Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-07, 11:32   #1
 
Lawios avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 561
Sharp$: 1771
Standard

Dagens Fotboll 7/12


Mycket CL idag, förutom det vad spelar ni annars?

Shoot!
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 15:49   #2
 
Lawios avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 561
Sharp$: 1771
Standard

Boulogne - Metz

Verkar som alla kör CL idag
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 15:53   #3
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har tyvärr inte så bra koll på andradivisioner så, får hålla mig till CL! Men skriver du varför du vill ha boulogne så kanske jag hakar på!
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 15:55   #4
 
Lawios avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 561
Sharp$: 1771
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Har tyvärr inte så bra koll på andradivisioner så, får hålla mig till CL! Men skriver du varför du vill ha boulogne så kanske jag hakar på!
Boulogne är obesegarde på hemmaplan medans Metz inte har vunnit någon match på bortaplan.

Senast redigerad av Lawio den 2010-12-07 klockan 16:19.
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 16:30   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 18
Sharp$: 71
Standard

Omspel FA cupen Leyton Orient - Droylsden 1 AH -1.0,-1.5 1.975 Bet365
Orient från nedre regionerna av League one tar emot Droylsden från övre halvan av Conference north, skiljer alltså tre divisioner mellan lagen. I första mötet låg Orient under länge men fick till sist in en kvittering och omspel på hemmaplan efter 1-1.
Jag tror att klasskillnaden kommer synas ordentligt den här gången. Orient är betydligt vassare hemma, 3 segrar och 2 oavgjorda på de 5 senaste och det mot lag med en helt annan kapacitet än Droylsden.
Båda lagen hade inställda matcher i helgen och Orient kommer ställa upp med så starkt lag man kan, man får tillbaka högerbacken Omozusi från avstängning vilket också gör att man kan spela med ordinare mittbackspar då ena mittbacken Forbes vikarierade på högerbacken senast.
Droylsden har däremot 2 av startspelarna från mötet senast avstängda idag och det borde rimligtvis märkas hos ett lag med en trupp bestående av halvproffs.
Cup är alltid cup, England har en riktig vinter för tillfället, läktarna lär vara glest besatta och Orient släpper in en hel del mål i seriespelet MEN jag tycker absolut att hemmaseger med 2 mål eller mer ska vara det normala utfallet här.
NachosBinLaden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 17:02   #6
 
Lawios avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 561
Sharp$: 1771
Standard

NachosBinLaden

Har du hört talas om styckindelning? Eller missa du Svenska B?
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-07, 17:10   #7
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Det är ju tre stycken, har du missat senaste synundersökningen?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Thore10 (+1)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td