Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-15, 01:28   #1
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Dagens fotboll 15/2


En hel del fotboll under dagen, så som dessa trådar sett ut på senare tid hoppas jag dagens kommer se ut också.

Ser fram emot att läsa massvis av nyttiga tankar om diverse matcher imorgon när man vaknar någon gång efter 13:00.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 06:20   #2
JSQ
 
JSQs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 722
Sharp$: 2440
Standard

Jag är inne på 2:an i mötet mellan Bristol Rovers - Bournemouth. Bristol form är extremt usel och har inte visat några tecken på bättring. Nu får de tillbaka två spelar som saknas men de har endast saknas 1 respektive 2 matcher och deras usla form har hållit i si en längre tid.

Gällande Bournemouth så har de en helt okey form (4-0-2 W/L/D) senaste sex och kämpar om platserna högst upp i ligan. De har 3p upp till 1:an och 3 poäng ner till 3:an och då de har fler matcher spelade än båda lagen så måste de ta varje poäng för att inte tappa mark eller placering.
Senaste 6 mötena mellan lagen:

2008-11-08 AFC Bournemouth - Bristol Rovers 1 - 0 (FA Cup)
2008-09-02 AFC Bournemouth - Bristol Rovers 3 - 0 (Johnstone's Paint Trophy)
2008-04-12 AFC Bournemouth - Bristol Rovers 2 - 1
2007-11-03 Bristol Rovers - AFC Bournemouth 0 - 2
2007-10-09 Bristol Rovers - AFC Bournemouth 0 - 1 (Johnstone's Paint Trophy)
2006-12-12 AFC Bournemouth - Bristol Rovers 0 - 1 (FA Cup)

Att vi får 2.0 i odds för Bournemouth tycker jag är lite väl högt då jag tror de vinner betydligt mer än 50% av denna match,

Sedan funderar jag även på +0 Birmingham i dagens möte mot Newcastle Utd. Ska försöka utveckla tankarna bakom denna om jag hinner senare idag, nu måste jag iväg.
JSQ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 06:39   #3
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

http://uk.soccerway.com/matches/2011...13/statistics/

Har spelat under 1.0 mål asiatiskt i första halvlek. http://www.oddsportal.com/soccer/eng.../#over-under;3 Betsson erbjuder 1.71 på denna.

Average time first goal scored 48.24 42.55
Average time first goal conceded 45.06 41.26
Failed to score 8 6
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 08:08   #4
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Är inne lite på samma men kör istället X/1 i HT/FT, med dom statsen så borde det vara ett helt ok spel.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 09:39   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 9
Sharp$: 147
Standard

Birmingham - Newcastle

Birmingham står i 2.60(Bet365) och det känns som ett bra odds.
Brum(4-1-0) kommer med fyra vinster och en oavgjord på deras fem senaste matcher, samtidigt som Newcastle(0-4-1) kommer med fyra oavgjorda och en förlust.

Birmingham har två matcher mindre spelade än de flesta lag i PL och har chans att klättra ett par steg vid två vinster.

Jag tror deras motivation är på topp inför dagens match!
aaffcc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 10:01   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1774


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jitte Visa inlägg
Jag är inne på 2:an i mötet mellan Bristol Rovers - Bournemouth. Bristol form är extremt usel och har inte visat några tecken på bättring. Nu får de tillbaka två spelar som saknas men de har endast saknas 1 respektive 2 matcher och deras usla form har hållit i si en längre tid.

Gällande Bournemouth så har de en helt okey form (4-0-2 W/L/D) senaste sex och kämpar om platserna högst upp i ligan. De har 3p upp till 1:an och 3 poäng ner till 3:an och då de har fler matcher spelade än båda lagen så måste de ta varje poäng för att inte tappa mark eller placering.
Senaste 6 mötena mellan lagen:

