Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-06-09, 12:12   #1
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

2011-06-09 Poland - France (Internationals)



Datum: 2011-06-09
Tid: 21:00
Sport: Fotboll
Land: Internationals
Liga: Internationals
Match: Poland - France
Period: ft

Spel: Över 2.5
Insats: Låg-Medel
Odds: 2.310
Bolag: Canbet

Motivering:
Länge sen man drog en officiell rek, tycker att detta spel är värt en slant och hade lite tid över på kafferasten så varför inte delge mina tankar.

Polen vann senast mot ett B-betonat Argentinskt landslag och Frankrike spöade Ukriana med 4-1.

Jag har sedan VM 1998 mer eller mindre fadeat Frankrike på olika vis konstant med bra framgång, hade outrights senast i VM och målspel som satt och även flera HCP spel på deras motståndare.

Nu är det dock på så vis att jag tror att vinden har vänt som Petter så fint skulle uttryckt det.

Frankrike är kvitt idioten Domenech och leds nu utav Blanc som än så länge visat upp att han inte tål de grupperingar som funnits och inte tvekat på att peta stjärnor till förmån för lagets bästa.

Flera har tagits tillbaka igen och det verkar som om laget Frankrike är mer enat under Blanc.

I denna match är det dock så att det kommer att roteras friskt från bägge lag.

Poland (4-2-3-1): Szczesny; Piszczek, Jodlowiec, Wojtkowiak, Wawrzyniak; Dudka, Murawski; Blaszczykowski, Mierzejewski, Brozek; Lewandowski

France (4-2-3-1): Carrasso; Sagna, Sakho, Rami, Abidal; M’Vila, Diarra; N’Zogbia, Martin, Ribery; Hoarau

Dudka och Lewandowski är väl de mest namnkunnig polska spelarna och enligt inlägg på PL så är Polens defensiv inget vidare, och tvärtemot goals preview så vittnar folk om att Polens så kallade "magnificent win" mot argentina inte var så märkvärdig. De hade problem mot ett "trött B-lag" från Argentina om man ska citera.

Jag har inte sett någon av deras senaste friendlies, men jag såg delar av matchen mot vitryssland och intrycket jag fick var att det var spel mot Vitryssarnas mål större delen av matchen.

Dessutom ska man notera att Frankrike sannolikt kommer spela med spelare som är utanför den normala starttruppen, N'zogbia, Martin, Hoarau är tre offensiva spelare som normalt hålls tillbaka utav Malouda, Benzema, Nasri, Gourcouf med flera.

Jag tror att vi har goda chanser att se mål från bägge lag, Polen är inte ofarliga framåt om än sårbara bakåt. Samtidigt är Frankrike mer än kapabla att ta denna lina själv om de spelar så som jag förväntar mig.

Det är som sagt träningsmatch och offensiven kommer i första hand för ett landslag som redan är kapabla att upprätta ett ramstarkt försvar.

2.31 på att det blir 3 mål eller fler i matchen är i min mening i överkant. Vi borde ha ungefär 45% chans att det sker.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
velpelle (+1), Moffegrev (+3), trilion (+5)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-09, 13:10   #2
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Snyggt att du lirar denna Robin. La spelet redan igår till 2.42 @ pinnen. Känns tryggt att du tror på denna så pass att du skriver en rek.

Jag såg faktiskt Polens match mot Argentina, och som du säger var spelet inte så märkvärdigt. "The magnificent win" var nog mer vikten av seger för polackerna. Hade de förlorat var risken stor att de skulle åka ner ett snäpp i seedningen inför kommande VM-kval lottning, från korg 4, till 5 (av 6). Därför var det inte vilken träningsmatch som helst för polackerna.

Polens stora bekymmer ligger i backlinjen. Nykomponerad och osäker, framförallt önskas nya mittbackar. Högersidan är lagets styrka, med tyska mästarna Piszczek och Blaszczykowski som understödjer varandra väl - och samspelet med den tredje Dortmundspelaren Lewandowski är ypperligt. Nåt mål framåt bör produceras.

Frankrike behöver väl knappast presenteras mer än vad Robin gjort. Martin är mycket spännande och satte två av kassarna mot Ukraina om jag minns rätt. Snigelätarna kommer garanteras orsaka proble för Polens backlinje och ett överspel är mycket, mycket troligt!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+10)
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-09, 17:55   #3
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Man kanske skulle slänga in mer pengar på den här matchen, hittade nämligen en rek om underspelet på r&k, vilket brukar vara en garanti för att överspelet sitter.

http://rekatochklart.se/rekar/13136/
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-09, 18:02   #4
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Hans rek gjorde inte saken sämre, synd att han inte fläskade på med "all-in" eller dylikt.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-09, 18:20   #5
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Haha, rolig läsning faktiskt.
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-09, 21:30   #6
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Börjar bli frustrerande att kolla på. Grymt händelserik match, men sista touchen saknas i båda lagen. Malouda och Remy precis inbytta med kvarten kvar, kanske pricken över i?
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-09, 21:34   #7
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Med sin första touch frispelar Malouda Hoarau som skjuter rakt på Szczesny och sedan rensar Sagna Lewandowskis nick på mållinjen...sjukt!
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-09, 21:36   #8
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Vilket avskyvärt slut på denna match, förlora mot RoK..
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-06-09, 21:54   #9
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 409
Sharp$: 3509
Standard

Ja, det är faktiskt det som svider mest, båda underspelet och resultatet 0-1. Allt förutom det var precis tvärtom. En av de roligaste matcherna jag sett på länge. Två välspelande (!!) offensiva lag som verkligen inte sparade på krutet. Det började bra med ett tidigt självmål/N'Zogbia, vet ej vad det bokförs som i slutändan. Med de berömda marginalerna hade denna gått över både 3 och 4 mål. Nåväl, bra rekat trots förlusten!
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td