|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
|
Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
EM-Kval 11 oktober
Har ej kommit spelschema för infogning, kan redigera det när det dyker upp.
Lite tankar hittils. Irland-Armenien är en final om andraplatsen i gruppen, med Irland i pole position. Armeniens målfacit till trots siktar Irland på vinst, 0-0 eller 1-1. De spelar tight hemma. Under 2.5 @ 1.90 för tillfället på Bwin. Serbien måste vinna för att komma tvåa - då inbördes möten med Estland gör dem trea trots kryss. Svårt. Gruppfinal mellan Frankrike-Bosnien där Bosnien måste vinna för att säkra gruppseger, Frankrike måste hålla oavgjort. Jag tror att Bosnien kan ha bra chans men att värde helt klart ligger på krysset, 4.40 på Betfair nu Senast redigerad av FrankieJr den 2011-10-08 klockan 12:38. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Danmark - Portugal luktar ju kryss. För Portugal räcker det med kryss för att vinna gruppen och skulle Sverige inte vinna mot Holland så räcker krysset även till avancemang för Danmark som bästa tvåa.
Det här har ju dock såklart spelbolagen koll på och runt 2,85 får man nöja sig med för krysset just nu. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Att det är ungefär 50/50 enligt spelbolagen att Estland kommer 2a i sin grupp är rätt så kul. Estland som var rankade 94a i världen innan EM kvalet började har nu chansen att hamna före lag som Serbien och Slovenien i sin grupp.
Vore för j*vla kul om de tar sig till Play-off, och sedan till ett ev. EM! ![]() Heja Slovenien! |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Citat:
Vore förövrigt guld om det blev så och Sverige lottades mot Estland i playoffet men sån tur kan vi väl inte ha? |
||
|
|
|
|
|
#6 |
|
Den bästa tvåan går ju direkt till huvudturneringen dock. Ett kryss mot Holland tror jag räcker för att vi skall bli bästa tvåan (?) och alltså inte ens behöva playoffa oss.
|
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Citat:
Om vi kryssar mot Holland får inte Danmark-Portugal också sluta oavgjort då är Danmark bästa tvåa. Om Portugal eller Danmark vinner och Sverige kryssar kan även Kroatien bli bästa tvåa över Sverige om de vinner sin sista match med minst 5 bollar. Sveriges match börjar en kvart före Danmark. Blir grinigt om Sverige-Holland slutar typ 1-1 och det står 1-1 i Danmark också och båda börjar maska ![]() Edit: Det där sena insläppta målet i Ungern ställde fan till det :( Senast redigerad av Vlad den 2011-10-08 klockan 18:14. |
||
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sverige har senarelagt sin match så den kommer börja samtidigt som Danmark-Portugal. Krysset i Danmark-matchen står just ni i 2.85 på betfair, någon prebet-guru som har en åsikt om detta? Känns ju som det oddset kan komma att ändras en hel del innan matchstart, men åt vilket håll?
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
Sverige-Holland är värderade till samma pris på flera sajter, några har även Sverige som favorit. Känns högt att vi ska vara favoriter helt hux flux...
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Citat:
Zlatan är dessutom avstängd och Klaas-Jan Huntelaar jagar målrekord (2mål till behövs för att tangera målrekordet i ett EM-kval). Han står på 11 mål och den som leder har 13 mål - han vill bli bäst genom tiderna? Visserligen tror jag Holland kommer rotera en del - Sneijder och Affelay inte med om jag minns rätt? Men spelare som Van Bommel, Huntelaar och Kuyt bör köra över Sverige med tanke på att Hämäläinen, Toivio m.fl. gjorde det spelmässigt... Edit: Holland +0 AH gav 1.90 - klippte det nu då jag har svårt att tro att det kommer stiga mycket mer, snarare falla tillbaka! Senast redigerad av raaabin den 2011-10-10 klockan 11:03. |
||
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
ja, inställning är den största frågan, men med tanke på vilka spelare laget innehåller samt Huntelaars rekordjagande tror jag inte att Holland förlorar iaf, plus att Sverige kommer vara nöjda med krysset - visserligen beroende på vad det står i Danmark - Portugal.
|
||
|
|
|
|
|
#13 |
|
Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 938Fotboll 11/12 Stats: 18 - 13 - 6 ROI: 133.62% Vinstprocent: 58.06% |
Jag tror lite på grann på "skrällarnas natt" tema imorgon.