2008-11-08 AFC Bournemouth - Bristol Rovers 1 - 0 (FA Cup)
2008-09-02 AFC Bournemouth - Bristol Rovers 3 - 0 (Johnstone's Paint Trophy)
2008-04-12 AFC Bournemouth - Bristol Rovers 2 - 1
2007-11-03 Bristol Rovers - AFC Bournemouth 0 - 2
2007-10-09 Bristol Rovers - AFC Bournemouth 0 - 1 (Johnstone's Paint Trophy)
2006-12-12 AFC Bournemouth - Bristol Rovers 0 - 1 (FA Cup)

Att vi får 2.0 i odds för Bournemouth tycker jag är lite väl högt då jag tror de vinner betydligt mer än 50% av denna match,

Sedan funderar jag även på +0 Birmingham i dagens möte mot Newcastle Utd. Ska försöka utveckla tankarna bakom denna om jag hinner senare idag, nu måste jag iväg.
Jag är mer inne på att spela Bristol +0.5 i denna. Tycker att 2.07 hos 12bet käns alldeles för högt.
Jag kan inte tänka mig att Bournemouth har 50% eller mer att vinna denna borta.
Hemma lagets odds stiger fortfarande så jag väntar ett tag till med att ta denna.
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 14:06   #7
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Birmingham - newcastle, på förhand var jag mycket sugen på u 2.5, men ser inget värde i det för 1.71

Återkommer nog med en liten motivation om jag hittar ett spel.
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 14:08   #8
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 23
Sharp$: 102

Mina spel
Stats: 51 - 61 - 4
ROI: 112.16%
Vinstprocent: 46.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av aaffcc Visa inlägg
Birmingham - Newcastle

Birmingham står i 2.60(Bet365) och det känns som ett bra odds.
Brum(4-1-0) kommer med fyra vinster och en oavgjord på deras fem senaste matcher, samtidigt som Newcastle(0-4-1) kommer med fyra oavgjorda och en förlust.

Birmingham har två matcher mindre spelade än de flesta lag i PL och har chans att klättra ett par steg vid två vinster.

Jag tror deras motivation är på topp inför dagens match!


Håller med dig på denna!

Zigic har en jäkla form för Birmingham och tror att de klara av att slå Newcastle.
mim1133 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 14:12   #9
 
zlotyss avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 426
Sharp$: 62
Standard

Häcken-Falkenberg @ 1:an spelas

Pratade med min gode vän Tom Söderberg (mittback) idag. Och han tipsa mig om att spela på deras träningsmatch mot Falkenberg. Häcken kommer ställa upp med en stark elva. Dessutom är det mycket hård konkurrens i laget och alla vill spela till sig en plats inför allsvenskan 2011.

Oddset ligger på 1.60 dock. Men han lät väldigt optimistisk inför matchen. Och han ska säga åt sina lagkamrater att kämpa lite extra för min skull
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 14:17   #10
zz
 
zzs avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 329
Sharp$: 362

ZZ
Stats: 16 - 22 - 1
ROI: 127.54%
Vinstprocent: 42.00%

Standard

Två spel här idag:

Roma-Shakthar 2 @ 4,25 Expekt

Jag har följt den östeuropeiska fotbollsutvecklingen noga. Det gick att tälja guld med de lagen för några år sedan i framförallt uefa-cupen då de var ständigt undervärderade. Nu har spelmassan fattat poängen och ifjol kunde man för första gången skönja att lagen från öst faktiskt övervärderades. Då speciellt lag från bulgariska och rumänska ligan. Men här har vi kronjuvelen i det östeuropeiska "fotbollsundret". Shakthar med en ägare som får Shelski-Abramo att framstå som en arbetare så har Shakthar tålmodigt format truppen under snart 7-8 års tid. Jag skulle vilja påstå att de utan problem skulle kunna hävda sig som topp 4 lag i Italien strax bakom Milan och Inter. Nu har de inte lirat ligaspel på väldigt länge vilket ofta anses vara väldigt viktigt för match-tempo osv. Å andra sidan har de fått disponera krafterna precis som de velat inför den här matchen. Jag tror att Roma känner en viss press att vinna denna matchen då det inte är någon rolig/lätt upggift att åka till Ukraina och möta Shakthar i gruvstaden Donetskt. Jag tror det bäddar för en rättså öppen match. Jag ger Shakthar ca 26-27 % att ta hem den här fighten och spelar därför till 4,25 på Expekt.


