Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-14, 11:16   #61
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

raaabin, om du inte orkar bemöda dig skriva dina motiveringar här så skriv inte alls. Inlägg raderat. /mod
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-14, 11:18   #62
i hate bunnies
 
booreds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Akihabara
Inlägg: 1 452
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Stoke(C) - Chelsea(A+): 21%/26%/54% ml: 28%/72% o/u: 49%/51%
West Brom(D) - Manchester Utd(A+): 16%/25%/59% ml: 22%/78% o/u: 46%/54%
Manchester City(A) - Swansea(E-): 78%/19%/4% ml: 96%/4% o/u: 59%/41%
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-14, 11:21   #63
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 45
Sharp$: 300
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kirtap Visa inlägg
Lite OT, men visst är det lite kul att säsongen börjar med att:

Wenger är 100% säker på att domaren gjorde fel när han visade ut en Arsenalspelare...

Allt är med andra ord precis som vanligt även denna säsong...
Haha, sant.

Det är ju inte första gången man hör Wanger skylla på domare, publik, motståndare, väderstreck, naturens krafter etc
kiffmeister är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-14, 16:37   #64
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av kiffmeister Visa inlägg
Okej, då ska vi gå igenom detta en gång för alla.

1. Det var ett uttryck, sen skulle jag väl kunna säga 1-0 eller 0-1, men men... ibland kanske inte hissen går enda upp.
Dessutom var mitt "tips" att det skulle bli över 1,5 mål före ht.
Och om du följde matchen gjorde Häcken 2 mål varav 1 blev bortdömt, och hade dessutom 2 solklara målchanser. Men visst, den gick inte in... det är sant, men det är lite annorlunda med 1-0 vs. 2-0/1-1 osv eller 5-0 vs 1-1.

2. Norwich spelet var enligt mig ett mkt bra värde i, sen sa jag inte om man skulle köra DnB , rak 2:a eller X2, och som sagt, huvudsaken var väl att de inte förlorade.

3. Sen när vi går till Hammarby - Ljungskile så stod det 0-0 i halvtid, var en sk. tillknäppt historia, sen eskalerade matchen som många gör när det väl börjar bli mål. Att det skulle bli 3-4 mål andra halvlek är det nog en väldigt liten andel av spelarna som trodde.

4. Giffarna fullständigt dominerade matchen, och jag sa att det fanns ett högt spelvärde i både hcp och över 2,5 mål. Och det slutade 2-0, visst, pissigt att det inte blev 3-0 , men men.

5. När det kommer till min kritik, så tycker jag den är fulltständigt befogad, då du kan hur enkelt som helst hitta väldigt snarlika uttalande på R&K, där folk exempelvis säger: Denna matchen blir minst 4,5-0 ALL IN!.
Jag kritiserade inte att du trodde att Liverpool skulle vinna, de var som sagt närmast vinsten större delen av matchen tills Larsson gjorde mål och sunderland kom in i matchen.

Men kom igen, att sitta och skrika ut att det komme bli 5-0 till Liverpool mot ett Sunderland som definitivt inte ska ses som ett bottenlag i PL, det är fan pinsamt.

Att du sedan sitter och påstår att jag är värdelös på att komma med tips osv, det är väl inte heller så befogat, om man tittar på samtliga spel du har tagit som exempel ,så har det varit en matchbild som egentligen speglar mitt spel.

Nu kanske inte jag ska använda för avancerade ord för dig,men om vi säger som så här... för att kunna ta ner det till din nivå.

Jag säger att det kommer bli soligt imorgon, så blir det Soligt med viss molnighet,

Du säger att det kommer bli klarblå himmel och sol, och det blir Regn och Åska.

För de flesta människorna som inte lever i misär eller är psykiskt störda finns det något som heter NYANSERA.

Försök med dig lilla pojken, sen får jag väl forska vidare om du är psykiskt störd eller lever i misär.





Det var väldigt det vad flickan tog i... Nu vill RoKarn även ha beröm för "tips" som nästan gick in - nämner du lika snabbt spel som nästan inte satt...?

Skulle jag rabbla upp alla som nästan satt så skulle jag ha en ROI över 250% och dessutom vara miljonär! Nu ser ju inte verkligheten ut så, lilla stumpan! Den är hårdare än så och vinst är vinst, förlust är förlust - inte svårare än så!

Haha, och vad fan ville du säga med din väderanalogi? Det var det sämsta jag någonsin läst - som om en tio-årig liten flicka skrivit det - stor humor där, det ger jag dig...

Nej, gå nu och lägg dig mellan mamma och pappa - det är dags för din kvällstupplur - du vet hur du blir annars, kinkig och sur...!

Hälsa även till Baggio, Holms och flickorna på RoKs - du känner ju tydligen dessa väl...


/Badass
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+1)
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td