Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-18, 11:53   #1
 
marlings avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 290
Sharp$: 3105
Standard

Dagens fotboll 18/09


http://livescore.com/


Själv så är jag mest fundersam över vad som har skapat oddsrörelsen i City matchen?
Man kan i skrivande stund ta City till 1,75 @ unibet, vilket kan jämföras med 1,57 igår kväll.

Annars gillar jag Juventus till 1,92 borta mot Siena. Blev mäkta imponerad av Juventus senaste 4-1 vinst och jag tror att det "nya-Juventus" kör över Siena idag.

Synpunkter/ tankar?


Shoot
marling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-18, 17:12   #2
 
Mr. Johanssons avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 80
Sharp$: 669


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Levante - Real Madrid Ö 3.5 @ 2.16 känns som ett bra spel!

Levante har haft det tufft i början trots att de mött ytterst mediokra lag så som Racing & Getafe medans Real Madrid har ångat på med mycket mål framåt mot lag av Levantes kaliber. Jag tror att Real kommer att promenera hem detta likt Barcelona gjorde igår mot Osasuna, La Liga är inte direkt känd för att vara den jämnaste ligan .. 0-4 alt 0-5 låter enl mig mest troligt.
Mr. Johansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-18, 20:27   #3
 
Mr. Johanssons avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 80
Sharp$: 669


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Johansson Visa inlägg
Levante - Real Madrid Ö 3.5 @ 2.16 känns som ett bra spel!

Levante har haft det tufft i början trots att de mött ytterst mediokra lag så som Racing & Getafe medans Real Madrid har ångat på med mycket mål framåt mot lag av Levantes kaliber. Jag tror att Real kommer att promenera hem detta likt Barcelona gjorde igår mot Osasuna, La Liga är inte direkt känd för att vara den jämnaste ligan .. 0-4 alt 0-5 låter enl mig mest troligt.
fy så fel ute man kan vara.. 75% bollinnehav men bara massa skit.. usch, nu går jag o lägger mig!
Mr. Johansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td