Aris-Man City 2 (-1,5) 2,80 Expekt

Manchetser City mot ett mittenlag i grekiska ligan. Hinner inte med någon längre motivering men jag tror att City har en bra chans att prassla till och ser därför bättre värde i -1,5 till 2,8 istället för rak till 1,7.
__________________
"Fail to prepare, prepare to fail"
zz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 14:47   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 70
Sharp$: 1800


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har också en god känsla för Shakhtar, fast jag har kört på att de går vidare totalt mot Roma. Romas chans ligger nog i hemmamötet då det som sagt lär bli tufft i returen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
KungK2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 15:40   #12
 
mattiaspolancos avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 93
Sharp$: 551


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zz Visa inlägg
Två spel här idag:

Roma-Shakthar 2 @ 4,25 Expekt

Jag har följt den östeuropeiska fotbollsutvecklingen noga. Det gick att tälja guld med de lagen för några år sedan i framförallt uefa-cupen då de var ständigt undervärderade. Nu har spelmassan fattat poängen och ifjol kunde man för första gången skönja att lagen från öst faktiskt övervärderades. Då speciellt lag från bulgariska och rumänska ligan. Men här har vi kronjuvelen i det östeuropeiska "fotbollsundret". Shakthar med en ägare som får Shelski-Abramo att framstå som en arbetare så har Shakthar tålmodigt format truppen under snart 7-8 års tid. Jag skulle vilja påstå att de utan problem skulle kunna hävda sig som topp 4 lag i Italien strax bakom Milan och Inter. Nu har de inte lirat ligaspel på väldigt länge vilket ofta anses vara väldigt viktigt för match-tempo osv. Å andra sidan har de fått disponera krafterna precis som de velat inför den här matchen. Jag tror att Roma känner en viss press att vinna denna matchen då det inte är någon rolig/lätt upggift att åka till Ukraina och möta Shakthar i gruvstaden Donetskt. Jag tror det bäddar för en rättså öppen match. Jag ger Shakthar ca 26-27 % att ta hem den här fighten och spelar därför till 4,25 på Expekt.


Aris-Man City 2 (-1,5) 2,80 Expekt

Manchetser City mot ett mittenlag i grekiska ligan. Hinner inte med någon längre motivering men jag tror att City har en bra chans att prassla till och ser därför bättre värde i -1,5 till 2,8 istället för rak till 1,7.
Hakar på Shakthar, urusel form på Roma.

Senast redigerad av mattiaspolanco den 2011-02-15 klockan 15:43.
mattiaspolanco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 16:31   #13
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

Zlotys: Jag hakar på, låter ju fint!!
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 16:58   #14
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 26
Sharp$: 239
Standard

Är lite på att spela HBK @ 2.20 borta mot Öster, man har efter att ha hämtat hem 4 spanjorer från Real Madrid ungsdomslag samt Espanyol (?), haft lite problem med målskyttet men nu senast mot Jönköpings Södra lossnade det och man satte dit 2 baljor, släppte iförsig in 2 också..

Men chanserna fattades inte och man hade 3-4 riktigt bra chanser till att avgöra matchen till 3-0, bland annat 2 skott i ribban, tror att spaggarna har givit HBK ny glöd och jag är säker på att första vinsten i träningsmatcherna kan komma idag, känns som att 2.20 är ett spelvärt odds.
Gokille är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 17:13   #15
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3895

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Birmingham - newcastle, på förhand var jag mycket sugen på u 2.5, men ser inget värde i det för 1.71

Återkommer nog med en liten motivation om jag hittar ett spel.
riktigt sugen på att testa en 1-0 seger till Birmingham.. De har en förmåga att just vinna med detta resultat

vad tror Ni?
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-15, 17:42   #16
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
riktigt sugen på att testa en 1-0 seger till Birmingham.. De har en förmåga att just vinna med detta resultat

vad tror Ni?
Lirar +0, 1-0 är mycket möjligt men kan också bli 1-1,2-1. Newcastle har en förmåga att göra mål i matcher.
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td