![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#31 |
Banned
|
![]()
En solklar etta om inte avsaknandet av ligaspel blir för stort för Rangers... Normalt sett, om Rangers haft fler "riktiga" tävlingsmatcher i kroppen så skulle detta inte vara ens i närheten utav svårt - men som Arch nämner så har ju inte den skotska ligan knappt börjat än...
Då har vi detta med avsaknandet av riktiga tävlingsmatcher/tempo - detta har bättre lag än Rangers fått erfara - Malmö har dessa i kroppen! Rangers har en match - hemma mot Hearts... 1-1 Tror ändock stenhårt på Rangers - skulle kunna drista mig att ta dessa -1... /Badass |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 | |
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#33 | |
![]() Citat:
självklart menar jag att jag vinner 1100 kr istället för "bara" 440 kr. men det hoppas jag de andra förstår ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 | |
![]() Citat:
Hur som helst: Träningsspelet för Rangers har under sommaren gått halvknackigt men man har iaf avslutat med 2 vinster mot Nordirländska Linfield (4-1) och engelska förra Premier League-laget Blackpool (2-0). Första matchen i ligan i lördags slutade med besvikelse efter ett rättvist 1-1-resultat hemma mot Hearts där hemmapubliken började sjunga ironiska nid-ramsor redan efter 8 minuter och detta säger lite om vilka förväntningar fansen har på laget. Detta är väl egentligen den största anledningen till varför jag tror Rangers kommer vinna imorgon. Något annat resultat kommer inte tolereras. Laget bör vara bättre än Malmö och oddset 1.45 ser jag som något som inte bör missas (och definitivt inte 1.50 för dom som spelat det). Jag tycker att laget ser ungefär jämnstarkt ut jämfört med förra säsongen. Twente är ett bra lag, dom bör vara bättre än Vaslui men jag ser ändå ett par varningssignaler. Twente förlorade sin hemmaplan i en läktarkatastrof för ett par veckor sedan där ena kortsidan rasade ihop. Därför spelar man denna match på en något mer neutral plan i Arnhem, Holland. Vaslui är en väldigt ung klubb men som gått starkt framåt på sistonde. Vasluis tränare menar att matchen på tisdag är den viktigaste i klubbens historia och säger att dom ska göra allt i sin makt för att undvika att upprepa helgens förlust mot Rapid Bukarest. För Twentes fördel så har man imponerat i träningsspelet och har vunnit mot bland annat Galatasaray (1-0), Fenerbahçe (4-3) och Gent (3-1). Förra året lyckades man bland annat göra 2 mål på Inter (2-2) i CL-gruppspelet och det säger lite om lagets möjliga kvalitet. Jag spelade matchen till 1.40 men jag börjar ändå tro att oddset kanske är rätt och att det inte finns så mycket värde att hämta. Jag tror och hoppas att Twente kommer vinna men det känns inte alls stensäkert längre. Inte meningen att skrämma bort någon men jag kommer svettas imorgon iaf ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1) Senast redigerad av bafzel den 2011-07-25 klockan 22:59. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 | |
![]() Citat:
Ja, jag var ju inne på Twente först men ångrade mig innan jag la bettet då det är neutral-plan. Ser att oddset sjunkt på Twente och Vaslui tror jag endå inte kommer ha en stor chans men varningssignaler finns där allt. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 |
![]()
Enligt Expressen kommer malmö ställa upp med sin offensiven mittfältare jiloan hamad som vänsterback. Har själv dålig koll på Malmö och rangers. Men känns som om vänsterkanten blir väldigt svag.
http://fotboll.expressen.se/allsvens...ar-vansterback |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
![]()
Har kollat runt lite på laguppställningen för Rangers och det ser lovande ut, om nu Malmö även har backproblem så tror jag att Rangers lätt kan dominera kantspelet och få in en och annan boll i boxen som Jelavic kan göra mål på. Tror att Rangers kommer att sätta i högsta växlen direkt från början för att få med sig nåt mål till bortamötet där Rangersfansen har reseförbud och dom inte har med sig nåt publikstöd alls.
Drog till med -1.25 till 1.98 på Bet365 så man får väl hoppas på en 2-0 seger eller så då.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 |
![]()
Är det bara jag som tror att alla överskattar Rangers och underskattar Malmö?
Seger blire nog för Rangers men inte med mycket.
![]() ![]() |
![]() |
#39 | |
![]() Citat:
Jag kor bara raka 1an och tror pa kanske 2-0. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#40 | |
Webmaster
|
![]()
Från aftonbladet:
Citat:
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#41 |
Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 449albygårlös Stats: 15 - 15 - 0 ROI: 115.51% Vinstprocent: 50.00% |
![]()
Dagens spel är Genk - Partizan där Genk to win ligger på 2.00 @ Nordicbet som får anses vara överodds. Partizan hade tur förra året, slog ut Anderlecht på straffar och tog sig vidare. Partizans backlinje har försämrats drastiskt sen förra året, Krstajic har slutat spela och talangen Savic gick till Manchester Shitty, nu har man med andra ord bara en central försvarare tillgänglig, Ivanov från Bulgarien. Nyförvärvet Anderson från Sao Caetano är dessutom skadad och kommer till stor chans inte spela första matchen. Nyckelspelarna i laget, Ilic och Vukic är numera rätt sega och gamla, och jag ser inte att man skall kunna utmanövrera ett rappt Genk som kommer med en ligavinst och stora förhoppningar. Partizans lyckosamma förra säsong i CL har nog gjort att oddsen är aningen snedvridna och det är väl min sista övertygelse till varför jag väljer att spela just detta spel. Har även följt Partizan en del då jag är jugoslav och kan inte imponeras av det jag sett. Lycka till allihopa.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#42 |
![]()
Bör inte BATE Borisov vara en ganska klar favorit borta mot Ekranas?
BATE gick ganska okej i EL förra året och bör hålla en ganska mycket högre klass än litauiska Ekranas. Svårt med spelvärde nu men 1.59 bör ändå vara godkänt. Tankar? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#44 |
![]()
Inte helt orättvist.
Till er som har stålar på Rangers önskar jag lycka till. Själv har jag lite livepengar på Malmö (DNB) och Malmö håller nollan.
![]() ![]() |
![]() |
|