Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-19, 09:31   #1
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Dagens fotboll 19/3


Hittills har jag:

Aston villa - Wolves ö2.5 till 1.85

För info se rek.

Sheffield U - Leeds ö2.5 till 1.95

Älskar att spela över på Leeds matcher, dom släpper in mycket mål och gör väldigt mycket mål. Tror det blir målrikt idag med och till 1.95 tackar jag inte nej!

Inter - Lecce Lecce +1.5 till 2.03

Det här spelet är mycket baserat på att Inter spelade CL i veckan. Dessa lag verkar ha svårt att ställa om till seriematcher och jag hoppas på samma visa här! Senaste mötet mellan lagen slutade 1-1.

Vad lirar ni idag? Fram med ideer
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-19, 09:37   #2
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lägger en rak 2a till Birmingham. De har vaknat till på slutet plus att en del spelare är tillbaka idag. 3,50 på B365 kan jag inte låta bli.
__________________
Mvh
Blixthen
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-19, 09:37   #3
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Är inne på Freiburg mot Bayern av sammma anledning som spelet på Lecce. Över 2ggr pengarna på Freiburg +1 lockar!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-19, 09:40   #4
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 4184
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av perry Visa inlägg
Är inne på Freiburg mot Bayern av sammma anledning som spelet på Lecce. Över 2ggr pengarna på Freiburg +1 lockar!
Ja jag är inne på samma linje, undrar hur Bayern reagerar nu när säsongen är körd för dem vad gäller titlar. Orkar de på en gång mobilisera om för att kriga till sig en CL-plats? Känns som ett spel på Freiburg ligger nära till hands.
pittaluga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-19, 09:50   #5
 
smalkes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Venlo v Willem II
Spelar X2 på willem II idag till 2.0

Willem måste vinna idag mot sin II bottenkollega,willem har vart på gång på sista tiden trots två förluster mot Ajax och De Graafschap så spelade man bra i båda matcherna och mot De Graafschap var man det bättre laget. Venlo har 5 Raka förluster och har varit väldigt svaga på hemmaplan i år (visserligen har man vunnit dom två senaste hemma). Jag tror Willem grejar minst ett X idag...

spelar även en liten peng på Rak seger till willem....4.33 är för högt odds


Smalke Trollar i Holland
https://www.sharps.se/spreadsheet/smalketrollar/325916

Senast redigerad av smalke den 2011-03-19 klockan 10:05.
smalke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-19, 09:50   #6
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Freiburg saknar egentligen bara en ordinarie spelare, Rozenthal. Bayern saknar Breno och Olic så inga större skadeproblem därr heller!

Freiburg är starka hemma och är otroligt motiverat till denna match för att haka på europaplatserna!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-19, 09:52   #7
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4065

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Över 2.0 mellan Lazio och Cesena till ca 1.75? Lazio saknar 2 ordinarie backar, plus att man är mycket starka hemma och kommer att göra mål idag!
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-19, 09:58   #8
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

QPR borde rimligtvis plocka Doncaster borta idag, Rovers kryssade dock mot Nottingham Forest borta sist vilket är starkt jobbat... Det verkar även ligga någon sorts förbannelse över Keepmoat Stadium då QPR förlorat på sina samtliga tre senaste besök utan att ens ha fått med sig ett tröstmål hem.

Det som talar för ett lir på QPR är att Doncaster dras med skador på fem ur ordinarie startelva, inkl deras mest målfarlige man Billy Sharp (coolt om han började hänga här!). Deras ordinarie målvakt är osäker till spel och har inte varit med sista fem matcherna. Får låta den matchen gro lite i bakhuvudet tills avspark tror jag.
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-19, 10:18   #9
BHF
 
BHFs avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 74
Sharp$: 2030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av smalke Visa inlägg
Venlo v Willem II
Spelar X2 på willem II idag till 2.0

Willem måste vinna idag mot sin II bottenkollega,willem har vart på gång på sista tiden trots två förluster mot Ajax och De Graafschap så spelade man bra i båda matcherna och mot De Graafschap var man det bättre laget. Venlo har 5 Raka förluster och har varit väldigt svaga på hemmaplan i år (visserligen har man vunnit dom två senaste hemma). Jag tror Willem grejar minst ett X idag...

spelar även en liten peng på Rak seger till willem....4.33 är för högt odds


Smalke Trollar i Holland
https://www.sharps.se/spreadsheet/smalketrollar/325916

Sex poängs match. NO BET för mig i alla fall.
Först var jag på hemmavins men odds alldeles för lågt.
Kanske finns värde i X2 eller rak 2 men …
Venlo har inga nya skador, på skadelistan finns långtidsskadade Ofrany och van Kouwen.
Willem II har frågetecken kring viktige Lampi medan på skadelistan finns anfallaren van Zaanen, målvakten Mäenpää (12 matcher) missar sin fjärde match och långtidsskadade Sheotahul, Landgren, Kuperus och Wojciechowski.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
BHF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-19, 10:36   #10
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Gotland
Inlägg: 271
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

Ingen som har några ideer om Malmö FF-Helsinborg idag Supercup match?

Tufft skåne derby med mycket prestige. Inga allsvenska poäng på spel alltså men väl så viktigt med prestigen, två anfalls vänliga lag (se om Gerndt kan fortsätta göra mål) jag kan tänka mig att lira en peng på Över 2.5 mål.

Vad tror ni andra om den matchen?
robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-19, 10:43   #11
 
smalkes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 199
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BHF Visa inlägg
Sex poängs match. NO BET för mig i alla fall.
Först var jag på hemmavins men odds alldeles för lågt.
Kanske finns värde i X2 eller rak 2 men …
Venlo har inga nya skador, på skadelistan finns långtidsskadade Ofrany och van Kouwen.
Willem II har frågetecken kring viktige Lampi medan på skadelistan finns anfallaren van Zaanen, målvakten Mäenpää (12 matcher) missar sin fjärde match och långtidsskadade Sheotahul, Landgren, Kuperus och Wojciechowski.

Lampi är precis som du säger ett stort avbräck om han inte kan spela.... men Willem har enligt mig spelat bra dom senaste matcherna trots många spelare borta.

För övrigt håller jag med dig att oddset på Venlo är för lågt!
__________________
Smalke Trollar i Holland

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
smalke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-19, 11:56   #12
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 172
Standard

Jag är inne på över 30,5 varningspoäng i Spurs-WH men jag vill gärna ha info angående detta. Någon som vet nått om domaren eller hur det har sett ut historiskt sett mellan dessa lag?

Finns till 1,65 hos unibet...Känslan är att det är bra för ett derby
fasteddy_7 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-19, 18:06   #13
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 110
Sharp$: 938

Fotboll 11/12
Stats: 18 - 13 - 6
ROI: 133.62%
Vinstprocent: 58.06%

Standard

Iniesta att göra mål till >4.1

Ser startelvan nu på Barca-Getafe.

Iniesta har spelat på mittfältet hela säsongen och är stark bidragande anledning till hans "måltorka" på 7 mål. Idag spelar han vänster ytter och jag tror på många mål från barcas sida. Då är det mycket möjligt att även han trycker in en.
madjedo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td