Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-13, 07:51   #46
 
bokis29s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 401
Sharp$: 1375


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Över 2.5 i Liverpool matchen, rak 2 i Doncaster v WestHam @ 1.90 Bet365
är lagda än så länge.
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-13, 08:07   #47
Wej
 
Wejs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Småland
Inlägg: 121
Sharp$: 264


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Är som många nadra sugen på QPR och Fulham...
__________________
Donator till spelbolagen
Wej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-13, 08:37   #48
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Kommer att köra på några favoriter idag istället för att försöka knipa dogsen.

Liverpool - oddset lite högt, Sunderlands uphaussade värvningar har en del att bevisa... 3-1?
Man U - fantastisk försäsongsform, ser verkligen ut som ett bättre lag än förra året. 0-2?
Chelsea - Starka i öppningsmatcher. Bra försäsong, svår match dock. Tror dom edgar den, och ändå lite för hägt odds. Bra h2h mot Stoke. 1-2?
Wigan - Norwich ska allt leverera innan jag tror på det. Wigan har heads up från ligaöppningen mot Blackpool i fjol. 2.30 alldeles för högt på ettan.
Arsenal - 2.10? Någon som kommer ihåg denna fixture från förra året? Trots en del frågetecken i Arsenal är tvåan för hög.
QPR - nykomlingen med absolut bäst chans till tre poäng. Lite väl högt mot Bolton som man inte vet vad man kan vänta sig av..

City rör jag inte - Handikapp på Swansea om något.

Lycka till idag!

Senast redigerad av FrankieJr den 2011-08-13 klockan 08:45.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-13, 08:45   #49
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Även Fulham ser bra ut som spelobjekt
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-13, 08:55   #50
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag kommer lira Liverpool v Sunderland u2.5.
Premiärmatch där Liverpool inte har imponerat under försäsongen precis. Suarez började träna med laget först i måndags och så är Gerrard borta idag.
Sunderland har värvat smart och kommer nog bli ett tufft lag att möta i år. Offensivt är de mycket svagare i år men defensiven är det inget fel på. Cattermole och grabbarna kommer med sitt tuffa spel nog göra det rätt så svårt för Pool att få igång kreativiteten under premiärmatchen.

Förväntar mig en ganska så tråkig match här tack vare Sunderland som kommer nog göra allt för att förstöra för Pool idag.
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-13, 11:05   #51
 
perrys avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 438
Sharp$: 4077

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Gyan att göra mål 4ggr pengarna. Låter högt tycker jag med tanke på att Liverpools försvar svajat under försäsongen.
Någon som vet hur det gått för gyan under försäsongen?
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-13, 17:02   #52
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 45
Sharp$: 300
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Jag tror verkligen att LFC kör över Sunderland och om du tycker det är RoK för dig att någon tror på sitt lag så är det upp till dig - detta var ju inte en rek, eller något annat än en påvisning om hur jag ser på matcherna - inget annat!

LFC har mycket att bevisa och har verkligen inte råd att tappa poäng hemma mot Sunderland i jakten på i första hand CL-plats, även om det är premiärmatch!

Mitt tips står kvar - RoK, eller inte...!


/Badass
Vad var det jag sa, stick tillbaka till rekatochklart med dig
kiffmeister är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-13, 17:07   #53
 
zimzelens avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 458
Sharp$: 2321


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Som jag förutspådde i Pool-Sunderland, u2,5 men matchbilden visade att det var på god väg att gå över.
Sunderland blir mycket intressanta att följa. Trodde inte att deras anfallspel skulle vara så bra.
__________________
In an interstellar burst
I am back to save the universe
zimzelen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-13, 17:56   #54
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kiffmeister Visa inlägg
Vad var det jag sa, stick tillbaka till rekatochklart med dig

Du är en sopa, det vet du, eller hur? Har du lagt några egna spel - har du ens några egna idéer förutom det suveräna "tipset" att Halmstad-Häcken nyligen eventuellt skulle bli "4-2, eller 2-4"? Med över två mål i första halvlek - pinsamt dåligt!

Eller kanske Norwich-spelet skall nämnas som ett "bra" tips?! Eller kanske att du ansåg att Kristianstad skulle vinna borta mot Linköping den 8/8?

Eller att Hammarby-Ljunskile skulle bli en tillknäppt historia - tycker inte slutresultatet 1-3 talar för att det blev det, eller? Eller att det var "högt spelvärde" på över 2.5 mål i matchen GIF Sundsvall-Landskrona Bois, slutresultat 2-0!

Skall man ge sig på att kritisera någon annan skall man själv ha något att komma med - något du självfallet inte har/hade!

Var är dina sheets över dina magnifika spel - har du inga? Nej, just det, RoKare vill inte stoltsera med en ROI på 64.7%! Djävla nolla!


/Badass
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+1), zimzelen (+1), bokis29 (+1), Rekarn (+5), TureTratt (+2)

Senast redigerad av Badass den 2011-08-13 klockan 17:57.
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-13, 19:15   #55
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hahaha, man måste ju bara älska Barton alltså
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-13, 19:21   #56
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
Hahaha, man måste ju bara älska Barton alltså

Han är en riktig idiot och primadonna - men däremot älskar jag kommentaren som lyder:

"Barton kan tom. skapa bråk i ett tomt rum"!


/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-13, 19:41   #57
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Han är en riktig idiot och primadonna - men däremot älskar jag kommentaren som lyder:

"Barton kan tom. skapa bråk i ett tomt rum"!


