Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-21, 14:04   #16
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 136
Sharp$: 587

Jackee Totals 2-6 - Avslut
Stats: 116 - 95 - 0
ROI: 115.35%
Vinstprocent: 54.98%

Standard

Nej jag struntar i Man C matchen och kör enbart på Espanyol. Har skrivet en "liten" rek angående Espanyol - Hercules som även ligger postad på min blogg där jag vanligtvis skriver. Har även relativt bra koll på just La liga, så har någon några frågor är det bara att hojta till.

Men här kommer iaf reken för de som är intresserade:

Spoiler:
Espanyol - Hercules
1X2
Spelstopp: Kl 17:00, idag söndag
Spelalternativ: 1
Odds: 1.85(1.75+ är spelvärt)
Insats: 21kr (5%)

Kommentar:
Espanyol kommer senast från ett oavgjort resultat borta mot Racing Santander där matchen slutade 0-0. Innan dess blev det också oavgjort hemma med 1-1 mot Valladolid i en avslagen match i den inhemska cupen. Kollar vi på matchen efter det så blev det vinst mot Malaga hemma med 1-0.

Hercules vann senast hemma mot Real Sociedad med 2-1, efter Drenthe och Trezeguet vände matchen. Annars så blev det förlust borta mot Malaga med 3-2 i den inhemska cupen och matchen innan dess blev det förlust med 3-0 borta mot Osasuna.

Espanyol har ännu inte förlorat hemma den här säsongen och enligt tränaren är de taggade till max för att inte svika fansen. De har vunnit mot Getafe, Almeria, Osasuna, Levante och Malaga. Kanske inte det bästa moståndet, men Hercules tillhör samma liga och är absolut inte bättre än något av de där lagen.

Hercules har förlorat 2 matcher borta mot Getafe och Osasuna, även spelat 2 oavgjorda mot Zaragoza och Almeria. Vi ska absolut inte glöma deras enda vinst borta den här säsongen mot Barcelona. Det är väll bara just den matchen egentligen som de har spelat bra borta. Annars har det inte varit mycket att hänga i julgranen. Det ska även tilläggas att det var första matchen borta för den här säsongen, sedan dess har det bara gått utförs.

Statistiken lagen mellan säger inte så mycket då det bara finns en match registrerad sedan 1996 då vann Espanyol med 2-1.

Skadeläget i Espanyol ser inte alls så farligt ut och det är egentligen bara Ivan Alonso som saknas (om man räknar bort de som har varit skadade typ hela säsongen, tänker först och främst på Ivan de la Pena). Annars är Jordi Amat osäker till spel men han finns med i truppen.

Hercules har oturligt nog fått Drenthe skadad, eller ja hur skadad man nu kan bli av ett magsår. Stressen att få spela med sitt landslag kanske blev lite för mycket helt enkelt? Annars så är det bara Piet Velthuizen som finns på skadelistan.

Hade jag skrivit om den här matchen innan säsongen hade jag självklart trott på Espanyol seger även då. Men jag hade aldrig skrivit de har raderna som kommer nedan:

Jag tror att Drenthe kommer saknas alldeles för mycket i Hercules, Valdez och Trezeguet kommer inte att få de där fina inläggen att jobba. Vem kommer stå för farten i Hercules då Drenthe inte är med? Nog för att Kiko inte är totalt värdelös, men nej någon Drenthe är han inte.

Självklart är Valdez och Trezeguet livsfarliga på egenhand och kan skapa lägen själva. Men så länge Espanyol håller koll på de två tror jag det inte blir några problem. Espanyol brukar vara stabila i försvaret och inte släppa in allt för många mål. De har tex bara släppt in 2 mål på alla matcher hemma den här säsongen (3 mål om man räknar med inhemska cupen).

Framåt i Espanyol är det självklart Osvaldo som ska göra jobbet och jag tror faktiskt inte att Hercules försvaret kommer att kunna stoppa honom. Även om Hercules målvakt har imponerat ibland så räcker nog inte det heller (vi säg väll alla hur det gick för Diego Alves i Almerias mål igår som är en betydligt mycket bättre målvakt).

