Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-08, 20:53   #46
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Nu missar du poängen. forzawes som skrev om hysen-spelet gav ju utomordentlig info.

Skillnaden mellan oddsen 2.25 och 5.15 är talande nog för ta ett spel. Det är ju knappast sånt vi inte ska ha i sådana här trådar.

Men frågan var väl nu om det är berikande med inlägg som beskriver att de följt en rekare efter att denna gått in - vad ger det åt oss andra - precis som du själv understryker i tråden så finns det ju en anna tråd för detta...?! Eller?

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-08, 20:57   #47
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Men frågan var väl nu om det är berikande med inlägg som beskriver att de följt en rekare efter att denna gått in - vad ger det åt oss andra - precis som du själv understryker i tråden så finns det ju en anna tråd för detta...?! Eller?

/Badass
Nej, tack-inläggen kan skippas. Därför finns poängsystemet. Nu kommenterade jag det faktum att =12 skrev att man skulle missat guldkorent Hysen att måla om den inte togs upp.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-08, 21:01   #48
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3894

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Nej, tack-inläggen kan skippas. Därför finns poängsystemet. Nu kommenterade jag det faktum att =12 skrev att man skulle missat guldkorent Hysen att måla om den inte togs upp.
Vilket hade varit fallet för de flesta om den inte hade tagits upp.

Det jag ville komma till var såklart att hellre nämnas oavsett poängtering än inte nämnas alls...
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-08, 21:28   #49
 
snoozes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 582
Sharp$: 3415


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Är inte du herrn som brukar klaga på helt ointressanta inlägg och skriker om att dessa skall läggas i"stora skryt- och skrävlartråden"? Är det inte det så ursäkta men jag tror att det är du...! Vem bryr sig om att du följt en sådan rek?

/Badass
nejjj badass jag är nte den som skriker över att saker och ting är ointressanta. du bör kolla upp saker innan du anklagar någon.
jag tackade han för att han tipsade om det skeva oddset!

heregud va mycket gnäll det ska vara för att man skrev tack....

om jag hade velat skryta så skulle jag hittat på ett löjligt hög summa typ 10000 och skrivit. LÄTTA PENGAR, ALL IN PÅ HYSEN TILL 5.15 +40K fläskfile!

Badass sluta försök vara en Smartass
__________________
Jules: I want you to go in that bag, and find my wallet.
Pumpkin: Which one is it?
Jules: It's the one that says Bad Motherfucker
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
pepphe (+1)
snooze är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-08, 21:31   #50
 
zlotyss avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 426
Sharp$: 62
Standard

Huddersfield
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-08, 21:35   #51
 
TheDarkKnights avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 310
Sharp$: 781

100 Favorit
Stats: 6 - 3 - 0
ROI: 101.56%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Ännu en tråd som delvis förstörs och "misshandlas" med allt OT snack.

Jag vet att jag har snackat en del goja i trådarna också så jag ska väll inte säga något, men försök att fixa en schyst standard här inne. 1-3 inlägg om OT snacket är la okej, men inte när de tar majoriteten av tråden. Här inne ska vi snacka boll, grabbar

OnT:

Huddersfield spelade ju strålande. Grattis till alla som hade HCP-1 eller bara en rak etta.

Cash till oss !
__________________
"At the end of the day it doesn't matter why I like a play, it just matters whether the play wins or loses."

- Bob Valentino
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
snooze (+2)
TheDarkKnight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-08, 21:49   #52
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 26
Sharp$: 239
Standard

Får väl passa på att slänga in ett tack till RobinD för en mycket bra rek, om det nu är tillåtet?
Gokille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-08, 22:23   #53
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 94
Sharp$: 485
Standard

Otroligt Offtopic


Tack för er tid, lyckades hitta till slut själv innan jag hann kika här igen.

Ah well, Borde lärt mig vid det här taget att sluta upp med mina spel på flera matcher i en kupong Haha, men känner att jag börjar närma mig ert sätt o spela iaf. Att se era spel o vinster o etc~ Är en stor motivation till o gå ifrån detta dumma sätt att spela. Särskilt när man märker att man skulle kunnat vinna mer i längden på flera singlar än en Sexling som man alltid förlorar 1 match på.

Senast redigerad av poja_90 den 2011-02-08 klockan 22:45.
poja_90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-08, 22:25   #54
 
Makandodeles avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 66
Sharp$: 288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Nu missar du poängen. forzawes som skrev om hysen-spelet gav ju utomordentlig info.