/Badass
Niklas Holmgren är min favoritkommentator helt klart.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-14, 00:38   #58
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 45
Sharp$: 300
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Du är en sopa, det vet du, eller hur? Har du lagt några egna spel - har du ens några egna idéer förutom det suveräna "tipset" att Halmstad-Häcken nyligen eventuellt skulle bli "4-2, eller 2-4"? Med över två mål i första halvlek - pinsamt dåligt!

Eller kanske Norwich-spelet skall nämnas som ett "bra" tips?! Eller kanske att du ansåg att Kristianstad skulle vinna borta mot Linköping den 8/8?

Eller att Hammarby-Ljunskile skulle bli en tillknäppt historia - tycker inte slutresultatet 1-3 talar för att det blev det, eller? Eller att det var "högt spelvärde" på över 2.5 mål i matchen GIF Sundsvall-Landskrona Bois, slutresultat 2-0!

Skall man ge sig på att kritisera någon annan skall man själv ha något att komma med - något du självfallet inte har/hade!

Var är dina sheets över dina magnifika spel - har du inga? Nej, just det, RoKare vill inte stoltsera med en ROI på 64.7%! Djävla nolla!


/Badass

Okej, då ska vi gå igenom detta en gång för alla.

1. Det var ett uttryck, sen skulle jag väl kunna säga 1-0 eller 0-1, men men... ibland kanske inte hissen går enda upp.
Dessutom var mitt "tips" att det skulle bli över 1,5 mål före ht.
Och om du följde matchen gjorde Häcken 2 mål varav 1 blev bortdömt, och hade dessutom 2 solklara målchanser. Men visst, den gick inte in... det är sant, men det är lite annorlunda med 1-0 vs. 2-0/1-1 osv eller 5-0 vs 1-1.

2. Norwich spelet var enligt mig ett mkt bra värde i, sen sa jag inte om man skulle köra DnB , rak 2:a eller X2, och som sagt, huvudsaken var väl att de inte förlorade.

3. Sen när vi går till Hammarby - Ljungskile så stod det 0-0 i halvtid, var en sk. tillknäppt historia, sen eskalerade matchen som många gör när det väl börjar bli mål. Att det skulle bli 3-4 mål andra halvlek är det nog en väldigt liten andel av spelarna som trodde.

4. Giffarna fullständigt dominerade matchen, och jag sa att det fanns ett högt spelvärde i både hcp och över 2,5 mål. Och det slutade 2-0, visst, pissigt att det inte blev 3-0 , men men.

5. När det kommer till min kritik, så tycker jag den är fulltständigt befogad, då du kan hur enkelt som helst hitta väldigt snarlika uttalande på R&K, där folk exempelvis säger: Denna matchen blir minst 4,5-0 ALL IN!.
Jag kritiserade inte att du trodde att Liverpool skulle vinna, de var som sagt närmast vinsten större delen av matchen tills Larsson gjorde mål och sunderland kom in i matchen.

Men kom igen, att sitta och skrika ut att det komme bli 5-0 till Liverpool mot ett Sunderland som definitivt inte ska ses som ett bottenlag i PL, det är fan pinsamt.

Att du sedan sitter och påstår att jag är värdelös på att komma med tips osv, det är väl inte heller så befogat, om man tittar på samtliga spel du har tagit som exempel ,så har det varit en matchbild som egentligen speglar mitt spel.

Nu kanske inte jag ska använda för avancerade ord för dig,men om vi säger som så här... för att kunna ta ner det till din nivå.

Jag säger att det kommer bli soligt imorgon, så blir det Soligt med viss molnighet,

Du säger att det kommer bli klarblå himmel och sol, och det blir Regn och Åska.

För de flesta människorna som inte lever i misär eller är psykiskt störda finns det något som heter NYANSERA.

Försök med dig lilla pojken, sen får jag väl forska vidare om du är psykiskt störd eller lever i misär.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1), kingscania (+1), kingscania (+1), kingscania (+1), GraNiT (+1)
kiffmeister är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-14, 05:16   #59
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 29
Sharp$: 721
Standard

Härligt att PL är igång. Tycker nog att man redan nog kan dra några slutsatser. För mig är det fullständigt obegripligt att Arsenals styrelse låter Wenger hållas. Jag gillar egentligen både Arsenal och Wenger men det han håller på med just nu är ren och skär inkompetens. En poäng borta mot Newcastle är väl godkänt men Wengers oförmåga att förstärka laget kan mycket väl ledda till att de tappar Cl-plats.

Liverpool ska vi nog inte räkna bort trots att en poäng hemma mot Sunderland är allt annat än godkänt. Jag gillar lagets värvningar och om de inte tar en Fjärdeplats är säsongen ett fiasko.

Att QPR åker ur kan vi nog ta för givet.

Årets överraskning blir nog Sunderland.
Flex är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-14, 08:31   #60
 
Reg.datum: jun 2010
Ort: någonstans söder om norr
Inlägg: 1 071
Sharp$: 4756

KirtapAlpina
Stats: 210 - 741 - 32
ROI: 114.78%
Vinstprocent: 22.08%

Standard

Lite OT, men visst är det lite kul att säsongen börjar med att:

Wenger är 100% säker på att domaren gjorde fel när han visade ut en Arsenalspelare...

Allt är med andra ord precis som vanligt även denna säsong...
Kirtap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td