Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-24, 09:04   #1
 
rickenzs avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 131
Sharp$: 818
Standard

Europa League 24/2


Är inne på att lira Ö2,5 baljor i Leverkusen - Metalist, Leverkusen har har hängt 11 baljor på de 3 senaste matcherna - verkar bra

Känns även som att Moskva borde göra slut på Basel rätt lätt?

Sen är frågan hur mycket Ajax vinner mot Anderlecht med?

Fyll på med egna tankar!

Ciao
rickenz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 10:14   #2
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Högg Villarreal redan igår. Tycker att man har ett bättre lag än Napoli, som dessutom visade vart man prioriterar turneringen när man vilade Hamsik senast.
Har dessutom Milan på måndag och tror knappast att fokus ligger här.

Under 3 i Zenit - Young Boys fanns till 2.12 @pinnacle igår
Helt obegripligt högt. Zenit har inte en enda frisk anfallare i truppen, matchen spelas i -10 och under Spalletti så har man mer än ofta valt att spela på resultatet. Gör Zenit 1-0 kommer man försöka stänga matchen, gör YB 1-0 har jag svårt att se hur Zenit ska kunna vända det till seger utan Kerzhakov eller Bukharov i laget.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 10:28   #3
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Utöver det så tror jag att Rubin kammar till sig och fixar minst ett kryss borta mot Twente. 1.99 på +0.5 känns högt.
Stundtals var man bättre i hemmamatchen, men slarvade bort allt och kommer med största sannolikhet att åka ur. Tror inte att Twente kommer jaga mål så länge det står 0-0, och Rubin kör alltid med handbromsen i, så 0-0 känns som ett vettigt resultat.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 11:06   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 137
Sharp$: 1443

2-6 BETTING 2012-2013 (AVS
Stats: 239 - 267 - 36
ROI: 102.44%
Vinstprocent: 47.23%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shoreline Visa inlägg
Högg Villarreal redan igår. Tycker att man har ett bättre lag än Napoli, som dessutom visade vart man prioriterar turneringen när man vilade Hamsik senast.
Har dessutom Milan på måndag och tror knappast att fokus ligger här.

Under 3 i Zenit - Young Boys fanns till 2.12 @pinnacle igår
Helt obegripligt högt. Zenit har inte en enda frisk anfallare i truppen, matchen spelas i -10 och under Spalletti så har man mer än ofta valt att spela på resultatet. Gör Zenit 1-0 kommer man försöka stänga matchen, gör YB 1-0 har jag svårt att se hur Zenit ska kunna vända det till seger utan Kerzhakov eller Bukharov i laget.
Spelade under 3 till 2.08 @ Pinnen för 2 dagar sedan men fan va sick att den stigit sen dess då. Aja tror på spelet och när du också är inne på samma känns det några % bättre med.

Dessutom spelat YB +1.5 med 1.91 i odds @ Pinnen då jag inte kan se Zenit köra över YB utan stjärnor som Kerzhakov och Bukharov i laget. Zenit lirar väl på konstgräs liksom YB så den fördelen är väl inte direkt befogad heller.
YB har alltid överraskat positivt på mig i cupsammanhang. Har en bra inställning till EL och har skrällt förr. Har med sig 2-1 i bagaget och kan ligga på kontring till en början. Hoppas på en målsnål och tät match.
__________________
zleeper
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
zleeper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 11:06   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shoreline Visa inlägg
Högg Villarreal redan igår. Tycker att man har ett bättre lag än Napoli, som dessutom visade vart man prioriterar turneringen när man vilade Hamsik senast.
Har dessutom Milan på måndag och tror knappast att fokus ligger här.
.
Håller med dig till punkt och pricka och lade samma spel igår, med samma motivering. Bara att instämma.
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 11:09   #6
 
EdgaarGores avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 269


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shoreline Visa inlägg
Högg Villarreal redan igår. Tycker att man har ett bättre lag än Napoli, som dessutom visade vart man prioriterar turneringen när man vilade Hamsik senast.
Har dessutom Milan på måndag och tror knappast att fokus ligger här.
Lite tankar utan att ha tittat allt för djupt på matchupen(Napoli fan).

Villarreal har gjort två mål på de fem senaste matcherna, och det är inga topplag de mött. Napoli har byggt upp en bra defensiv som är svår att tränga igenom. Idag kommer man dessutom få spela den fotboll som de trivs bäst med, kontringsfotboll.

Mycket handlar ju om vilket lag Napoli ställer upp med. Ställer de upp med de bästa så tycker jag inte Villarreal är så mycket bättre. Cavani/Lavezzi/Hamsik håller ju alla mycket hög klass och behöver inte många chanser. 0-0, 0-1, 1-1 är några resultat som är troliga.

Har du någon koll på startelvor? Hade inte Rossi/Nilmar/Senna problem med skador osv? Skulle vara intressant att se vad Napoli väljer att ställa upp med för lag.

BOL
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 11:24   #7
 
raaabins avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 198
Sharp$: 1442


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av EdgaarGore Visa inlägg
Lite tankar utan att ha tittat allt för djupt på matchupen(Napoli fan).

Villarreal har gjort två mål på de fem senaste matcherna, och det är inga topplag de mött. Napoli har byggt upp en bra defensiv som är svår att tränga igenom. Idag kommer man dessutom få spela den fotboll som de trivs bäst med, kontringsfotboll.

