Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-28, 21:59   #1
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1095
Standard

Dagens Fotboll 29/10


Premier League:
Chelsea - Arsenal
Everton - Man United
Man City - Wolverhampto
Norwich - Blackburn
Sunderland - Aston Villa
Swansea - Bolton
W Bromwich - Liverpool
Wigan - Fulham

The Championship:
Barnsley - Bristol C
Derby - Portsmouth
Nottingham - Hull
West Ham - Leicester
Birmingham - Brighton
Burnley - Blackpool
Southampton - Middlesbroug
Watford - Peterborough
Crystal P - Reading
Millwall - Ipswich
Doncaster - Coventry

Serie A:
Roma - Milan
Inter - Juventus
Catania - Napoli

Primera Division:
Barcelona - Mallorca
Sociedad - Real Madrid
Valencia - Getafe
Villarreal - Rayo Valleca

Bundesliga:
B Munchen - Nurnberg
Schalke - Hoffenheim
Mainz - W Bremen
Stuttgart - Dortmund
Wolfsburg - Hertha Berlin
Mönchengladb- Hannover

Massa matcher imorrn..
Skriver senare om nån match jag tycker det är värt o satsa på. I förhand känns det Crystal Palace som har bra form för dagen, 5 vinster , 1 oavgjort på 6 senaste, man slog ut Southampton senast i cupen. Reading har också hyffsad form men hemmaplan borde avgöra känns det som..
Odds på 2.76 lockar... pinnacle

Senast redigerad av trance_error den 2011-10-28 klockan 23:41.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-28, 22:13   #2
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag hittar värde i Swansea. Såg väldigt bra ut största delen av matchen mot Wolves. Två raka segrar hemma mot bättre motstånd i form av Baggies och Potters. Inte släppt in mål hemma på de fyra första matcherna. Bolton fortsatt trubbigt och kan inte ens stå upp bra hemma i nuläget, Boyata skadad nu också. Precis strax över 50% vinstchans om du frågar mig. Tog själv -0.25.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-28, 22:52   #3
 
mangofreaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 183
Sharp$: 538
Standard

Jag gillar 2an på Man United. Everton saknar Cahill, Neville och Drenthe till matchen, United kommer förmodligen att vara utan Young och Giggs. Det är sällan Man United förlorar två ligamatcher i rad och även om man har haft det tungt på Goodison Park tidigare så tror jag inte att det blir likadant denna gång. Cleverley är tillbaks igen och kommer med 99% säkerhet gå in i startelvan direkt, en otrolig bonus för Sir Alex.

Chelsea-Arsenal, känns som en svårtippad match. Även om oddsen håller Chelsea som stora favoriter så är det ett derby trots allt. Att båda lagen gör mål ser jag som ett bra spel, då matchen likaväl kan sluta 1-1, som 3-1 för de som istället är inne på överspelet. Känns som lite mer safe att köra på att båda lagen nätar istället.

Är också lite inne på +0.5 Rayo Vallecano. Villareal känns väldigt svaga just nu och det blir inte bättre av att de har G. Rossi och Nilmar borta till matchen. Vallecano har två segrar i rad och känns som att de kan norpa till sig minst 1p från den matchen.

Ettan på Birmingham känns väldigt fin den med. 6 raka segrar för Birmingham (Championship och EL inräknat), oddset ligger på 2-2.10 just nu, 1.60 känns som mer rimligt i mitt tycke, med tanke på att Brighton inte vunnit på 8 matcher nu.
mangofreak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-28, 23:01   #4
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Btw, dyker Neville upp i United-klacken måntro?
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-29, 09:04   #5
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 719
Sharp$: 5947
Standard

Följande två singlar spelas i tjeckiska Druha Liga:

Bohemians Prag-Banik Most mål före 26:e minuten 1.83@Bet365
Usti nad Labem-FK Varnsdorf mål före 27:e minuten 1.83@Bet365

Ledarna av andraligan Bohemians Prag möter bottenlaget Banik Most. I Bohemians Prags två senaste ligamtcher har hela fem mål kommit inom de första 24 matchminuterna. I fem av lagets sex senaste ligamatcher har det blivit mål före den 26:e matchminuten. Banik Most har nio raka ligamatcher med mål inom de 25 första matchminuterna.

Ligatvåan Usti nad Labem möter FK Varnsdorf (11:a). I Usti nad Labems samtliga tolv ligamatcher har det blivit mål inom den spelade tidsperioden dvs de första 26 matchminuterna. FK Varnsdorf har sju raka ligamatcher med mål före den 27:e matchminuten. Jag hoppas på fortsatta tidiga mål.

Singlarna spelas med medelinsatser. Spelstopp 10.15.

Senast redigerad av soulman den 2011-10-29 klockan 09:13.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-29, 13:24   #6
Franzen Buttboy
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 227
Sharp$: 2064

Björnens NHL(inaktivt)
Stats: 415 - 384 - 0
ROI: 103.42%
Vinstprocent: 51.94%

Standard

Dålig spot för Napoli idag, spelat tre tuffa matcher(inom loppet av åtta dagar) mot Bayern Munchen, Cagliari och Udinese. Man har gjort det bra med två oavgjorda, mot Bayern Munchen(h) och Cagliari(b) och en vinst mot Udinese hemma för tre dagar sedan. Man möter Villarreal borta i champions league och Juventus hemma i Serie A nästa vecka. Skulle gissa på att några spelare vilas(utan att ha gjort någon större research) men det spelar ingen större roll då jag tror man har en liten mental svacka i denna matchen. Fokus kan sväva iväg mot matcherna nästa vecka och det är inte första gången de tappar fokus i matchen efter en toppmatch. Förlorade mot Chievo efter att ha slagit Milan och förlorade mot Parma hemma efter att ha slagit Inter.
Catania ska inte underskattas.

Catania dnb till 1.962
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+2)
isbjorn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-29, 19:11   #7
 
Fakes avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 404
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

Syns Ladbrokes ligger for høyt med 3.75 i odds på at det blir rødt kort i Inter - Juventus. Det er tross alt et av/det største rivaloppgjøret i Italia og det er ofte ganske så hett. Det har blitt rødt kort i 3 av de siste 6 kampene mellom disse lagene. Setter 2 units på rødt kort.

Prlver meg også på at Chivu får kort i løpet av kampen. Han er en tøff spiller som ofte er i hovedfokus om det er noe temperatur i kampene. Denne sesongen har han fått 3 gule på 5 kamper. Setter 3 units på Chivu kort @ Unibet.

Noen andre som har innspill eller har funnet noe annet gull i denne kampen?
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td