Dels är många lag redan klara, och många som kommer gå in och kämpa för moder fosterland. Tyskland - Belgien exempelvis. Belgien har många bra spelare i sin trupp, speciellt är att de är unga. Och de har även en bra målskillnad i deras grupp och stark form och har allt att spela för. Lägg till att många spelare i storlandslagen kommer ha ett rejält tufft schema, dels kommer de ha spelat två landskamper, men en ligamatch till helgen och sen CL mitt på veckan. Är det någon match man ska vila så är det en match där allt redan är serverat. Allt annat är bara irrationellt. Min känsla just nu är även att Bosnien har skrällchans på Frankrike. Jag menar Dzeko och Pjanic är väl bara några få namn som kan sätta skräck på fransoserna? Även Bosnien med ruskigt bra form. Sen har jag inte så mycket koll på vad de har att spela för. Någon får gärna skicka en länk där man kan läsa kortfattat vad alla lag har att spela för. Eller så kmr goal.com släppa en preview på allt det där inom kort. *edit. Lägg till att många av storlagen gjorde mycket bra prestationer senaste matchomgången vilket jag tror kortsiktigt kommer leda till att spelare övervärderar deras chanser. Således har jag fingret på avtryckaren just nu... ska bara hitta rätt måltavla. Senast redigerad av madjedo den 2011-10-10 klockan 13:08. |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
Alltså går Turkiet vidare med minst oavgjort om Belgien förlorar. |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 938Fotboll 11/12 Stats: 18 - 13 - 6 ROI: 133.62% Vinstprocent: 58.06% |
jag förstog det. men jag menade bara att deras målskillnad är bevis på att de faktiskt spelat bra. bättre än turkiet om man går efter målskillnad. Turkiet har ju bara +1 i målskillnad.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Betredkings ger pengarna-tillbaka-erbjudande om man spelar på att Holland, Portugal eller Serbien FÖRLORAR borta.
Visst måste spelvärdet på tvåan till 1.75 draw no bet finnas då Serbien MÅSTE vinna, vilket kan göra dem sårbara men även vara motivationsammunition? Upp till 20 Euro. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Hmm...köper inte riktigt din motivering. Vissa lag spelar tajt, andra generöst. Att säga vilket som är ett bättre lag i en given match pga det är att göra det lite enkelt för sig tror jag.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Holland vann samtliga matcher i VM-kvalet senast. I VM vann man samtliga matcher förutom finalen mot Spanien (förlust i förlängning). Och nu i Em-kvalet har man vunnit samtliga. Alltså har man inte förlorat en tävlingsmatch sedan innan 2008, vilket är extremt imponerande!
EDIT: EM 2008 vann Holland samtliga gruppspelsmatcher innan man i kvarten åkte ut i FÖRLÄNGNING mot Ryssland. Senast redigerad av raaabin den 2011-10-10 klockan 14:29. |
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 236Streak NHL Stats: 54 - 53 - 0 ROI: 114.52% Vinstprocent: 50.47% |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+1) |
||
|
|
|
|
|
#21 |
|
Moderator
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
Rossoneri99, trevligt första inlägg. Läs på reglerna för vad som gäller i forumet och i dagens fotbollstråd. Sen kan du passa på att läsa spelskolan också. Sportsbetting handlar om att spela odds som erbjuder en större sannolikhet för att något ska ske än vad den verkliga sannolikheten är. Det handlar inte enbart om att leta vinnare. ALLA matcher kan sluta hursomhelst, värdespel över tid är det enda som räknas. Ditt inlägg raderas. /mod
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013Maijadona sponsorpodden Stats: 151 - 154 - 5 ROI: 131.70% Vinstprocent: 49.51% |
Hej . Mitt första inlägg här på sharps ( Riktigt bra sida, Hängt en del på RoK senaste året och innan dess Tipszonen, Hoppas man hittat hem nu;-)
Jag tycker att värdet imorgon helt klart ligger på Sverige! Motivation slår klass är ju en gammal klycha i sportvärlden, men den är inte mindre sann för det. Känns även som att Hollands lag är lite överskattat just nu, Visst de kom 2 i vm och de har inte förlorat en kvalmatch på snart 3 år. Men de har inte imponerat i deras två senaste matcher. Mot Finland förra månaden (2-0 vinst) var de riktigt illa ute. 2 0 målet kom på tillläggstid och innan dess hade finland bränt en hel del chanser. bland annat ett friläge som rensades bort på mållinjen. I fredags vann mat hemma mot Moldavien med 1-0. inget reultatsom skrämmer precis. Dessa spelare ställde de upp med senast , tror det blir något liknande imorgon. Michel Vorm van der Wiel Bruma Mathijsen Pieters Strootman van Bommel van Persie van der Vaart Kuyt Huntelaar Visst är det ett bra lag men men det är Sverige också och om man ställer upp med Elmander och Hysen på topp så kommer det garanterat bl några frilägen för varken Bruma eller Mathijsen är några sprinters. Hemmaplan Motivaton Snabba djupledslöpningar. Kort sagt: dessa tre punkter kommer att ge en EM plats och 2.8 gånger pengarna imorgon kväll. |
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Spoiler:
Bra spelare med Hysén på topp?! Ser jag att Hysén börjar på topp innan matchstart kommer jag att gå in på Holland direkt. Han tar smarta löpningar för Allsvenskan, men överskatta inte honom ![]() Toivonen och Elmander vill jag se, helt klart. Kommer inte att spela matchen såvidare inte Hysén är med i startelvan
|
|
|
|
|
#24 |
|
Jag kommer att spela handikappspel på Andorra och Cypern. Andorras lina ligger fel sett till ett Ryssland som bara behöver en vinst. Cyperns likaså, Norge är (trots FIFA:s skämtranking) knappast kandidater till att vinna med massvis med mål.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Har två spel hittills tills imorgon.
