Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-25, 10:42   #31
 
Fyrans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 700
Sharp$: 160
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FrankieFourFingers Visa inlägg

2011-08-25 20:30Europa LeagueAnderlecht vs Bursaspor ÖVER Ö 2.5 FT 2.5 1.935


Gillar att spela överspel i europamatcher där bortalaget måste göra mål för att gå vidare. Och här ett ett bra expempel tycker jag.

Matchen i Turkiet slutade 1-2 till Anderlecht vilket innebär att Bursa måste göra mål. Skulle laget göra 0-1 så måste Anderlecht göra mål för att gå vidare eller skulle Anderlecht göra 1-0 så är det ändå inte kört för Bursa att gå vidare då det räcker med 2 mål för förlängning. Tycker mycket tyder på en öppen match som mycket väl kan sluta i mycket mål.
Vilket självklart inte stämmer, vid 0-1 så är Anderlecht vidare... Tycker dock överspel är ok, brukar kunna bli lite mål när det gäller lag som inte är i absoluta toppen o här måste ju Bursa blotta sig.

Mvh
Fyran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-25, 11:01   #32
 
FrankieFourFingerss avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 13
Sharp$: 50

2011/2012
Stats: 17 - 18 - 1
ROI: 98.70%
Vinstprocent: 48.57%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fyran Visa inlägg
Vilket självklart inte stämmer, vid 0-1 så är Anderlecht vidare... Tycker dock överspel är ok, brukar kunna bli lite mål när det gäller lag som inte är i absoluta toppen o här måste ju Bursa blotta sig.

Mvh
Ja, du har helt rätt my bad.
FrankieFourFingers är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-25, 12:24   #33
 
FrankieFourFingerss avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 13
Sharp$: 50

2011/2012
Stats: 17 - 18 - 1
ROI: 98.70%
Vinstprocent: 48.57%

Standard

2011-08-25 18:30Europa LeagueRennes vs Crvena Zvezda ÖVER Ö 2.5 FT 2.5 2.020


Väljer att spela den här leanen efter lite omtanke. Lite samma motivering som överspelet i Anderlecht-Bursaspor. Första mötet slutade 1-2 till Rennes, vilket innebär att Röda Stjärnan måste göra 2 mål framåt. Det lär bli en öppen match där Röda Stjärnan kommer satsa mycket på offensiven vilket troligen kommer ge mycket luckor offensivt för Rennes. Och skulle Rennes göra 1-0 så är det fortfarande bara 2 mål för Röda Stjärnan för att nå förlängning.

Så här säger Röda Stjärnans coach Prosinečki inför matchen:

- Vi förväntar oss en tuff match, som jag och mina spelare definitivt inte kommer att komma ut med en vit flagga viftandes. Rennes har fördel från det första mötet, men i fotboll allt är möjligt, och jag tror slutligen på framgång. Under första halvleken på Maracana, visar vi att vi kan handskas med det franska laget, och om vi kan behålla denna takt under hela matchen i Rennes så är allt möjligt.

Rennes:

Skador: Apam, Brahimi

Costil, Diallo
Boye, Danzé, Kana-Biyik, Mangane, Mavinga, Théophile-Catherine
Dalmat, Féret, Mandjeck, M’Vila, Pajot, Tettey
Boukari, Kembo, Montaño, Pitroipa

Crvena Zvezda:

Avstängd: Evandro

Bajkovic, Kirovski
Tošic, Cosic, Addy, Mikic, Vilotic, Reljic
Savio, Mijailovic, Dimitrijevic, Lazovic, Jeremic, Kadu, Jankovic, Vesovic, Kovacevic
Mezenga, Borja, Kaludjerovic
FrankieFourFingers är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-25, 13:51   #34
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 78
Sharp$: 908
Standard

Bra rek FFF !
keffok är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-25, 14:33   #35
 
FrankieFourFingerss avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 13
Sharp$: 50

2011/2012
Stats: 17 - 18 - 1
ROI: 98.70%
Vinstprocent: 48.57%

Standard

2011-08-25 20:45Europa LeagueRabotnicki vs Lazio +1 FT 2 1.940


Testar ett plushandikapp med motivation här. Lazio vann mötet i Rom med hela 6-0. Lite väl stora siffror kan tyckas men så är fallet och även om Lazio spelar med U18laget så ska man inte kunna tappa det här resultatet.

