Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-09, 07:12   #1
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

9-10 /4 Engelsk fotboll


Vi dedikerar denna till engelsk fotboll eftersom det redan finns trådar för svensk och lär säkert dyka upp sen för spansk.

Läste som vanligt goal.com's previews och la anmärke till detta för statistikbettarna.

http://www.goal.com/en/match/49035/c...hletic/preview

"This fixture – against Chelsea - has been an entertaining one over the years for the neutrals, as nine goals have been scored during or after the 90th minute in 11 league games between the two sides."

I matchen mellan Chelsea - Wigan idag. Den som har möjligheter att spela live tex efter minut 88 på att ytterliggare ett mål ska komma (tänk på att många låser spelobjekten efter 89e minuten).

Eller så erbjuder bet365 mål efter 78:59 oddset 1.89

Själv tänker jag livebetta matchen och lär nog slänga en peng senare om inte magkänslan säger annat i matchen.

http://www.soccerway.com/matches/201...56/statistics/

Samt h2h http://www.soccerway.com/matches/201...156/head2head/

Klicka på plustecknena för att visa när målen gjorts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+1), robbson11 (+5), Pretender (+5)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-09, 08:59   #2
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Gotland
Inlägg: 271
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

Otroligt! Hemskt många mål som gjorts i 90 min typ,jag har aldrig sett samma fenomen mellan några andra lag,
jag gillar statistik bet så den lär man få hålla ögonen på

Tack för posten KP skön info!!
robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-09, 09:10   #3
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Tack för tipset KP!
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-09, 09:59   #4
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tackar för info
__________________
Mvh
Blixthen
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
alibaba (+3), alibaba (+1)
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-09, 10:37   #5
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 6
Sharp$: 316
Standard

Hejsan!

Jag såg att på de fem senaste matcherna mellan Leicester - Burnley så har Leicester inte ens gjort mål. Fyra utav matcherna har slutat 0-1 och den femte slutade 0-0.

Jag är inte så bra på termer osv men detta borde väl vara ett statistikbet med...Eller?

Annars så får ni bara ignorera mitt svammel =)

mvh
Bobby
BobbyW är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-09, 11:16   #6
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 94
Sharp$: 485
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BobbyW Visa inlägg
Hejsan!

Jag såg att på de fem senaste matcherna mellan Leicester - Burnley så har Leicester inte ens gjort mål. Fyra utav matcherna har slutat 0-1 och den femte slutade 0-0.

Jag är inte så bra på termer osv men detta borde väl vara ett statistikbet med...Eller?

Annars så får ni bara ignorera mitt svammel =)

mvh
Bobby
Jag skulle inte ta detta som ett statistik bet då mkt har ändrats i leicester sedan svennis tagit över, numera gör dom ju mål i nästan varje match (OBS! ej statistik) utan att det är oftast det jag ser när jag kikar igenom dagens resultat.
har dock heller inte varit hemma på 2 veckor, men men.

De har ju bara som ett ex. fått in Yakubu som en är PL spelare, spelade för Everton, innan min semester så gjorde han mål i 3 matcher i rad har jag för mig.

Leicester har 7 poäng upp till en playoff plats, de var närmare tidigare men har fallit ifrån en bit, men i championship kan allt hända och jag tror inte Svennis har gett upp än.
poja_90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td