Espanyol kommer försöka föra spelet och Hercules kommer att köra på kontringar vilket har varit relativt effektivt då de har haft Drenthe på planen då hans fart är livsfarlig i sådana situationer. Men idag tror jag med andra ord att det kommer gå segare och Espanyol kommer att hinna samla sig innan det blir allt för farligt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
junhager (+2)

Senast redigerad av Jackee den 2010-11-21 klockan 14:05. Anledning: Såg att reken var lite stor så den fick hamna innan för spoilern
Jackee är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-21, 14:50   #17
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Heerenveen 4 nät efter 60min, easy
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+1)
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-21, 14:58   #18
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sista spelet jag lägger och skriver om
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-21, 15:47   #19
 
pawwesharks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 176
Sharp$: 1695

golf2011-2012
Stats: 32 - 24 - 8
ROI: 100.93%
Vinstprocent: 57.14%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iCash Visa inlägg
Finner bara ett intressant o/u spel idag

Heerenveen - Willem II

Over 2.5 Goals (1.45 Interwetten) (ev. över 3 till 1.6X på många platser)

Oddset är inte alls tilltalande, men statistiken på att det ordnas är en annan femma, spelar en slant till att vinna 1u.

Tidigare möten:

2010-01-23 Heerenveen - Willem II 4 - 2
2009-10-25 Willem II - Heerenveen 4 - 1
2009-02-21 Heerenveen - Willem II 3 - 1
2008-12-07 Willem II - Heerenveen 1 - 3


2008-04-05 Willem II - Heerenveen 2 - 3
Snyggt
pawweshark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-21, 16:19   #20
 
hejzs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 330
Standard

Lägger till ett spel på Galatasaray borta mot Kayserispor till 3.27 hos pinnen.

Kayserispors mardrömsmotståndare kommer på besök, ett lag man aldrig någonsin slagit. Gala placerar sig 10a i tabellen och är i behov av en seger, här har man chansen att klättra i tabellen mot ett Kayserispor som överpresterat lite i inledningen med sin tredjeplacering. Kayserispor är aldelles för stora favoriter mot ett lag man aldrig slagit om man ser till oddset. Vill man fega lite tycker jag att Gala +0 till 2.28 också är riktigt bra odds.
hejz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-21, 17:12   #21
 
smiths avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 217
Standard

Vad spela ikväll?

Funderar på en dubbel med Napoli och Sevilla. Men först ska förstås Espanyol jobbas in!
smith är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-21, 17:36   #22
 
junhagers avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 76
Sharp$: 358
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av smith Visa inlägg
Vad spela ikväll?

Funderar på en dubbel med Napoli och Sevilla. Men först ska förstås Espanyol jobbas in!
Straff för Esp nu!

EDIT: Iskallt! 2-0, 10 min kvar nu. Det ser ut som att min dubbel med Man C och Esp går in nu
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
junhager är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-21, 17:38   #23
 
smiths avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 217
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av junhager Visa inlägg
Straff för Esp nu!
2-0 och rött kort i Hércules känns bra!
smith är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-21, 17:49   #24
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Finns ju en del intressant idag, har fastnat för dessa so far.

Augsburg vs Karlsruhe 1:a (-0.75)

Augsburg har hemma, 3 1 1 9-5
Karlsruhe har borta, 0 3 3 7-17

Groningen vs Feyenoord 1:a

Groningen har hemma, 6 1 0 13-5
Feyenoord har borta, 0 2 5 5-22 och saknar även en del spelare idag så ettan känns ok.

Espanyol vs Hercules 1:a

Espanyol har hemma, 5 0 0 8-2
Hercules har borta, 1 2 2 3-7

Får kolla vidare vad som kan tänkas spelas....
3 x Check på denna då
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-21, 17:54   #25
 
Korsikanens avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Falun/Stockholm
Inlägg: 363
Sharp$: 1

Tävlingsallsvenskan
Stats: 30 - 31 - 5
ROI: 95.88%
Vinstprocent: 49.00%

Standard

Testar mitt nya o/u system och det gillar sevilla - mallorca över 2.5 så den kör jag på
Korsikanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-21, 18:02   #26
 
junhagers avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 76
Sharp$: 358
Standard

Körde precis en dubbel med Napoli och Atl. Madrid.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
junhager är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-21, 18:24   #27
 
smiths avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 217
Standard

Avstod dubbeln med Sevilla och Napoli. Av statistiken att döma verkar Mallorca vara det klart produktivare laget, 5-0 avslut. Får se om man går in på Sevilla sen när oddset höjs lite mer.
smith är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td