Mycket handlar ju om vilket lag Napoli ställer upp med. Ställer de upp med de bästa så tycker jag inte Villarreal är så mycket bättre. Cavani/Lavezzi/Hamsik håller ju alla mycket hög klass och behöver inte många chanser. 0-0, 0-1, 1-1 är några resultat som är troliga.

Har du någon koll på startelvor? Hade inte Rossi/Nilmar/Senna problem med skador osv? Skulle vara intressant att se vad Napoli väljer att ställa upp med för lag.

BOL
Håller fullständigt med! Det är detta napoli är bäst på - försvara sen kontra. Helt säker på att napoli kommer göra minst ett mål idag och det kommer räcka för avancemang. 0-1, 1-1 skulle jag tippa på. Lavezzi och Cavani frälser! Har lirat +0.5 Napoli till 2.1 ggr pengarna!
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 11:51   #8
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Gotland
Inlägg: 271
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

Jag går nog lite mot strömmen här...

Jag kör över 2,5 mål @ 2.05 i Villa Real - Napoli matchen, jag tycker mig finna värdet där,ser mig blind på statistik kanske...?

Men VillaReal har gjort 13 mål i senaste 6 hemma matcherna i EL.
Och Napoli i sin tur har gjort 12 på senaste 6 borta matcher i EL.
Napoli har dessutom släppt in 9 mål på dom senaste 3 borta matcherna i EL

Jag tror VillaReal vinner med 2-1 men jag håller mig till överspelet!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
JOKER (+2), JOKER (+1)
robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 11:54   #9
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Gotland
Inlägg: 271
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av EdgaarGore Visa inlägg
Lite tankar utan att ha tittat allt för djupt på matchupen(Napoli fan).

Villarreal har gjort två mål på de fem senaste matcherna, och det är inga topplag de mött. Napoli har byggt upp en bra defensiv som är svår att tränga igenom. Idag kommer man dessutom få spela den fotboll som de trivs bäst med, kontringsfotboll.

Mycket handlar ju om vilket lag Napoli ställer upp med. Ställer de upp med de bästa så tycker jag inte Villarreal är så mycket bättre. Cavani/Lavezzi/Hamsik håller ju alla mycket hög klass och behöver inte många chanser. 0-0, 0-1, 1-1 är några resultat som är troliga.

Har du någon koll på startelvor? Hade inte Rossi/Nilmar/Senna problem med skador osv? Skulle vara intressant att se vad Napoli väljer att ställa upp med för lag.

BOL
Dm har gjort 10 mål på sin senaste 5 Hemma matcher
robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 12:01   #10
 
EdgaarGores avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 269


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robbson11 Visa inlägg
Dm har gjort 10 mål på sin senaste 5 Hemma matcher
Har du rätt i. Men fortfarande bara två mål på de fem senaste matcherna. Ett mål på de två senaste hemma matcherna, mot Malaga och Levante
EdgaarGore är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 13:55   #11
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av EdgaarGore Visa inlägg
Lite tankar utan att ha tittat allt för djupt på matchupen(Napoli fan).

Villarreal har gjort två mål på de fem senaste matcherna, och det är inga topplag de mött. Napoli har byggt upp en bra defensiv som är svår att tränga igenom. Idag kommer man dessutom få spela den fotboll som de trivs bäst med, kontringsfotboll.

Mycket handlar ju om vilket lag Napoli ställer upp med. Ställer de upp med de bästa så tycker jag inte Villarreal är så mycket bättre. Cavani/Lavezzi/Hamsik håller ju alla mycket hög klass och behöver inte många chanser. 0-0, 0-1, 1-1 är några resultat som är troliga.

Har du någon koll på startelvor? Hade inte Rossi/Nilmar/Senna problem med skador osv? Skulle vara intressant att se vad Napoli väljer att ställa upp med för lag.

BOL
Senna har inte varit ordinarie på hela året, så hans medverkan är inte speciellt viktig.
Rossi och Nilmar startar båda två enligt de rapporter jag läst.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 13:56   #12
 
shorelines avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Ort: Sankt Petersburg
Inlägg: 780
Sharp$: 2222

KHL Playoff 2011
Stats: 26 - 35 - 6
ROI: 100.16%
Vinstprocent: 43.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zleeper Visa inlägg
Spelade under 3 till 2.08 @ Pinnen för 2 dagar sedan men fan va sick att den stigit sen dess då. Aja tror på spelet och när du också är inne på samma känns det några % bättre med.

Dessutom spelat YB +1.5 med 1.91 i odds @ Pinnen då jag inte kan se Zenit köra över YB utan stjärnor som Kerzhakov och Bukharov i laget. Zenit lirar väl på konstgräs liksom YB så den fördelen är väl inte direkt befogad heller.
YB har alltid överraskat positivt på mig i cupsammanhang. Har en bra inställning till EL och har skrällt förr. Har med sig 2-1 i bagaget och kan ligga på kontring till en början. Hoppas på en målsnål och tät match.
Nej, Zenit spelar på naturgräs.

Verkar dock ställa ett rätt vasst lag på benen ändå. Lazovic på topp, Danny bakom. Ska vinna matchen, men ingen blowout.
shoreline är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td