chans men 75% är ju mer korrekt)

WBA borta mot Blackpool idag, nästa match för Premier League laget WBA är om en vecka, de borde spela med ganska ordinarielag för att försöka få lite självförtroende i truppen. 44% på den tvåan?! Blackpool har dessutom tappat formen!

Sheffield United skulle också behöva få lite självförtroende i truppen dom har dock PL match redan på Tisdag igen. Men borta mot Bristol Rovers från League 1 bör dom vara klara favoriter i min mening, 46% just nu.
Mmmm, håller med i dina tankegångar och WBA är nog något understreckade, troligen beror det på att det ör den matchen som övriga jagar skrällen så dör kan du få ett övertag.

Blades ger jag däremot inte mycket för och mitt utgångstips är X där, dels för som du säger att de har match på tisdag men också för att de inte har vunnit en match sen dackefejden. Rovers är ganska usla i sin serie och vinner inte ofta, luktar kryss lång väg tycker jag men det lär sluta med att jag helgarderar gissar jag.

Och lottningen har du rätt på, just nu bör man spika ettan - men jag vet precis vad som händer om jag gör det
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-09, 09:28   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4760
Standard

Brentford- boro i riskzonen för att lottas också, oavsett vilket bör nog ettan på brentford vara ganska bra idag. Boro problem med Covid-19 och oddsen rasade igår på hemmalaget, spelas den lör det vara utan några ordinarie, lottas den är det 12-2-2 och ett bra värde för tillfället på hemmalaget.
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-09, 20:00   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4760
Standard

Helt fel ute var man ju inte men bränner på Fulham samt 1X på Blackburn, 2 elvor och ett gäng 10:or ger ju lite plus men bittert ändå, skulle ha följt rådet att spika Southampton istället för att helgardera den, då hade jag fått 12. Hade även målskyttsspel på Carroll och han borde gjort minst ett, brände ett läge som man ska sätta 101ggr av 100. Nya tag, ska kolla igenom EU-tipset till imorgon och ev hittar man några förslag, hoppas det gick bra för er andra.
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-09, 22:39   #6
 
hakan11241s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 265
Sharp$: 3457
Standard

Sorry, såg tråden för sent.
Bra initiativ, skall försöka bidra framöver.
Var ändå fel ute med spik på Arsenal...
hakan11241 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td