Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-01-26, 09:39   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 113
Sharp$: 84
Standard

Dagens fotboll 26/1


Finns ett ganska blandat utbud för ikväll.

Skriv era tankar om matcherna här.
linusjkpg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-26, 09:52   #2
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 83
Sharp$: 248
Standard

Ogiltigt spel-ID: 256536



Luktar under 2,5 mål i Sampdoria-Milan i Coppa Italia tycker jag. Samp har bara gjort 2 mål på de 5 senaste matcherna i Serie A. Milan har inte heller öst in mål, två mot Cesena och ett mot Lecce är inte överdrivet imponerande, och kanske vilar man en del pjäser ikväll.

Senast redigerad av forzawes den 2011-01-26 klockan 10:47.
forzawes är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-26, 10:25   #3
 
6asdfs avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 112
Sharp$: 382
Standard

Känns vettigt, men så har milan i princip hela ordinarie mittfältet skadat och ersatt det med många unga färskingar. Jag tror dock att de kommer vara mycket hungriga och att Milan ändå lyckas tugga på efter 3-0 vinsten mot bari och den tydliga satsningen av Milan i just Coppa Italia, men ändå tror jag de håller sig inom ramarna, 2.5.
En liten observation är att båda de holländska nytillskotten van Bommel och Urby Emanuelsson troligen kommer få göra sina premiärer för de svartröda.
6asdf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-26, 10:27   #4
sox
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 219
Sharp$: 1361


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Santos - Sao Caetano ikväll, nån som har nån info varför oddset på Santos stiger? de möter ju sao paulo först på söndag vilket iofs är en vikig match. Såg ut som att de träna med hyfsat ordinare uppställning igår.

EDIT: Hittade truppen, ser bra ut http://bit.ly/gXDAff

Senast redigerad av sox den 2011-01-26 klockan 10:34.
sox är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-26, 10:54   #5
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 3
Sharp$: 83
Standard

Jag skulle avstå från ett underspel i Doria-Milan.

Roma ställs i mål bakom en backlinje bestående av Oddo, Sokratis, Yepes och Antonini.

Offensivt formeras Zlatan tillsammans med Pato och Robinho. Mittfältet består av nytillskotten van Bommel och Emanuelson i form av mezz'ale. Thiago Silva fortsätter spela mittfältare i brist på andra alternativ.
Det ser alltså riktigt starkt ut offensivt och samtidigt riktigt bräckligt ut bakåt.

Fördelen med ett underspel är att Pozzi och Pazzini saknas för Doria. Maccarone lär således debutera.

Jag spelade 4 units på Milan till 2.10.
Camorra är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-26, 13:36   #6
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 26
Sharp$: 371
Standard

Någon som vet något om Cyperns cup Coca Cola Cup? Undrar mest varför det är så högt odds på Aris hemma när de slog AEL borta förra omgången. Antar att det räcker med X för avancemang eller något sånt?
ebbsjepp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-26, 14:07   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 716
Standard

AC Milan som vinnare nu när Zlatan och Cassano hittar varandra och Real vinnare över Sevilla?
Astung är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-26, 15:19   #8
 
mangofreaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 183
Sharp$: 538
Standard

Sampdoria-Milan båda lagen gör mål ja

Napoli-Inter 1

Barcelona-Almera båda lagen gör mål ja

Mycket rotationer i kvällens matcher för samtliga lag, tror det kommer att öppnas upp en del bakåt.

Senast redigerad av mangofreak den 2011-01-26 klockan 15:31. Anledning: Info.
mangofreak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-26, 15:32   #9
 
junhagers avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 76
Sharp$: 358
Standard

Det är en ovanlig dag idag.
La rent spontant en dubbel på Milan och Real Madrid idag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
junhager är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-26, 15:42   #10
 
Pipans avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 68
Sharp$: 180

Fotboll
Stats: 2 - 5 - 1
ROI: 83.31%
Vinstprocent: 28.57%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Astung Visa inlägg
AC Milan som vinnare nu när Zlatan och Cassano hittar varandra och Real vinnare över Sevilla?
Jag funderade på att rygga men ändrade mig. Det som talar emot Milan är att det är bortamatch och att man har dåliga resultat borta mot Sampdoria. Sedan känns det som att mittfältet inte är lika starkt som vanligt. Om van Bommel ska göra debut i Milan kan jag tänka mig att han inte känner sig lite ovan med det nya laget.
Pipan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-26, 15:52   #11
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 4184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pipan Visa inlägg
Jag funderade på att rygga men ändrade mig. Det som talar emot Milan är att det är bortamatch och att man har dåliga resultat borta mot Sampdoria. Sedan känns det som att mittfältet inte är lika starkt som vanligt. Om van Bommel ska göra debut i Milan kan jag tänka mig att han inte känner sig lite ovan med det nya laget.
Zlatan och Cassano på bänken dessutom. Tror på en jämn match.
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-26, 15:58   #12
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 83
Sharp$: 248
Standard

Officiella elvor:
SAMPDORIA: Da Costa; Zauri, Volta, Accardi, Ziegler; Poli, Palombo, Tissone, Guberti; Macheda, Maccarone.
MILAN: Roma; Oddo, Papastathopoulos, Yepes, Antonini; Van Bommel, Thiago Silva, Emanuelson; Merkel; Pato, Robinho.

Dessa elvor känns bra för underspelet. Vi har sett Ibras betydelse för Milan tidigare i år. Nu funderar jag på att gå in på Sampdoria till ca 4 ggr på Betfair...
__________________
Vinci per noi!
forzawes är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-26, 16:52   #13
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

fulham +1 mot liverpool.

Att liverpool har så låga odds är sjukt, att få +1 till 1.88 är sjukt bra.

Att man vinner vid oavgjort och fulham vinst samt push vid 1målsvinst för liverpool är bra, riktigt bra!
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-26, 16:54   #14
 
junhagers avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 76
Sharp$: 358
Standard

0-1 Milan, Pato '17
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
junhager är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-26, 16:58   #15
 
Lawios avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 561
Sharp$: 1771
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av junhager Visa inlägg
0-1 Milan, Pato '17
0-2 Pato
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td