Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-21, 11:25   #1
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

Dagens fotboll 21/2


Utbudet är klent men finns ett par matcher av intresse. Vi har ett Classíco nere i Portugal, Mallorca lirar återigen måndagsmatch i La Liga, West Ham fortsätter sitt FA Cup spel och en del annan fotboll från de lite mindre ligorna.

So Shoot!
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-21, 11:49   #2
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Frågan är vart West Hams fokus ligger? Man ligger ju kasst till i ligan och det ryktas att man kommer vila en del spelare ikväll. Enligt West Hams officiella hemsida så är i alla fall Hitzlsperger tillbaka från skada medan Upson, Dyer, Keane, Collison, Stanislas och Obinna riskera att missa matchen mot Burnley. Klart är att vinner West Ham ikväll möter dom Stoke...

Ni som lirar/kommer lira på West Ham, vad har ni för motivering?
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-21, 12:35   #3
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

Sporting Lissabon-Benfica 2a 2.25 b365 samt -1 AH 3.55
Här har vi två vitt skilda situationer. Sporting upplever vad som kan vara en av klubbens värsta perioder någonsing medans Benfica går som tåget i båda ligan och europaspelet. Man har 14 raka segrar och formen visar inte på något sätt att den ska dippa. Sporting har gjort sig av med Benfica dödaren Liedson vilket är ett väldigt tungt avbräck för Sporting då han varit klubbens bästa målskytt flera säsonger irad. Sportings tränare Paulo Sergio kommer att få följa matchen ifrån läktaren då han kritiserade domarna i förgående ligamatch. Saviola och Luisao är tveksamma för Benfica medan Sporting saknar Izmailov, Yannick Djalo och högerbacken Marques. Benfica ligger för nuvarande 11 poäng bakom Porto med en match mindre spelad och man kan minska glappet till 8 poäng vilket borde motivera dom. Detta är en krydda som egentligen inte behövs då det är en av dom största matcherna i Portugal, Classico har spelats 195 gånger där Benfica har bäst inbördes med 87 segrar, den siffran tror jag ökas på ikväll till 88.

Real Sociedad-Mallorca Ö 2.5 2.07 b365
En viktig match mellan två mittenlag på samma poäng. Den här matchen kommer visa sig vara en vägdelare för båda klubbarna. Den som går segrande här kommer att få häng på EL platserna till nästkommande säsong medan förloraren lär känna flåset i nacken från lag som krigar för sin existens. Sociedad får tillbaka Xavi Prieto till den här matchen, en ytterst viktig pjäs i dagens lag. Mallorca är inget vidare bortalag som vi alla vet medan man slaktar näst intill allt som kommer deras väg på hemmaplan. Men Mallorca har förbättrat bortaspelet iår en aning medans hemmaspelet inte varit så extremt bra som det var förra säsongen. Mallorca har nätat en del på bortaplan mot jämnbördigt motstånd och jag tror man kan göra det ikväll igen. Sociedad å andra sidan har en ganska fin formkurva som man hoppas kunna öka på och man lär gå för seger här för att glädja publiken. Gjort en del mål på hemmaplan också dom mot jämnbördigt mostånd och jag tror man kan peta in 1-2 bollar ikväll och jag tror dessutom man har goda möjligheter till seger. 2.07 tycker jag är för bra för att inte testas i den här matchen.

Senast redigerad av Riise den 2011-02-21 klockan 12:36.
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-21, 12:41   #4
 
Sandys avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2610

Tennis 2015
Stats: 81 - 118 - 5
ROI: 103.27%
Vinstprocent: 40.70%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Riise Visa inlägg
Sporting Lissabon-Benfica 2a 2.25 b365 samt -1 AH 3.55
Här har vi två vitt skilda situationer. Sporting upplever vad som kan vara en av klubbens värsta perioder någonsing medans Benfica går som tåget i båda ligan och europaspelet. Man har 14 raka segrar och formen visar inte på något sätt att den ska dippa. Sporting har gjort sig av med Benfica dödaren Liedson vilket är ett väldigt tungt avbräck för Sporting då han varit klubbens bästa målskytt flera säsonger irad. Sportings tränare Paulo Sergio kommer att få följa matchen ifrån läktaren då han kritiserade domarna i förgående ligamatch. Saviola och Luisao är tveksamma för Benfica medan Sporting saknar Izmailov, Yannick Djalo och högerbacken Marques. Benfica ligger för nuvarande 11 poäng bakom Porto med en match mindre spelad och man kan minska glappet till 8 poäng vilket borde motivera dom. Detta är en krydda som egentligen inte behövs då det är en av dom största matcherna i Portugal, Classico har spelats 195 gånger där Benfica har bäst inbördes med 87 segrar, den siffran tror jag ökas på ikväll till 88.

