Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-30, 01:11   #106
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 194
Sharp$: 585

Blandade smågodis.
Stats: 284 - 321 - 5
ROI: 115.66%
Vinstprocent: 46.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Nu var det iofs JAG som skrev lite halvdryga inlägg till div personer, har utan att tänka på det gjort det hela dagen.
Men fick lite väl hård respons av många, så din uppmuntran uppskattas
Jobbigt med 5-0 till Barca, som tur är känner jag bara Realfan så bör kunna överleva morgondagen utan att behöva höra allt för mycket om matchen
Jo, det ju inte mer än rätt att man inser det och får sig en tankeställare.
Snittgurkan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-30, 01:34   #107
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Snittgurkan Visa inlägg
Jo, det ju inte mer än rätt att man inser det och får sig en tankeställare.
Hehe, jorå. Är bara så typiskt svenskt, så fort man är oense eller kritiserar någon, eller bara ger ett smådrygt skämt/gliring/provokation så tar folk illa upp "hur vågar han ifrågasätta mig" typ. Samma sak om han hamnar i en debatt med någon, ogillar folk som tar illa vid sig över att det finns personer med en annan åsikt, man ska kunna disskutera något väldigt hektiskt för att sedan kunna gå vidare utan att vara sur.

Älskar när folk säger precis vad de tycker och tänker rakt ut, kanske inte som allra roligast precis just när man blir totalsågad själv men att få sig en tankeställare är alltid bra. Hårt klimat/FB stuk i tillvaron gillas.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-30, 02:05   #108
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Hehe, jorå. Är bara så typiskt svenskt, så fort man är oense eller kritiserar någon, eller bara ger ett smådrygt skämt/gliring/provokation så tar folk illa upp "hur vågar han ifrågasätta mig" typ. Samma sak om han hamnar i en debatt med någon, ogillar folk som tar illa vid sig över att det finns personer med en annan åsikt, man ska kunna disskutera något väldigt hektiskt för att sedan kunna gå vidare utan att vara sur.

Älskar när folk säger precis vad de tycker och tänker rakt ut, kanske inte som allra roligast precis just när man blir totalsågad själv men att få sig en tankeställare är alltid bra. Hårt klimat/FB stuk i tillvaron gillas.
Ja hur skulle du själv reagera på ditt egna forum där du är "Expert" om någon spottar eller spyr i var och varannan tråd?
Hur ni driver bf bryr jag mig inte om, men vi kräver Netikett och är det ironi eller dylikt så kan man märka ut det.
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-30, 02:21   #109
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iCash Visa inlägg
Ja hur skulle du själv reagera på ditt egna forum där du är "Expert" om någon spottar eller spyr i var och varannan tråd?
Hur ni driver bf bryr jag mig inte om, men vi kräver Netikett och är det ironi eller dylikt så kan man märka ut det.
Nu är BF mer av en chatt och jag gillar ett fritt forum så skulle radera inlägg endast om det var rent spam alt ge en varning för upprepade grova personliga påhopp utan grund. Klagomål, åsikter om spel eller w/e bemöts rationellt och lackar inte ur för minsta gliring.

Men ja, brukar inte annars vara såhär spydig och kommentaren till barcafanet tidigare i denna tråd var hjärnsläpp från mig. Menade inget illa och insåg ju kort efter att jag skickade det att det var jäkligt onödigt och framförallt helt utan grund, försvarar mig med att jag nyss var hemkommen efter en seg förlust och det var det första inlägget jag såg.

Senast redigerad av Slurf den 2010-11-30 klockan 02:28.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-30, 09:50   #110
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 47
Sharp$: 923
Standard

Hej på er. Har hamnat i en disskusion med Betsafe om antalet skott på mål i matchen. De säger att Barcelona endast hade 6 skott på mål och då är målen inräknade. Messi hade ett skott i stolpen efter ett par minuter och det ska vara det enda enligt Betsafe som Barcelona har haft på mål.

All statistik jag letar och finner visar just 6 skott men inga av sidorna har räknat in målen och nu går Betsafe på den linjen.

Såg matchen streamad på Bet365 och de visade efter matchen statistik och då var den helt riktigt 6 skott pluss 5 mål och enligt dem 11 skott på mål av Barcelona och Real fick ihop totalt 3st.

Någon som kan hjälpa till i ärendet? Länk?

Någon som vet vad "ocasiones de goal" betyder?

Senast redigerad av ssam den 2010-11-30 klockan 11:14.
ssam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-30, 15:13   #111
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 47
Sharp$: 923
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ssam Visa inlägg
Hej på er. Har hamnat i en disskusion med Betsafe om antalet skott på mål i matchen. De säger att Barcelona endast hade 6 skott på mål och då är målen inräknade. Messi hade ett skott i stolpen efter ett par minuter och det ska vara det enda enligt Betsafe som Barcelona har haft på mål.

All statistik jag letar och finner visar just 6 skott men inga av sidorna har räknat in målen och nu går Betsafe på den linjen.

Såg matchen streamad på Bet365 och de visade efter matchen statistik och då var den helt riktigt 6 skott pluss 5 mål och enligt dem 11 skott på mål av Barcelona och Real fick ihop totalt 3st.

Någon som kan hjälpa till i ärendet? Länk?

Någon som vet vad "ocasiones de goal" betyder?

Massa mail och 4 timmars letande löste det sig och pengarna kom.

"Hej XXXXX!



Självklart har du rätt här och vi har nu betalat ut din vinst. Matchen slutade 5-0 och det blev givetvis 6 (+5) + 2 (+0) = 13 skott som faktiskt gick på mål. Att sedan vissa räddades, vissa gick i stolpen/ribban och (5) andra i mål kan inte du eller vi riktigt rå för, eller hur? ;-) Källorna hade alltså inte räknat in målen och det var där missförståndet uppstod. Tack för ditt tålamod och vi beklagar så mycket för incidenten och hoppas att du förstår att sådant ibland uppstår rätt så lätt när de officiella källorna inte tar med det som i vår policy är en självklarhet. Grattis till vinsten och ha en bra dag…
"

Försöker vara lustig. De avslutade mina ärende 4 gånger och 1 telefonsamtal innan de gav sig.
ssam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-30, 15:27   #112
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 47
Sharp$: 923
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ssam Visa inlägg
Massa mail och 4 timmars letande löste det sig och pengarna kom.

"Hej XXXXX!



Självklart har du rätt här och vi har nu betalat ut din vinst. Matchen slutade 5-0 och det blev givetvis 6 (+5) + 2 (+0) = 13 skott som faktiskt gick på mål. Att sedan vissa räddades, vissa gick i stolpen/ribban och (5) andra i mål kan inte du eller vi riktigt rå för, eller hur? ;-) Källorna hade alltså inte räknat in målen och det var där missförståndet uppstod. Tack för ditt tålamod och vi beklagar så mycket för incidenten och hoppas att du förstår att sådant ibland uppstår rätt så lätt när de officiella källorna inte tar med det som i vår policy är en självklarhet. Grattis till vinsten och ha en bra dag…
"

Försöker vara lustig. De avslutade mina ärende 4 gånger och 1 telefonsamtal innan de gav sig.

Nu kom detta.
"Hei xxx,

Jeg har nå lagt til 100 kr på din konto som kompensasjon. Jeg har dessverre ikke muligheten til å legge til xxx kr som du kunne vunnet.

Ha en fin dag!


Med vennlig hilsen,


xxxxx xxxxx

Customer Support
ssam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td