Sverige vs Holland Holland må ha några spelare borta, men enligt mig så är ersättarna ändå bättre än Sveriges motsvarigheter. Frankrike vs Bosnien X Båda lagen är klara för minst Play-off, men Frankrike har ett par poäng mer. Oavsett resultat i denna match så kan inget av lagen bli bästa tvåa så jag tror att Frankrike nöjer sig med ett kryss.
|
|
|
|
#26 |
|
Någon som vet varför Greklands odds bara stiger?
På goal.com står det att: Greece is unbeaten away from home in the current qualifying campaign. Skador? Avstängningar? |
|
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Citat:
Fri 03/09/10 EUC Greece 1 - 1 Georgia 0 - 1 3' A. Iashvili N. Spiropoulos 72' 1 - 1 Sat 26/03/11 EUC Malta 0 - 1 Greece 0 - 1 90' V. Torosidis Tue 06/09/11 EUC Latvia 1 - 1 Greece A. Cauņa 19' 1 - 0 1 - 1 84' K. Papadopoulos Inget av de resultaten talar för att Grekland kör över Georgien som bara släppt in 7 mål på 9 kvalmatcher så ser inget underligt i oddsrörelserna egentligen. |
||
|
|
|
|
|
#28 |
|
Verkar som Övervärde spelar mot Sverige den 11/10-11 på Råsunda, taggade efter sågningen i media (1-Rumänien), Klasse & Co jagar rekord, hur motiverade är inte de som ersätter ordinarie, för egen personlig vinning?
Sverige i oreda efter bla Den Lates (senaste) katastrof i Helsingfors, Danmark vid lika, Sverige måste pressa för vinst, och Holland ger runt 2.60 => hög insats. |
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Sharp$: 2115Sverige 2013 Stats: 230 - 162 - 21 ROI: 116.48% Vinstprocent: 58.67% |
På tal om Georgien-Grekland så sitter jag på U2 @ 2.02. Som Vlad skriver är det två väldigt målsnåla lag som möts, samt att Grekland i form av bättre inbördes möten än Kroatien vinner gruppen på ett oavgjort resultat i den här matchen. Tror på en mycket tråkig match, med ett mycket defensivt Grekland.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Vlad (+1) |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Va ger ni för chanser till Ö 2.5 mellan Ungern-Finland @1.85 Bet365
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
[QUOTE=Thore10;144958]På tal om Georgien-Grekland så sitter jag på U2 @ 2.02. Som Vlad skriver är det två väldigt målsnåla lag som möts, samt att Grekland i form av bättre inbördes möten än Kroatien vinner gruppen på ett oavgjort resultat i den här matchen. Tror på en mycket tråkig match, med ett mycket defensivt Grekland.[/QUOTE
Edit: tänkte helt fel. Har lagt samma spel själv. Senast redigerad av FrankieJr den 2011-10-11 klockan 06:28. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Moderator
OT rensat och varning utfärdas till Rossoneri99 för upprepade OT-inlägg. Håll dig till ämnet annars kommer du inte ens kunna läsa allt fade material i fortsättningen. /mod
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 1644Fighting 2013/2014 Stats: 40 - 92 - 6 ROI: 101.06% Vinstprocent: 30.30% |
2,6 som rak tvåa på Holland måste det ju definitivt finnas värde i? Sverige har ju inte imponerat någonstans på bra länge, alternativt om man skulle fega in den med holland+0 till 1,9?
|
|
|
#36 |
|
U 2.5 på Grekland matchen har droppat till 1.50..
