Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-12, 15:01   #1
 
Febboss avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 43
Sharp$: 286
Standard

2011-04-12 Dagens spel i - The Championship (Championship)



Datum: 2011-04-12
Tid: 15:56
Sport: Am Fotboll
Land: England
Liga: Championship
Match: Dagens spel i - The Championship
Period: ft

Spel: Annat
Insats:
Odds:
Bolag: Betfair

Motivering:
Mår alldeles för dåligt för att orka slänga ihop en speldagbok för tillfället. Hoppas det går bra att jag publicerar dagens rekar såhär.

Ipswich - Middlesbrough. Ipswich över 1,5 mål (2,00)/Över 2,5 mål (2.00)

Tar Ipswich sin fjärde raka seger eller blir det Boro som tar sin första "back to back-vinst" sedan 2009?

Ipswich har hamnat i något av ett "ingenmansland" i mitten av tabellen. Avståndet till slutspel är 9 poäng medan avståndet till nedflyttningsstrecket är hela 18. En seger idag skulle dock fortfarande ge dem en liten chans att kunna nå slutspelet, även om det känns väldigt tufft på förhand.

Middlesbrough tippades vinna hela serien av spelbolagen innan säsongen drog igång. Ett favoritskap som de aldrig har varit nära att upprätthålla, då de i nuläget ligger på en 17e plats. Laget har dock 11 poäng ner till strecket, så relegering är inget de behöver oroa sig över.

Ipswich går som sagt in till den här matchen med tre raka segrar. Dessa segrar har förvisso varit mot mediokert motstånd (Scunthorpe, Palace samt formsvaga Burnley), men får ändå ses som ett tecken på styrka. Laget får tillbaka Lee Martin på mittfältet och har inga avbräck i övrigt.

Middlesbrough är inne i något av en formtopp och har fem raka utan förlust! Vissa problem har dock uppstått sedan lördagens seger mot Sheffield United, då bland annat Nicky Bailey fick kliva av med en skada. Det hjälper inte att Barry Robson (kaptenen) fortfarande dras med en skada. Sedan tidigare saknas även Jason Steele (målvakt), Jonathan Franks, Leroy Lita, samt Justin Hoyte.

Ipswich har endast förlorat en av de nio senaste ligamatcherna mot Mboro och jag tror de förlänger den sviten ikväll. Laget är solidare och har inte samma skadeproblem som Boro. Ipswich har även mer att spela för. Jag tror dock att Boro kan kämpa emot bra. 2-1?

Leicester - Crystal Palace.
Leicester -1 (1,86), samt Leicester över 1,5 mål (1,62)

Leicester jagar slutspel och Crystal Palace letar efter säkrare mark. Det här är dock inte matchen som CP ska vinna.

Leicester mosade Burnley sönder och samman under lördagseftermiddagen! Laget vann med 4-0 och hoppet om slutspel lever kvar. Det skadar inte heller att både Jeffrey Bouma och Kyle Naughton sägs vara spelklara igen och kan gå rätt in i backlinjen.

Crystal Palace är ligans sämsta bortalag och har förlorat tretton av de femton senaste bortamatcherna! Laget har endast fem poäng ner till relegeringsstrecket, så alla poäng är livsviktiga. Jag tror dock inte att CP reser till Walkers Stadium med några större förhoppningar om poäng. Det är inte dagens match som ska vinnas, utan de två nästkommande mot Scunthorpe och Doncaster. De ser ut att få klara sig utan David Wright som ådrog sig en skada i den senaste matchen mot Ipswich.

Detta vinner Leicester då de är ett bättre lag på alla fronter. Crystal Palace kommer att försöka sig på defensiven matchen igenom., något som inte brukar fungera mot ett av ligans målrikaste lag. Crystal Palace har Scunthorpe och Doncaster i tankarna.


Watford - Norwich. Båda lagen gör mål (1,70), samt Norwich (2,55)

Kan Norwich studsa tillbaka från den oväntade 3-0 förlusten mot Swansea? Grusades Watfords förhoppningar om slutspel efter 2-1-förlusten mot Hull? Två revanschsugna lag möts på Vicarage Road ikväll.