Skillnaden mellan oddsen 2.25 och 5.15 är talande nog för ta ett spel. Det är ju knappast sånt vi inte ska ha i sådana här trådar.
Dock ska det ju också vägas in huruvida 2.25 bara är ett ditslängt odds för att ens erbjuda målskyttespel. Ex betsafe brukar ju i regel ha sinnessjuka underodds och då är ju 3.60 kontra 1.90 en stor skillnad, men inte nödvändigtvis spelbart på det högre ändå.
I dagens fall? Svårt att säga, men runt 4.00-4.50 hade väl inte varit en orimlig gissning på målskyttsodds Hysén. 5.15? Javisst, känns väl inte som ett dåligt spel då, om än inte magiskt.
Makandodele är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-08, 22:26   #55
 
FoxMulders avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 279
Sharp$: 3901
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av poja_90 Visa inlägg


Hade Lirat ett spel idag som helt går emot ert sätt att spela, en sexling.
Låt mig tillägga att det var med en väldigt låg insats innan ni börjar skrika om hur dum jag är.

Problemet var dock att alla matcher suttit, (Peru Leder med 1-0) Men Portugal u21 - Norge u21 satt ej, Då undrade jag vad resultatet i den matchen blev? För jag hittar den varken på Sportbladets mål för mål tjänst eller på Livescore.com.

Testade även Svenska spels resultat tjänst men hittade inte matchen där heller.
Är det så att den inte spelades borde den ju strykas från min kupong och inte skrivas som förlust?

Tacksamt om någon kunde hjälpa mig hitta slutresultatet i denna match!
nvm, läs inlägget under...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
poja_90 (+5)

Senast redigerad av FoxMulder den 2011-02-08 klockan 22:31.
FoxMulder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-08, 22:26   #56
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av poja_90 Visa inlägg


Hade Lirat ett spel idag som helt går emot ert sätt att spela, en sexling.
Låt mig tillägga att det var med en väldigt låg insats innan ni börjar skrika om hur dum jag är.

Problemet var dock att alla matcher suttit, (Peru Leder med 1-0) Men Portugal u21 - Norge u21 satt ej, Då undrade jag vad resultatet i den matchen blev? För jag hittar den varken på Sportbladets mål för mål tjänst eller på Livescore.com.

Testade även Svenska spels resultat tjänst men hittade inte matchen där heller.
Är det så att den inte spelades borde den ju strykas från min kupong och inte skrivas som förlust?

Tacksamt om någon kunde hjälpa mig hitta slutresultatet i denna match!

By the way Tack RobinD för Reken på Huddersfield.
1-1 slutade den.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
poja_90 (+5)

Senast redigerad av RobinD den 2011-02-08 klockan 22:32.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-08, 22:32   #57
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Makandodele Visa inlägg
Dock ska det ju också vägas in huruvida 2.25 bara är ett ditslängt odds för att ens erbjuda målskyttespel. Ex betsafe brukar ju i regel ha sinnessjuka underodds och då är ju 3.60 kontra 1.90 en stor skillnad, men inte nödvändigtvis spelbart på det högre ändå.
I dagens fall? Svårt att säga, men runt 4.00-4.50 hade väl inte varit en orimlig gissning på målskyttsodds Hysén. 5.15? Javisst, känns väl inte som ett dåligt spel då, om än inte magiskt.
Nej det är klart, skillnaden i utdelning mellan 4.50 och 5.15 är ju trots allt bara dryga 18%.

Nog är det tillräckligt viktigt info för att delge i min värld iaf.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-08, 22:43   #58
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av snooze Visa inlägg
nejjj badass jag är nte den som skriker över att saker och ting är ointressanta. du bör kolla upp saker innan du anklagar någon.
jag tackade han för att han tipsade om det skeva oddset!

heregud va mycket gnäll det ska vara för att man skrev tack....

om jag hade velat skryta så skulle jag hittat på ett löjligt hög summa typ 10000 och skrivit. LÄTTA PENGAR, ALL IN PÅ HYSEN TILL 5.15 +40K fläskfile!

Badass sluta försök vara en Smartass

Så jag är helt fel ute att du klagat på andra vad gäller "efterhandskonstruktioner/rekar" eller? Då ber jag om ursäkt - annars ber jag om att återkomma...!

Jag skiter egentligen i vilket - jag har fått mitt sagt...!!!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td