Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-01-10, 07:44   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4759
Standard

Teckenförslag EU-tipset


Jackpot med 5millar extra är ju inte fel på EU-tipset, här är några av mina tankar kring tecken.
Många går på skräll på Udinese vilket gör att jag personligen tycker de kommer bli överstreckade, usla på hemmaplan med endast 7p på 7 matcher. Napoli gjorde en katastrofinsats i veckan mot Spezia och har tunga tunga offensiva namn på skadelistan, om Oshimen är tillbaka från karantän låter jag vara osagt men han skulle kunna vara det. Till 56% är för mig Napoli spelvärt, jag tror en väldigt arg Gattuso får fart på Napoli denna match. Udinese är väldigt ojämna och kan såklart störa, men vill man gardera denna så är det nog helgardering och dessa vill jag spara, Napoli spikas på min kupong.

Ett överstreckat Fiorentina singlas inte av mig när Ribery är borta. Dock är avbräcken i Cagliari minst lika kännbara skador/avstängningar så jag tror inte på någon större skrällchans utan 1X får räcka och jag får hoppas att Viola fortsätter ha problem offensivt när Ribery inte spelar.

Cadiz-Alaves tror jag att jag kommer ha singel X i. Hemmalaget ligger visserligen några pinnar före i tabellen men har otroligt svårt på hemmaplan och har bara 1-3-4 i facit. Bortalaget är inte så starka de heller när de reser, 2-2-4. Kollar man alla stats luktar det 0-0 eller 1-1 tycker jag.

Skräll kommer jag gå på i Elche-Getafe, ettan endast streckad på 17% när ligans sämsta hemmalag möte ett av ligans sämsta bortalag. Elche ligger på nedflyttningsplats men har endast 1p upp till Getafe och en match mindre spelad. Var däremot observanta på att denna match är flyttad till måndag eftersom Getafe inte kunnat ta sig till matchen pga vädret i Madrid, den kan ju då även komma att lottas om något mer inträffar. Som vanligt är svs dåliga på att lägga ut 10-tidningars tips så om den lottas vet vi inte fördelningen, men håll koll under dagen när de lägger upp - för mig är det väldigt ovisst hur de tippar denna så min gissning är att krysset kan bli väldigt spelvärt vid ev lottning. Håll koll som sagt.

Tror för min del tyvärr väldigt mycket på Valladolid, att jag skriver tyvärr beror på att Valencia genom åren varit ett ordentligt boogieteam, jag har missat ganska fina vinster på dem(både som segrare och förlorare). För mig vore det extremt bra om de åker ur så jag slipper dem på tipskuponger minst ett år.

Är inte särskilt insatt i tysk fotboll men 15% på hemmalaget Bielefeld kontra 60% på bortalaget verkar för mig väldigt lågt, det skiljer inte mycket i tabellen så här kommer den lågt streckade ettan först för mig, men jag är ju gammal så gubbgarderingen kommer nog plitas ner.

lycka till ni andra och fyll gärna på.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+13), Lazlo (+5)
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-10, 09:18   #2
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Har tyvärr inget matnyttigt att erbjuda idag!
Juve ska väl städa av Sassuolo enkelt, Hellas Verona ser ju överstreckade ut kontra oddset i alla fall.

Lycka till!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-10, 10:04   #3
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4106
Standard

Valladolid- Valencia.

Senaste 8 liga matcher i detta mötet Valladolid hemma 4 oavgjorda 4 borta segrar. Känns som Valencia har lätt där trots klen form för tillfället så kan dom ev skrälla. Endast 9 mål för bägge lagen hemma resp borta så 1-1 i kväll låter lite logiskt
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-10, 12:56   #4
 
hakan11241s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 265
Sharp$: 3455
Standard

Svår kupong idag, marigt att hitta säkra.
Juventus känns som en bank.
Udinese och Cadiz är två målsnåla lag som måste garderas.
Skrälltvåor som jag tar med är Pompey och Valencia.
När jag skriver detta så ser jag att Pompey seglat upp som favorit på strecken efter sen Coronainformation från Bristol City.
Någon som vet mer?
hakan11241 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-10, 13:05   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4759
Standard

Tror inte det beror på någon sådan info för det är inga märkvärdiga oddsdropp på Pompey, det är nog det att man betraktar det som en jämna match.

Inlämnat och klart för mig och som du skrev, knepig omgång. Katastrof att svs inte kan lägga ut 10-tidningar 30min innan spelstopp när det har blivit sent inställda matcher under en period. Mitt system reducerat ner till 72rader med 12-garanti.

1x2
2
2
1X
1x2
1
1x2
1X
X2
1
1(grattis till er med X2)
2
1x2
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-10, 16:50   #6
 
hakan11241s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 265
Sharp$: 3455
Standard

Det var Henke på SvS som skrev om ryktad Corona i Bristol C. Tur man inte sprang på det skriket utan behöll utgångsettan på Bristol.

För en gångs skull är man kvar inför kvällen, dock väldigt tunt...

http://https://tipsrader.se/rader/europatipset-hakan11241-ur-6-4-271-block-2021-01-10
hakan11241 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-10, 19:32   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4759
Standard

Lycka till. Själv får jag in topptipset(3kr) då jag sitter på en helgardering i Juve-sassuolo, blir pengarna tillbaka vid hemmaseger men får hoppas på bortalaget så blir det helt ok utdelning.
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-10, 22:05   #8
 
hakan11241s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 265
Sharp$: 3455
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bullo Visa inlägg
Tror för min del tyvärr väldigt mycket på Valladolid, att jag skriver tyvärr beror på att Valencia genom åren varit ett ordentligt boogieteam, jag har missat ganska fina vinster på dem(både som segrare och förlorare). För mig vore det extremt bra om de åker ur så jag slipper dem på tipskuponger minst ett år.
Givetvis vinner Valencia efter en högdramatisk avslutning...
Bra gjort av Borren som tipsade om dem.
Man ska ha respekt för sina bogey teams.
Själv har jag konstant hamnat snett på Millwall och Preston de senaste två säsongerna, vilket slutar med att jag oftast helgarderar dessa oberäkneliga lag.
ÖFK i allsvenskan var väl nåt liknande.
hakan11241 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td