Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-26, 12:42   #1
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 30
Sharp$: 94
Standard

Bjuder någon på en bra recomenderation för 26/5


Ligger riktigt illa till, efter igår fick endast in ett spel av 10 matcher och mina 2-6 kuponger som ser ut som följande:

0-3
0-3
1-2
0-1

riktigt skrämmande om du frågar mig. För dagen har jag väldigt svårt att välja matcher då en öppningsförlust på nivå 4 av av mina 0-3 eller 1-2 spel skulle sätta min bank på stort spel. så min fråga är vad ni anser är det bästa spelet för dagen med en liten rekommendation på det spelet.

tacksam för svar

Senast redigerad av dragomaster den 2011-05-26 klockan 12:46.
dragomaster är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-26, 12:47   #2
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Hörde att Holms och Travkungen rekommenderar all in fläskfilé på Djurgården -1.5 idag.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-26, 12:52   #3
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 30
Sharp$: 94
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Warg Visa inlägg
Hörde att Holms och Travkungen rekommenderar all in fläskfilé på Djurgården -1.5 idag.
tycker den matchen på förhand låter som ett kryss

Senast redigerad av dragomaster den 2011-05-26 klockan 12:53.
dragomaster är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-26, 12:58   #4
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Det viktigaste är inte att hitta ett nytt spel direkt, utan lägg den serien på is tills du hittar något bra. Ha tålamod, alternativt rygga RobinD då han brukar sätta sina spel.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-26, 13:01   #5
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Persa Visa inlägg
Det viktigaste är inte att hitta ett nytt spel direkt, utan lägg den serien på is tills du hittar något bra. Ha tålamod, alternativt rygga RobinD då han brukar sätta sina spel.
Går off topic nu men plockar dig på måfå då jag ser att du är en trendig 2-6:are. Systemet verkar väldigt populärt numer men vad jag är nyfiken på är mängden spel, med tanke på att ni som kör 2-6 kör så pass många spel per dag - rekar ni verkligen varje spel eller är det mest en snabb titt på lite statistik över senaste matcherna?
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-26, 13:06   #6
 
Persas avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 474
Sharp$: 3963

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Warg Visa inlägg
Går off topic nu men plockar dig på måfå då jag ser att du är en trendig 2-6:are. Systemet verkar väldigt populärt numer men vad jag är nyfiken på är mängden spel, med tanke på att ni som kör 2-6 kör så pass många spel per dag - rekar ni verkligen varje spel eller är det mest en snabb titt på lite statistik över senaste matcherna?
För mig är det en blandning av egna spel som jag analyserar själv och ryggningar. Brukar kolla på formen (senaste matcherna), totala (hemma vs borta) snittet och historiken mellan lagen. Jag borde kolla på skador och sånt, men hittills har det enbart varit spel på statistik.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-26, 13:13   #7
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Till TS, är du rädd/orolig över förluster så spelar du med en dålig BRM. Den dag en potientiell förlust skrämmer så riskerar du för mycket i förhållande till rullen. Då finns det slutligen bara en väg och det är mot 0.

Till Warg, vad spelar det för roll hur man rekar om man vinner? Och hur defineras "att reka"? Är det att läsa på 1 timme per lag och simulera matchbild för att det ska klassas som rek eller räcker det med att titta på ett odds och se att det är uppenbart felaktigt?

Senast redigerad av RobinD den 2011-05-26 klockan 13:15.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-26, 13:21   #8
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 149
Sharp$: 1681
Standard

Kan ngn förklara vad 2-6 innebär?

Kanske lite off topic?

Men ngn kanske kan guida mig till annan tråd där svar på frågan finns eller ge annan info kring var eventuell information i ämnet finns att hämta.

MVH.
Skuumberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-26, 13:25   #9
 
Vurpans avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 543
Sharp$: 2511


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skuumberg Visa inlägg
Kan ngn förklara vad 2-6 innebär?

Kanske lite off topic?

Men ngn kanske kan guida mig till annan tråd där svar på frågan finns eller ge annan info kring var eventuell information i ämnet finns att hämta.

MVH.
https://www.sharps.se/forums/taenkarh...etting-system/

There you go mate!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Skuumberg (+1)
Vurpan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-26, 13:25   #10
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 30
Sharp$: 94
Standard

tack för tipsen än så länge. hade otroligt oflyt igår helt enkelt. hade tänkt att köra tre matcher idag men är väldigt osäker på vissa av motståndarna i två av matcherna. har frågat runt angående ljungskile, västerås och syrianska för att få en bild av hur duktiga lagen är och hur de spelar men har inte fått någon information alls. av den anledningen blir jag väldigt nervös angående dagen och har av den anledningen skapat tråden. Har ett spel på måndag jag definitivt kommer att spela. brukat såklart ha lite nerver men efter gårdagens oflyt har jag kommit i gungning helt enkelt.
dragomaster är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-26, 13:30   #11
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Till TS, är du rädd/orolig över förluster så spelar du med en dålig BRM. Den dag en potientiell förlust skrämmer så riskerar du för mycket i förhållande till rullen. Då finns det slutligen bara en väg och det är mot 0.

Till Warg, vad spelar det för roll hur man rekar om man vinner? Och hur defineras "att reka"? Är det att läsa på 1 timme per lag och simulera matchbild för att det ska klassas som rek eller räcker det med att titta på ett odds och se att det är uppenbart felaktigt?
Nej det spelar ingen roll hur man gör, jag undrade bara hur processen går till för 2-6:are eftersom jag inte sett folk spela så pass stora kvantiteter av spel innan.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-26, 13:38   #12
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Warg Visa inlägg
Nej det spelar ingen roll hur man gör, jag undrade bara hur processen går till för 2-6:are eftersom jag inte sett folk spela så pass stora kvantiteter av spel innan.
För egen del handlar det om att processen är kortare och därmed tillåter fler spel. Att spela totaler kräver mindre tid av mig än så länge än vad sides gjorde.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-17, 16:38   #13
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 149
Sharp$: 1681
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vurpan Visa inlägg
Lite sent kanske men tack för hjälpen!
Skuumberg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td