Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-12, 23:47   #1
 
Pipans avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 68
Sharp$: 180

Fotboll
Stats: 2 - 5 - 1
ROI: 83.31%
Vinstprocent: 28.57%

Standard

Palermo spelar med b-laget?


Jag märkte att oddset på Palermo är kring 8.00 i bortamatchen mot Sampdoria. Vad beror det på?

Visst, Palermo har inget att spela för medan Sampdoria kämpar för att hålla sig kvar. Men oddset känns ändå jättehögt om Palermo skulle ställa upp med ett bra lag.

Så är det någon som har koll på hur läget är?
Pipan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-12, 23:57   #2
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pipan Visa inlägg
Jag märkte att oddset på Palermo är kring 8.00 i bortamatchen mot Sampdoria. Vad beror det på?

Visst, Palermo har inget att spela för medan Sampdoria kämpar för att hålla sig kvar. Men oddset känns ändå jättehögt om Palermo skulle ställa upp med ett bra lag.

Så är det någon som har koll på hur läget är?
Troligtvis det gamla vanliga. Italienska tjänster och gentjänster, möjlig läggmatch men det är svårt att veta helt.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-13, 09:42   #3
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 22
Sharp$: 132
Standard

Skumt måste jag säga. Jag tror jag lägger 100 kr på palermo till det oddset, känns helt klart värt det.
mackanmorre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-13, 11:22   #4
 
hoops avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 42
Sharp$: 509


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Låter som en läggmatch. Palermo har inte att spela för, Sampdoria måste typ vinna. Troligtvis är det någon form av läggmatch, ja
hoop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-13, 11:30   #5
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 110
Sharp$: 938

Fotboll 11/12
Stats: 18 - 13 - 6
ROI: 133.62%
Vinstprocent: 58.06%

Standard

tar inte samp 3 poäng är de så gott som körda i år.

Nästa match har de roma borta. Roma kommer inte släppa ett pyss till samp. Så här är det tre poäng som gäller eller byebye samp.
madjedo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td