Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-04, 07:53   #1
 
Barbadoss avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 30
Sharp$: 119
Standard

2010-11-04 Hajduk Spit - Zenit St Petersburg (Europa League)


Datum: 2010-11-04
Tid: 08:49
Sport: Fotboll
Land: Internationell
Liga: Europa League
Match: Hajduk Spit - Zenit St Petersburg

Spel: Hajduk Spit
Insats:
Odds: 3.90
Bolag: Bet24

Motivering:
Hajduk Split v Zenit St Petersburg 1 odds 3,90 Bet24

jag hittade spännande info kring denna match som gjorde att jag kan dela med mej av detta här!!
oddset på Hajduk börjar dyka neråt hos bolagen efter infon att Zenit skickar sitt B-lag till denna match!!!
Zenit är gruppens överlägset bästa lag och har full pott eftert 3 omgångar och har i princip säkrat avancemang redan,så tränaren Spalletti har valt att lämna stjärnorna hemma och tar med sig ett b-betonat lag till Split.

spelare som lämnas hemma är inga duvungar precis:
bla lagets överlägset bästa målskytt Kerzhakov 12mål,mittfältarna Danny 9mål,Bystrov 5mål,Zyrianov 2mål och backen Bruno Alves lämnas hemma och finns inte ens med i den uttagna truppen!!!
Dessa spelare har stått för lagets 28 av lagets 48 mål i ligan!!!

Då övriga lag bakom Zenit står på 3 poäng så skulle det va en bonus om Hajduk Split kunde stjäla poäng i denna match!
Hajduk Split är inget sopgäng trots allt,,dom lígger 2a i den Croatiska ligan 4 poäng efter Dinamo Zagreb!

Visst, Zenits bänknötare är säkert inget skräp det heller och kanske är för bra och vinner mot Hajduk trots detta,men med dessa förutsättningar med den inställning till denna match lägger jag en chanspeng till dessa odds iaf!!

tabell:
1 Zenit 3 3 0 0 9-3 9
2 Anderlecht 3 1 0 2 4-4 3
3 Hajduk Split 3 1 0 2 2-5 3
4 AEK Aten 3 1 0 2 5-8 3

//
Barbados är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-04, 08:46   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3
Sharp$: 159
Standard

Hmm Spaletti har lämnat 5 Startspelare hemma. DOCK så har dem med en stark trupp.

Goalkeepers:

Dmitry Borodin; Vyacheslav Malafeev; Yury Zhevnov;

Defenders: Alexander Anyukov; Ivica Križanac; Nicolas Lombaerts; Aleksandar Luković; Fernando Meira; Igor Cheminava;

Halfbacks: Igor Denisov; Viktor Fayzulin; Szabolcs Huszti; Alexey Ionov; Sergey Semak; Roland Gigolaev;

Strikers: Alexander Bukharov; Maxim Kanunnikov; Danko Lazović; Alessandro Rosina.



Spaletti kommer inte åka till Kroatien för en förlust.

Kryss
ersrovhal är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-04, 16:59   #3
 
Barbadoss avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 30
Sharp$: 119
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ersrovhal Visa inlägg
Hmm Spaletti har lämnat 5 Startspelare hemma. DOCK så har dem med en stark trupp.

Goalkeepers:

Dmitry Borodin; Vyacheslav Malafeev; Yury Zhevnov;

Defenders: Alexander Anyukov; Ivica Križanac; Nicolas Lombaerts; Aleksandar Luković; Fernando Meira; Igor Cheminava;

Halfbacks: Igor Denisov; Viktor Fayzulin; Szabolcs Huszti; Alexey Ionov; Sergey Semak; Roland Gigolaev;

Strikers: Alexander Bukharov; Maxim Kanunnikov; Danko Lazović; Alessandro Rosina.



Spaletti kommer inte åka till Kroatien för en förlust.

Kryss
som sagt,,Zentis bänknötare håller säkert bra klass även dom,,men nu när jag även såg att Shirokov (6 mål i ligan) inte fanns inte med i truppen så tycker jag spelet på Hajduk till dessa odds är kanon iaf...

iom att inte heller Shirokov finns med i truppen så är lagets 4 bästa målgörare inte med i kväll......

Kerzhakov 12 mål
Danny 9 mål
Shirokov 6 mål
Bystrov 5 mål

tack Bet24 för lock oddset iaf...

Senast redigerad av Barbados den 2010-11-04 klockan 17:06.
Barbados är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-04, 17:16   #4
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Fick denna rek på ett annat forum igår. Sitter med 4.00 på Williamhill och så har jag bokat Zenit till 2.18, får se om jag grönar ut där vid läge.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-04, 18:39   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 18
Sharp$: 71
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Barbados Visa inlägg
som sagt,,Zentis bänknötare håller säkert bra klass även dom,,men nu när jag även såg att Shirokov (6 mål i ligan) inte fanns inte med i truppen så tycker jag spelet på Hajduk till dessa odds är kanon iaf...

iom att inte heller Shirokov finns med i truppen så är lagets 4 bästa målgörare inte med i kväll......

Kerzhakov 12 mål
Danny 9 mål
Shirokov 6 mål
Bystrov 5 mål

tack Bet24 för lock oddset iaf...
Det bör ju dock sägas att samtliga dessa spelare bortsett från Danny vilade även i hemmamatchen mot Hajduk som Zenit vann med 2-0. Gissningsvis är startelvan i den här matchen till tio elftedelar identisk med den som startade hemma. Danny är utan tvekan en viktig spelare för Zenit, gjorde ju ett av målen i hemmavinsten och Hajduk är naturligtvis svårare på sin hemmaplan men som sagt Kerzhakov & co saknades även på hemmaplan och Zenit vann lätt den matchen så något enormt överodds vet jag inte om det här är.
NachosBinLaden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-04, 19:01   #6
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Malafeev

Anyukov
Meira
Krizanac
Lukovic

Denisov
Fayzulin

Ionov
Rosina
Huszti

Bukharov


Zenits elva. Alla elva skulle gå in i Hajduks lag enligt mig.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
speedmagic (+1)
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td