Från vissa håll i Lazio ses matchen lite som onödig då avancemanget redan är i princip klart och dom flesta blickar redan mot ligapremiären av serie a i helgen.

Rabotnicki däremot verkar riktigt taggade inför den här matchen. Det är högst troligt årets match för det makedonska laget, även om man i princip redan är ute. Att få möta ett storlag som Lazio på hemmaplan i europaspel är mycket stort för den lilla klubben.

- "Jag spelade den bästa nivån i Rom, men vi kommer spela bättre i morgon, ponapagjachki och kommer inte svika publiken. Jag hoppas att det goda resultatet till slut europeiska ekonomin. "

- "Jag kan lova att i morgon kommer att ge den högsta, och vi hoppas kunna göra ett bra resultat, så varför skulle inte vinna mot Lazio"

Det är googleöversättningar från presskonferensen så svenskan är väl inte helt optimal

Lazios trupp:

Portieri: Berardi, Bizzarri, Marchetti;

Difensori: Biava, Diakitè, Dias, Lulic, Crescenzi, Radu, Scaloni, Zauri;

Centrocampisti: Zampa, Cana, Hernanes, Ledesma, Matuzalem, Mauri, Ceccarelli;

Attaccanti: Kozak, Rocchi.

Ingen Zarate och ingen Cissé. Tror Lazio kommer att rotera rätt friskt i den här matchen och ett mycket taggat hemmalag har god chans till ett bra resultat. Lazio vill bara ha matchen gjord samtidigt som Rabotnicki spelar lite av årets match. Även om Lazio är ett mycket bättre lag rent generellt så tror jag inte laget åker hem med en seger med flera bollar. Det är aldrig lätt att åka till östeuropa och spela bortamatch i europacuperna och det är mycket sällan ett lag som vunnit stort hemma vinner med flera bollar även på bortaplan.

Senast redigerad av FrankieFourFingers den 2011-08-25 klockan 14:37.
FrankieFourFingers är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-25, 18:59   #36
 
gufimuses avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Ludvika
Inlägg: 69
Sharp$: 476


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har testat Sochaux hemma mot Metalist Kharkiv till 1.90 och Birmingham hemma mot Nacional till 2 gånger pengarna. Både mötena slutade mållöst i förra veckan och jag går på ren känsla här.

Sochaux har inlett säsongen knackigt men fick med sig 2-2 mot Marseille i premiären för några veckor sedan. Vann senast mot Nancy med 2-1 på bortaplan och det känns som att de ska vara strået vassare här. Metalist vet jag inte mycket om mer än att statistiken inte imponerar på mig. 2-0?

Birmingham borde vara besvikna på sin start på den nya säsongen och borde kunna göra den något roligare ikväll, vet inte så mycket om bortalaget här heller mer än att de slog ut Häcken i förra omgången och dessförinnan ett isländskt lag. Nu kör vi!

Senast redigerad av gufimuse den 2011-08-25 klockan 19:00. Anledning: Konstig meningsuppbyggnad.
gufimuse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-25, 19:27   #37
 
ricos avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 367
Sharp$: 499

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 1 - 0 - 0
ROI: 183.30%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Nån som vet varför Pana-Maccabi är avbruten?
rico är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-25, 19:47   #38
 
ricos avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 367
Sharp$: 499

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 1 - 0 - 0
ROI: 183.30%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rico Visa inlägg
Nån som vet varför Pana-Maccabi är avbruten?
Matchen blev av okänd anledning avbruten efter 4:50 minuter av 1:a halvlek. Spelarna är ute på på plan o man har nu återupptagit spelet. Tyvärr kan jag inte grekiska så bra........... men det här ska ju Pana vinna.
rico är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td