Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-18, 05:30   #1
 
Portugisens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 145
Sharp$: 511

Portudogs
Stats: 13 - 14 - 6
ROI: 92.75%
Vinstprocent: 48.00%

Standard

Stryktipset 2011-05-21


Intressantaste matcherna på kupongen känns, utan att procenten är spelade så mycket än:

Blackpool-2:an borde med. United lär matcha B-lag och vinna, men Blackpools energi har varit enastående time-to-time under säsongen, och är det något lag som ger 120% i säsongens sista match är det ju dem.

Jag kan tänka mig att de får en extra kick av att vara på Old Trafford också.

1-2:a i den matchen känns om ett bra spel.


Tottenham känns ju helt omöjliga att förutspå, man trodde de gett upp och skitit i femteplatsen och så vinner de på ett sådant sätt på Anfield förra lördagen. Birmingham kämpar för överlevnad och ska med.

Wolves och Wigan kämpar även de för att stanna kvar.

Bästa spikarna på förhand känns som Manchester City som äntligen börjar växa in i kostymen att prestera när det krävs, även Wolves tycker jag ska vara fina favoriter här, kanske till och med ganska korrekt spelade...
Portugisen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td