Real Sociedad-Mallorca Ö 2.5 2.07 b365
En viktig match mellan två mittenlag på samma poäng. Den här matchen kommer visa sig vara en vägdelare för båda klubbarna. Den som går segrande här kommer att få häng på EL platserna till nästkommande säsong medan förloraren lär känna flåset i nacken från lag som krigar för sin existens. Sociedad får tillbaka Xavi Prieto till den här matchen, en ytterst viktig pjäs i dagens lag. Mallorca är inget vidare bortalag som vi alla vet medan man slaktar näst intill allt som kommer deras väg på hemmaplan. Men Mallorca har förbättrat bortaspelet iår en aning medans hemmaspelet inte varit så extremt bra som det var förra säsongen. Mallorca har nätat en del på bortaplan mot jämnbördigt motstånd och jag tror man kan göra det ikväll igen. Sociedad å andra sidan har en ganska fin formkurva som man hoppas kunna öka på och man lär gå för seger här för att glädja publiken. Gjort en del mål på hemmaplan också dom mot jämnbördigt mostånd och jag tror man kan peta in 1-2 bollar ikväll och jag tror dessutom man har goda möjligheter till seger. 2.07 tycker jag är för bra för att inte testas i den här matchen.
Mange Tack ! Jag ryggar Benfica
Sandy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-21, 13:56   #5
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

2011-02-21 16:00Club FriendlyHönefoss vs Dnipro 2 FT 0.5 1.700


Tänkte reka ett utstick till 1.78, men den hann sjunka. Tar detta iaf för att det skiljer sig stort från övriga.

Dnipro har seriestart den 6/3 och är i förberedelser, de saknar sin bästa målskytt men har hämtat Matheus från Braga samt lite andra spelare. Bör vara klassskillnad, dock träningsmatch så jag håller ned insatsen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
O12 (+1)

Senast redigerad av RobinD den 2011-02-21 klockan 18:06.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-21, 15:10   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 22
Sharp$: 96
Standard

Sporting-Benfica ö2,5 till 2,15 hos bet 365 lockar mig ganska mycket. Av Sportings 10 senaste så har 8 slutat med 3 mål eller fler, för benfica gäller 6 utav 10 senaste över.
arnestefan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-21, 17:26   #7
 
hoops avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 42
Sharp$: 509


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Funderar på att lägga "båda lagen gör mål" i West-Ham Burnley. Burnley har släppt in bollar i deras 13 senaste FA-cup matcher och West Ham har ju inte tenderat att hålla nollan särskilt ofta den senaste tiden. Oddset ligger på 1.66 än så länge hos bet365.
hoop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-21, 17:51   #8
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoop Visa inlägg
Funderar på att lägga "båda lagen gör mål" i West-Ham Burnley. Burnley har släppt in bollar i deras 13 senaste FA-cup matcher och West Ham har ju inte tenderat att hålla nollan särskilt ofta den senaste tiden. Oddset ligger på 1.66 än så länge hos bet365.
Riktigt dåligt värde
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-21, 18:37   #9
 
hoops avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 42
Sharp$: 509


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Riktigt dåligt värde

Oddset är ganska uselt, men statistiskt sett så bör det vara ett bra spel. Avvaktar dock för att se om man kan få över 1.70...
hoop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-21, 19:08   #10
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 14
Sharp$: 70
Standard

NVM...
aslako är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-22, 09:34   #11
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 272
Sharp$: 1138
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Riise Visa inlägg
Sporting Lissabon-Benfica 2a 2.25 b365 samt -1 AH 3.55
Här har vi två vitt skilda situationer. Sporting upplever vad som kan vara en av klubbens värsta perioder någonsing medans Benfica går som tåget i båda ligan och europaspelet. Man har 14 raka segrar och formen visar inte på något sätt att den ska dippa. Sporting har gjort sig av med Benfica dödaren Liedson vilket är ett väldigt tungt avbräck för Sporting då han varit klubbens bästa målskytt flera säsonger irad. Sportings tränare Paulo Sergio kommer att få följa matchen ifrån läktaren då han kritiserade domarna i förgående ligamatch. Saviola och Luisao är tveksamma för Benfica medan Sporting saknar Izmailov, Yannick Djalo och högerbacken Marques. Benfica ligger för nuvarande 11 poäng bakom Porto med en match mindre spelad och man kan minska glappet till 8 poäng vilket borde motivera dom. Detta är en krydda som egentligen inte behövs då det är en av dom största matcherna i Portugal, Classico har spelats 195 gånger där Benfica har bäst inbördes med 87 segrar, den siffran tror jag ökas på ikväll till 88.

Real Sociedad-Mallorca Ö 2.5 2.07 b365
En viktig match mellan två mittenlag på samma poäng. Den här matchen kommer visa sig vara en vägdelare för båda klubbarna. Den som går segrande här kommer att få häng på EL platserna till nästkommande säsong medan förloraren lär känna flåset i nacken från lag som krigar för sin existens. Sociedad får tillbaka Xavi Prieto till den här matchen, en ytterst viktig pjäs i dagens lag. Mallorca är inget vidare bortalag som vi alla vet medan man slaktar näst intill allt som kommer deras väg på hemmaplan. Men Mallorca har förbättrat bortaspelet iår en aning medans hemmaspelet inte varit så extremt bra som det var förra säsongen. Mallorca har nätat en del på bortaplan mot jämnbördigt motstånd och jag tror man kan göra det ikväll igen. Sociedad å andra sidan har en ganska fin formkurva som man hoppas kunna öka på och man lär gå för seger här för att glädja publiken. Gjort en del mål på hemmaplan också dom mot jämnbördigt mostånd och jag tror man kan peta in 1-2 bollar ikväll och jag tror dessutom man har goda möjligheter till seger. 2.07 tycker jag är för bra för att inte testas i den här matchen.
Benfica leverera iaf trots en man mindre mer än halva matchen. Vet inte vad jag tänkte på vid överspelet i Spanien, tröttare match får man leta efter då tempot var uselt och målchanserna få. Tur man liveade in Sociedad segern!
Riise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td