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Eftersom det finns lite värde i krysset också så skulle jag säga +0. Finns ju liten risk för ett halvmotiverat Holland.
|
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Sharp$: 61Fotbolls Godis Stats: 23 - 18 - 1 ROI: 112.85% Vinstprocent: 56.10% |
[QUOTE=Vlad;144956]
"Grekland behöver bara oavgjort för att bli klara så öppnade som lite väl stor favorit. Visst de är obesgrade borta i kvalet men har inte imponerat i bortamatcherna och faktiskt haft en del flyt med sena mål mot svagt motstånd. Fick även bara 1-1 hemma mot Georgien efter underläge större delen av matchen" hur tänker du nu? Grekland behöver vinna för att säkra EM platsen. Man har sämre målskillnad än Kroatien som möter Lettland hemma, vid vinst där går Kroatien om, såvida Grekland inte vinner. Bästa tvåa är inte heller säkrad vid oavgjort, då det finns ett antal lag som kan gå om, bl.a. Sverige vid kryss mot Holland. Nej, Grekland lär gå för seger idag. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Inbördes möte räknas cerixon, Grekland är klara vid kryss!
|
|
|
|
#40 | |
|
[QUOTE=cerixon;145016]
Citat:
Vad tror ni om mina spel? Georgia v Greece U2 @1.99 Båda lagen är otroligt målsnåla har nog inte lirat 3 eller fler mål, mer än 1-2 gånger i gruppspelet. Denmark v Portugal 2 @2.58 Ett Portugal med Ronaldo känns alldeles för bra för Danmark. Ronaldo har även gått ut med att han och resten av laget har siktet på klar vinst. Republic of Ireland v Armenia 1 @1.73 Här är jag jävligt osäker, keane borta. Vad har ni för tankar här? Senast redigerad av RobinD den 2011-10-11 klockan 14:12. Anledning: Förolämpning av annan medlem |
||
|
|
|
|
|
#41 | |
|
[QUOTE=MrR;145021]
Citat:
Det här med inbördes möten...det är fan så man blir mörkrädd. Först Sydafrikas blunder som givetvis är ett kapitel för sig. Men att det sitter folk här, som på EM-kvalets SISTA dag sitter och spelar sina egna besakattade pengar på matcher i tron om att målskillnad går före inbördes... man vet inte om man ska skratta eller gråta. Senast redigerad av FrankieJr den 2011-10-11 klockan 13:53. |
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Tror mycket på att Sverige ändå kan höja sig ikväll, minst kryss. Fullsatt Råsunda hjälper kan jag säga..
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Sveriges startelva: 1 Isaksson - 2 Lustig, 3 Mellberg, 4 Majstorovic, 5 Martin Olsson - 8 Svensson, 9 Källström - 22 Elm, 20 Toivonen, 7 Larsson - 11 Elmander.
Avbytare: 12 Wiland, 6 Bajrami, 13 Granqvist, 14 Hysén, 16 Wernbloom, 17 Bengtsson, 18 Holmen. På läktaren: Jonas Olsson och Christian Wilhelmsson.
|
|
|
|
#44 |
|
Moderator
Undvik nedlåtande kommentarer om andra medlemmar. /mod
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Vad tror ni om Ungern-Finland idag?
Finns det en chans att Finland får med sig 1 eller 3 poäng? Inget av lagen har något att spela för. Därför får jag känslan av att det kan gå lite hur som helst här. Finland såg dessutom skapliga ut mot Sverige senast. Någon som har funderat kring denna match? |
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
FrankieJr:
Tänkte mest på streckfördelningen i detta fall. Om det kan vara värt att plocka med Finland på ett hörn. Jag rör inte matchen på annat håll. (Gäller alltså Europa/Topptipset) Senast redigerad av kensilver den 2011-10-11 klockan 15:57. |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
http://nyheter24.se/sport/fotboll24/...n-sakra-kallor
Kan vara lite skakigt i Sverige idag men helt rätt köra upp Chippen på läktaren om nu ryktet att han har förlustat sig med damer på rummet i Bromma vilket mycket efter petningen tyder på. Erik H hade TUR att Zlatan redan är avstängd...! Hur skulle han ha hanterat det annars? Näää du Chippen! Sköt dig under landslagssamling och håll picken i styr! Playboy får du leva som i Förenade Arabemiraten!!! |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
Har faktiskt spelat DnB på Finland idag, dom som såg matchen mot Sverige såg ju att laget faktiskt nog var det bättre men hade lite problem med målskyttet samt att planen och vädret inte var det bästa.
