Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-02, 18:03   #16
 
Lawios avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 561
Sharp$: 1771
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Korsikanen Visa inlägg
Vad jag har hört ska arenorna tydligen monteras ner och flyttas till andra destinationer, rätt sjukt...
Läst att de ska till U-länder.
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-02, 18:17   #17
 
GianniAgnellis avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: allt är relativt
Inlägg: 149
Sharp$: 565

italia
Stats: 45 - 46 - 8
ROI: 110.30%
Vinstprocent: 49.45%

Standard

Alltså Blatter kör ju på den inslagna vägen att sprida ut VM över hela världen och turen har helt enkelt kommit till Mellanöstern nu och enlig mig så finns det inget land som har samma förutsättningar som Qatar att organisera ett bra VM. Om Blatters väg är rätt väg att gå är dock en annan femma.
__________________
gentile i chatten

"Le Bron James ska möta sitt gamla lag ifrån new york på madison square guarden. Men eftersom du inte är särskillt insatt i basketen så ska jag förklara.." - TheDarkKnight
GianniAgnelli är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-02, 18:22   #18
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det handlar ju om att FIFA vill bredda intresset för fotbollen och ett sätt är då att anlägga VM i regioner som inte har haft mästerskapet innan.

Usa fick VM mycket pga detta, och det blev ju väldigt lyckat, slog både publik rekord vad gäller tittare framför tv-apparaterna, och tittare på plats på arenorna!

Vi får se, tycker det känns väldigt spännande!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-02, 18:23   #19
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Herregud vilka arenor!! Förstår dock inte varför man behöver lägga miljarder av kronor på att ge dem en snygg design osv... En enkel j'kla klassisk arena är väl förfanken ok?

När får sverige vm då :/ ^^
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-02, 18:29   #20
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag skulle fan kunna tänka mig att åka till Qatar och titta på vm
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-02, 18:31   #21
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Frågan är dock när första(Stora) terrorist attentatet kommer nå Fotbolls Världen och vm, Världens största folkfest..?? Och då undrar man även hur många mer fotbolls vm kommer det igenteligen finnas?
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-02, 18:53   #22
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
Frågan är dock när första(Stora) terrorist attentatet kommer nå Fotbolls Världen och vm, Världens största folkfest..?? Och då undrar man även hur många mer fotbolls vm kommer det igenteligen finnas?
Inga fler jorden går under 2012, har du glömt det?
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-02, 19:16   #23
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
Frågan är dock när första(Stora) terrorist attentatet kommer nå Fotbolls Världen och vm, Världens största folkfest..?? Och då undrar man även hur många mer fotbolls vm kommer det igenteligen finnas?
Sommar-Os är världens största "folk-fest" skulle jag tippa....Och de har ju redan haft en terror-attack, Os i Munchen 1972, ändå är OS numera större än någonsin....
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-02, 19:22   #24
 
Makandodeles avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 66
Sharp$: 288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
Frågan är dock när första(Stora) terrorist attentatet kommer nå Fotbolls Världen och vm, Världens största folkfest..?? Och då undrar man även hur många mer fotbolls vm kommer det igenteligen finnas?
Tror det är oberoende av var VM hålls. Qatar tror jag t.o.m. det är mindre risk för terrordåd än i ex USA/Australien/England, även om vissa säkert vill påstå att det kommer bli terroristdåd bara för att ett arabiskt land får VM.

Själv hade jag föredragit England eller Spanien/Portugal till 2018 eller Australien 2022 just pga "turistsynvinkeln" och språket, så visst är det lite trist att inget av dessa VM gick dit man hoppats.
Makandodele är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-02, 21:07   #25
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 194
Sharp$: 187
Standard

Håller med ovan om att det blir kul med ett VM i mellanöstern, det var deras tur. Arenorna ser helt sjuka ut, får se hur det blir i verkligheten.
xtrmntr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-02, 21:18   #26
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Makandodele Visa inlägg
Tror det är oberoende av var VM hålls. Qatar tror jag t.o.m. det är mindre risk för terrordåd än i ex USA/Australien/England, även om vissa säkert vill påstå att det kommer bli terroristdåd bara för att ett arabiskt land får VM.

Själv hade jag föredragit England eller Spanien/Portugal till 2018 eller Australien 2022 just pga "turistsynvinkeln" och språket, så visst är det lite trist att inget av dessa VM gick dit man hoppats.
Australien hade varit ett helvete med tanke på tidsskillnaden, det är inte så roligt att gå upp 06:00 vissa söndagar för att titta på A-League :(
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-02, 21:37   #27
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 194
Sharp$: 187
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
Australien hade varit ett helvete med tanke på tidsskillnaden, det är inte så roligt att gå upp 06:00 vissa söndagar för att titta på A-League :(
Off topic: varför i h-vete följa A-League live?
xtrmntr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td