Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-29, 11:22   #1
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 719
Sharp$: 5947
Standard

Fotboll 29 maj


Följande singel spelas i holländska kvalet till Europa League:

FC Groningen-ADO Den Haag fler än 3.5 mål 2.15@Unibet

FC Groningen förlorade första mötet på bortaplan för några dagar sedan med hela 1-5. Det är alltså full fart framåt som gäller. Det här är två anfallsglada lag som möts och jag tror det blir många mål även idag. Det sista ligamötet för fyra veckor sedan vann FC Groningen med 4-2 på bortaplan.

Dagens startelvor ser offensivt vassa ut med med Matavz, Tadic och Andersson på topp för hemmalaget och Toornstra, Verhoek, Bulykin och Immers för bortalaget. Jämfört med senast är lagens båda skyttekungar, Tim Matavz (16 mål under ordinarie säsongen) och Dmitriy Bulykin (22 ligamål under ordinarie säsongen) tillbaka. I hemmalaget finns dessutom offensivt vassa mittbackarna Granqvist och Ivens.

Singeln spelas med ganska hög insats. Spelstopp 12.30.

Senast redigerad av soulman den 2011-05-29 klockan 11:28.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-29, 12:28   #2
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av soulman Visa inlägg
Spelstopp 12.30.
Hej soulman och välkommen till forumet!

Jag tycker att det är bra att du ryckt upp dig med att faktiskt motivera dina spel med statistik, skador etc. Men du måste börja jobba på din framförhållning om folk ska ha chans att värdera och ev. agera på dina rekommendationer!

Dina fyra senaste poster är i snitt skriva endast fem minuter innan avspark,
inkluderat din post i förrgår som rekommenderade överspel i Ligue 2 matcherna där du skrev 1 min innan avspark. Om jag som forumanvändare ska ha en chans att få ett spelbart odds på ett överspel i en förmodat målrik match, efter att först ha värderat den info du ger och beslutat mig för rygg eller ej, så är det snudd på kört när matchen redan är igång!

Spoiler:

I de aktuella spelen som de facto gick in så nätades det ju redan i den 10e minuten mellan Le Havre - Grenoble (stod 2-0 innan 20e), och i den 17e mellan Evian - Metz. Bra rekat för den som sitter med en RSS-feed på allt som postas i fotbollsdelen (vilket jag är skeptisk till om man betraktar nivån i dagens trådarna).


Summan av kardemumman är att rekar fem-tio min innan avspark inte är till någon vidare nytta såvida man inte ger info om intressanta liveobjekt.
Om du inte pallar att motivera så skapar du ett spreadsheet och slänger in dina drag där.
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
capital-pb (+1)
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-29, 12:48   #3
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 719
Sharp$: 5947
Standard

Följande singel spelas i Damallsvenskan:

Jitex BK-Piteå IF 1 1.83@Sportingbet

Båda lagen står på 5 poäng. Jag tycker ändå att det finns en hel del som talar för hemmalaget här. Båda lagen har mött tufft motstånd men Jitex har gjort bättre matcher mot topplagen och bara förlorat med uddamålet. Senast blev det 1-1 borta mot Kristianstad vilket var ett steg i rätt riktning. Naturgräset hemma i Mölndal är också något som talar för hemmalaget. Piteå IF gör det bra hemma på konstgräset men på bortaplan är det betydligt tuffare och idag tror jag de får det tufft. Lagets förstemålvakt Stephanie Labbé saknas fortsatt.

Singeln spelas med medelinsats. Spelstopp 14.00.