Man kommer med i stort sätt samma laguppställning (Eremenko Jr, Passanen saknas) som mot Sverige och har precis som då nu chansen att revanschera sig för den snöpliga förlusten senast då Ungern satte 2-1 på övertid. Inget av lagen har nåt att spela för längre förutom just viljan att revanschera sig samt att Finlands yngre spelare vill ta för sig och visa upp sig inför framtiden så 3.85 hos Expekt var bra nog för att testas.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Pacman:
Ok! Jag finner det inte heller helt osannolikt att de plockar poäng idag. Kanske kan vara värt att ha med de på kupongen med tanke på streckfördelningen. 1: 61% X: 25% 2: 14% |
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
Tycker Schweiz matchen verkar intressant. Schweizarna har ingen chans till play-off men Montenegros Jovetic , Vucinic, Pekovic kommer att stanna hemma.
Sen säger tränaren att han inte kommer att våga riskera spel med de bästa som är kvar på grund av att 5 spelare har gul kort. vid 6 får de inte spela play-off. Tycker dessutom Uruguay för upp mot 3.00 är för högt. Såg väldigt pigga ut i förra matchen samt att Peru-Paraguay matchen visade ett blekt paraguay. Senaste mötet i Copa-finalen blev 3-0 till uruguay och då var starke cavani skadad. Senast redigerad av fireas den 2011-10-11 klockan 16:51. |
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
Tycker jag absolut, har du bara pengar för det så visst.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Har inte stenkoll på landslagsfotboll, men har lagt ett par spel idag ändå.
Holland, trots avstängningar är ett bättre lag än Sverige. Avskyr vår tråkiga fotboll och ser gärna att den holländska maskinen mosar oss. Trevligt odds på det också. Under 2.0 i Georgien Grekland, motiverat tidigare i tråden. Hänger på här, låter som ett sunt spel. Oavgjort i Danmark Portugal känns som ett trovärdigt resultat. Danmark är ett bra lag, Portugal likaså om än lite överskattat. Tror på en avslagen match eftersom att Sverige aldrig kommer att ta ledningen. Tror att Bosnien skrällar mot Frankrike ikväll, till 6.00. Fransmännen går direkt vidare vid seger eller kryss. Har ett par skador. Bosnien kommer med självförtroende i bagageluckan och kan spela utan press såvitt jag förstått det, då de är klara för playoff vid annat än vinst (med viss målskillnad). Fransmännen är rättmätiga favoriter, men att Dzeko och gänget inte kan skrälla till 6.00 tycker jag låter orimligt.
|
|
|
|
|
#54 |
|
Sharp$: 1013Maijadona sponsorpodden Stats: 151 - 154 - 5 ROI: 131.70% Vinstprocent: 49.51% |
En fråga: Om Kroatien vinner med mer än fem mål samtidigt som Grekland tar poäng av Georgien. Är då Kroatien vidare som bästa tvåa även om det blir oavgjort i både Sverige och Danmarks matcher ?
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Är det något jag har lärt mig inom betting så är det att ta hänsyn till matcher där X:et står till under 3ggr pengarna. Just nu står Danmark-Portugal X i 2.55 och det är väldigt ovanligt att dessa matcher slutar annat än oavgjort. Som tur är gillar inte public att spela X vilket gör att oddset inte sjunker allt för mycket.
Har många gånger varit naiv och spelat 1:a eller 2:a på matcher där oddset legat under 3 på X och kan ärligt säga att alla dessa har resulterat i oavgjort. Finns en anledning när etablerade bolag sätter oddset så lågt. Serie A och B är bra på dessa matcher
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Moderator
Holland @ 2.80
Allvarligt talat så tror jag pressen att Sverige måste vinna/ta poäng blir för stor. Laget är sämre på samtliga platser och har sätt rädda ut mot motstånd som Finland och Ungern. Finns inte på världskartan att Holland ska vara dog mot Sverige, nope, njet, aldrig. |
|
|
|
|
|
#57 | |
|
Citat:
Skitsamma som det står nu iofs (Ut med Grekerna från EM,please) Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+1) |
||
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
|
|
|
|
|
#59 |
|
Underbart!
|
|
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Citat:
![]() Annars så vill jag bara säga att Sverige gjorde det så bra ikväl!! Min sommar är räddad
Senast redigerad av linfre den 2011-10-11 klockan 23:09. |
||
|
|
|
|
|
#61 | |
|
Citat:
|
||