Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-28, 14:24   #1
 
Mr. Johanssons avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 80
Sharp$: 669


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

2011-04-29 Hammarby - IK Brage (Superettan)



Datum: 2011-04-29
Tid: 19:00
Sport: Fotboll
Land: Sverige
Liga: Superettan
Match: Hammarby - IK Brage
Period: ft

Spel: Hammarby
Insats: 125
Odds: 1.75
Bolag:

Motivering:
Så, nu var det dags för min första "REK" och Fredagsmatch på Söderstadion! Oddset på Hammarby är på väg neråt, men jag hittade det till 1.75 ggr pengarna, finns bolag som har så lågt som 1.66 ATM.

Nåja, Hammarby har inlett svagt, de har enbart plockat 3 poäng (seger hemma mot Landskrona), och förlorade senast stort mot Ljunskile. Till Brage kommer man med en nästintill skadefri trupp, Paulinho och David Johansson som tidigare varit skadade är nu tillbaka. Hammarby har i årets superetta matchats mot tufft motstånd; Ljunskile, Landskrona och Assyriska.

Brage kommer ifrån en svag insats mot Värnamo där de tappade ledningen två gånger om, och matchen slutade 2-2. Brage har i årets superetta ställts emot lag som Falkenberg, Värnamo och Ängelholm, varav Ängelholm blev för svåra och slog Brage på deras hemmaplan med 4-1.

Mitt spel i denna match ligger på Hammarby. Dom har mött tufft motstånd hitills, och fredagens uppgift är en enklare sådan. Med Paulinho och David tillbaka tror jag på en klar seger, Hammarby (-1.0) går även att hitta till 2.85 ggr pengarna.


BOL
Mr. Johansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 14:51   #2
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 81
Sharp$: 866
Standard

Har oxå lite feeling för denna. Jag ryggar!
Cashahem är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 15:26   #3
 
Mr. Johanssons avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 80
Sharp$: 669


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kan tilläggas att det i skrivande stund är 8 624 biljetter sålda, Bajen kommer att ha stödet med sig på fredag!

Glömde även att nämna att Brage dras med många småskavanker, där de skulle testa spelarna under dagens träning. Oklart hur det ligger till för dessa spelare.
Mr. Johansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 19:38   #4
 
Lawios avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 561
Sharp$: 1771
Standard

Fick den för 1.75, tror att Bajen tar det här. Tippar 3-1
Lawio är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-28, 23:03   #5
 
AndreasB1897s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blekinge
Inlägg: 1 792
Sharp$: 3864
Standard

Är lite osäker angående denna, personligen tycker jag inte man ska spela bajen under 1.90 oavsett motstånd, det är trots allt bajen vi pratar om.. Sen så brukar vi ha svårt att föra spel mot sämre lag och det är inte ovanligt på Sös att bortalaget kontrar in 1 boll för att sedan backa hem och hålla hela vägen. Men jag hoppas innerligt att du ha rätt!
__________________
Twitter: @AndreasB1897
AndreasB1897 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-29, 08:41   #6
 
Ljepojes avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 102
Sharp$: 175

BetRush
Stats: 46 - 26 - 8
ROI: 102.61%
Vinstprocent: 64.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Andreas B Visa inlägg
Är lite osäker angående denna, personligen tycker jag inte man ska spela bajen under 1.90 oavsett motstånd, det är trots allt bajen vi pratar om.. Sen så brukar vi ha svårt att föra spel mot sämre lag och det är inte ovanligt på Sös att bortalaget kontrar in 1 boll för att sedan backa hem och hålla hela vägen. Men jag hoppas innerligt att du ha rätt!

Ett mål av bortlaget (Brage) ger 2.2 ggr pengarna, värt spel
Ljepoje är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-29, 14:32   #7
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 83
Sharp$: 248
Standard

Är Hammarby så bra i år? Har inte hört något positivt om deras säsongsinledning (inte ens segern mot BOIS ska man ha imponerat i vad jag har hört). Och att 1.75 i odds skulle vara spelvärt bara för att de har ett kändare klubbnamn och ca 10.000 på läktarna har jag svårt att förstå. Ser inget i din analys som övertygar mig att ett spel på hemmalaget är bra. De har inlett svagt och förlorade stort senast.... och vinner därför idag?

Sorry om jag klankar på din första rek, men hade gärna sett något mer matnyttigt om t ex Hammarbys spel och vilka spelare du tror ska höja sig gentemot inledningen osv. För i det du skrivit ser jag som sagt inte mycket som talar för att 1.75 är spelvärt.
__________________
Vinci per noi!
forzawes är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td