Senast redigerad av soulman den 2011-05-29 klockan 12:50.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-29, 12:57   #4
 
fawgels avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 17
Sharp$: 174

fawgel tippar!
Stats: 34 - 18 - 1
ROI: 111.17%
Vinstprocent: 65.38%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av soulman Visa inlägg
Följande singel spelas i holländska kvalet till Europa League:

FC Groningen-ADO Den Haag fler än 3.5 mål 2.15@Unibet

FC Groningen förlorade första mötet på bortaplan för några dagar sedan med hela 1-5. Det är alltså full fart framåt som gäller. Det här är två anfallsglada lag som möts och jag tror det blir många mål även idag. Det sista ligamötet för fyra veckor sedan vann FC Groningen med 4-2 på bortaplan.

Dagens startelvor ser offensivt vassa ut med med Matavz, Tadic och Andersson på topp för hemmalaget och Toornstra, Verhoek, Bulykin och Immers för bortalaget. Jämfört med senast är lagens båda skyttekungar, Tim Matavz (16 mål under ordinarie säsongen) och Dmitriy Bulykin (22 ligamål under ordinarie säsongen) tillbaka. I hemmalaget finns dessutom offensivt vassa mittbackarna Granqvist och Ivens.

Singeln spelas med ganska hög insats. Spelstopp 12.30.
Grymt att den sitter! Dock lite synd att du postade strax innan matchstart
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1)
fawgel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-29, 14:08   #5
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Gotland
Inlägg: 271
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

Skulle också önska att inläggen kom lite längre tid innan avspark,man har inte en chans att följa annars och då blir tråden onödig!

Tycker annars rekarna är ok!
robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-29, 14:44   #6
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 719
Sharp$: 5947
Standard

Följande singlar spelas i danska Superligaen:

FC Köpenhamn-AaB Aalborg 1 1.73@Ladbrokes
Dame N'Doye gör mål för FC Köpenhamn 2.35@Unibet

FCK ska firas av hemma på Parken och jag tror laget vill avsluta snyggt inför en stor publik på Parken. Det är också sista matchen för Solbakken, Grönkjaer, Wendt, Pospech och Antonsson. 0-3 borta senast mot OB blir ytterligare tändvätska då FCK inte vill förlora två raka matcher och absolut inte vid den festliga säsongsavslutningen. AaB har inte riktigt säkrat kontraktet med en match kvar men det krävs mycket oflyt om man ska ramla ur Superligaen. Mot FCK en sådan här dag tror jag att laget kammar noll. FCK har vunnit fyra av de fem senaste matcherna mot AaB på Parken och det är också något som talar för spelet. FCK:s startelva ser stark ut: Wiland; Pospech, Zanka Jörgensen, Antonsson, Wendt; Claudemir, Kvist, Kristensen, Grönkjaer; Santin, N'Doye.

Jag spelar dessutom en peng på överlägsne skytteligaledaren Dame N'Doye (30/25 ligamål) som målgörare. Vidare blir det nog en liten summa på överspelet, fler än 3.5 mål, då det luktar anfallsfotboll om den här matchen. FCK har som sagt varit klara mästare sedan en tid och det har inte minst synts på antalet insläppta mål. Jag hoppas att de åtminstone gör fler än de släpper in i eftermiddag. De två föregående säsongerna har FCK också varit klara ligavinnare inför den sista hemmamatchen på Parken och då har det blivit 3-1 (SönderjyskE) och 3-3 (Randers). Jag hoppas på något liknande idag men då också att FCK avgår med segern.

1:an spelas med ganska hög insats medan N'Doye spelas med en måttlig peng. Spelstopp 16.00.

Senast redigerad av soulman den 2011-05-29 klockan 15:00.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-29, 15:49   #7
 
Ljepojes avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 102
Sharp$: 175

BetRush
Stats: 46 - 26 - 8
ROI: 102.61%
Vinstprocent: 64.00%

Standard

3 av 4 spel sitter, bara hoppas att N'Doye gör det andra målet för FC Köpenhamn =)


Ps. Som Soap påpekat, tidsfristen är på gränsen (men missar man spelstoppet, kan man spela via live-odds)
__________________
RADIO P3 :: " Lättast att spela bort pengar hos Svenska Spel "
Ljepoje är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td