Watford var det bättre laget mot Hull men kunde inte förvalta sina chanser tillräckligt. Detta tillsammans med ett stabbigt försvarsspel blev ingen lyckad kombination.

Norwich har imponerat på mig oerhört mycket under de senaste omgångarna. De kom därmed som en mindre chock när jag såg att de förlorade med 3-0 borta mot Swansea. Laget såg fullkomligt strålande ut mot både Bristol City och Scunthorpe och jag är övertygad om att de kommer spela i Premier League nästa säsong. Frågan är om det blir via direktuppflyttning eller kval.

Watford ska inte ha några nya skadebekymmer utan räknar istället med att Danny Drinkwater ska vara tillbaka i spel.

Norwich fick klara sig utan Wes Hoolahan under förlustmatchen mot Swansea och hans medverkan idag är oklar.

Jag tror på en öppen match där jag inte kan låta bli att prova på två spel. Norwich skapade chanser mot Swansea men lyckades inte sätta dit dem, vilket hör till ovanligheterna då de är ett av lagen som gör mest mål i ligan (endast Leeds och dagens motståndare Watford) som gjort fler mål. Deras möten brukar vara målrika om vi kollar igenom i statistiken.

10/12-08 Championship Watford vs. Norwich 2:1
04/03-08 Championship Watford vs. Norwich 1:1
13/09-05 Championship Watford vs. Norwich 2:1
24/04-04 Championship Watford vs. Norwich 1:2
19/01-03 Championship Watford vs. Norwich 2:1
26/02-02 Championship Watford vs. Norwich 2:1
10/03-01 Championship Watford vs. Norwich 4:1
03/11-98 Championship Watford vs. Norwich 1:1

De åtta senaste matcherna på Vicarage Road har med andra ord slutat med minst tre mål. Jag tror på en målrik match där Norwich drar det längsta strået på ren motivation och klass. 2-1 Norwich?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Moffegrev (+33)
Febbos är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-12, 15:27   #2
 
hoops avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 42
Sharp$: 509


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Båda lagen gör mål står i 1.57 på Norwich-matchen. Bra rek ändå, kanske blir ett livespel. Är med dig på de två andra
hoop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-12, 15:30   #3
 
Febboss avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 43
Sharp$: 286
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoop Visa inlägg
Båda lagen gör mål står i 1.57 på Norwich-matchen. Bra rek ändå, kanske blir ett livespel. Är med dig på de två andra

Vilken sida? Skrev ihop detta igår och då var det 1,70 på Betfair
Febbos är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-12, 15:35   #4
 
Febboss avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 43
Sharp$: 286
Standard

När jag tänker efter så är ju överspelet mer logiskt än "Båda lagen gör mål" då jag tror på Norwich.....
Febbos är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-12, 15:48   #5
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Sitter också på överspelet i Ipswich - Boro, gl
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-12, 20:20   #6
 
Febboss avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 43
Sharp$: 286
Standard

Båda gör mål i Watford-Check

Spännande med 1-0 Crystal Palace. Kan nog vara bra då Leicester kommer trycka uppåt nu
Febbos är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-12, 20:21   #7
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Febbos Visa inlägg


Watford - Norwich. Båda lagen gör mål (1,70), samt Norwich (2,55)
Tackar som fan, den är redan klar.

Nu ska vi jobba in räntedubbeln också.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-12, 20:25   #8
 
Febboss avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 43
Sharp$: 286
Standard

(börjar ångra spelet på Norwich)
Febbos är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-12, 20:29   #9
 
Febboss avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 43
Sharp$: 286
Standard

Ipswich-Mboro (över 2,5 mål-Check)

Nu får gärna Ipswich stänka in en till
Febbos är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-12, 21:12   #10
 
Febboss avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 43
Sharp$: 286
Standard

Ipswich 2-3

Hela den matchen-Check
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mars (+10)
Febbos är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-12, 21:21   #11
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

snyggt
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-12, 21:39   #12
 
Febboss avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 43
Sharp$: 286
Standard

Nä detta gick inte som jag tänkte :(
Febbos är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-13, 09:46   #13
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Pengar gjordes iaf. Snygga rekar!
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td