Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-20, 13:20   #1
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2166
Standard

2011-03-20 Esppor Club - Caroni (Primera Division)


Datum: 2011-03-20
Tid: 21:30
Sport: Fotboll
Land: Venezuela
Liga: Primera Division
Match: Esppor Club - Caroni

Spel: Över 2.5
Insats: 7.50
Odds: 2.300
Bolag: Expekt

Motivering:
Statistiskt sett så är överspelet inte det bästa med tanke på att Esppor i sina 4 senaste hemmamatcher bara lyckats göra mål i 2 av dessa och då blev det 1-0i båda men jag förväntar mig att Esppor idag gör 2-3 mål själva eftersom Caroni är ett dåligt lag. Man är en liten klubb som slåss för att stanna kvar i högstaligan och laget har inte ens en egen arena. Eftersom ledningen haft interna problem osv så har Caroni varit suspenderade och man har varit tvungna att ta en ofrivillig semster. Senaste 10 dagarna så har man bara gjort 2 träningar, man ligger sist och här väntas en tuff match eftersom Esppor har landets bästa trupp och samtidigt är ekonomiskt stabila. Esppor har inte varit övertygande på sistone så här ser man sin chans att bevisa kritikerna att man är ett lag som tillhör toppen av ligan.

Figueroa, Castellin och Casseres kommer alla starta i anfallet och bör sätta fart från avspark för att trycka in så många mål som möjligt speciellt med tanke på att det är Caroni man möter så här kan man bygga upp anfallarnas självförtroende. Jag förväntar mig minst 2 mål av Esppor och att Caroni kontrar in 1, har svårt att se denna sluta under 2.5 mål.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+1), DamageINC (+1), pepphe (+1)

Senast redigerad av papak den 2011-03-20 klockan 13:23.
papak är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-20, 22:01   #2
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2166
Standard

3-0 efter 59 min.. Hoppas Boca är lika duktiga ikväll
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Halvari (+5)
papak är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-20, 22:01   #3
 
Halvaris avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 101
Sharp$: 1616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Stämmer rapporteringen så har vi 3-0 i minut 59

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
papak (+5)
Halvari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-21, 05:54   #4
JSQ
 
JSQs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 722
Sharp$: 2440
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
3-0 efter 59 min.. Hoppas Boca är lika duktiga ikväll
Det var dom tyvärr inte :( Men tack för rekarna!
JSQ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-21, 10:37   #5
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2166
Standard

Mm tyvärr, fanns gott om tillfällen flera frilägen, riquelme sköt en frispark som snuddade kryssribban, målvakterna gjorde en del riktigt fina räddningar med..aja nya tag som gäller
papak är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td