Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-11-04, 20:23   #1
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1095
Standard

Dagens Fotboll 5/11


England.
Arsenal - W Bromwich
Aston Villa - Norwich
Blackburn - Chelsea
Liverpool - Swansea
Man United - Sunderland
Newcastle - Everton
QPR - Man City

Ipswich - Doncaster
Cardiff - Crystal P
Coventry - Southampton
Bristol C - Burnley
Middlesbroug- Watford
Portsmouth - Nottingham
Blackpool - Millwall
Hull - West Ham
Peterborough- Derby

Italien.
Palermo - Bologna
Novara - Roma

Spanien.
Betis - Malaga
Mallorca - Sevilla
Levante - Valencia

Tyskland.
Dortmund - Wolfsburg
Leverkusen - Hamburg
W Bremen - Köln
Nurnberg - Freiburg
Hoffenheim - Kaiserslaute
Hertha Berli- Mönchengladb

Frankrike.
Lille - Gaillard

Holland.
Breda - Vitesse
Roda - Heerenveen
Waalwijk - Groningen
Feyenoord - NEC
trance_error är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-04, 20:28   #2
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1095
Standard

Är inne på valencia litegrann.. Levante förlorade senaste matchen, luften ur dem började gå ur för 2 matcher sen tycker jag. 2.44 odds i skrivande stund.
trance_error är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-04, 20:39   #3
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Newcastle är igen ett givet spel i mina ögon, -0.25 till 2 sitter jag med. Hemma har man stått upp riktigt bra mot bättre motstånd och jag tror Everton får det svårt att plocka med sig poäng. Bara insatsen mot Stoke säger en hel del om formen, det är inte många lag som lyckats vinna på Britannia den senaste tiden. Tycket raka ettan borde ligga på en nivå runt 2.05-2.1.

Ska kika vidare efter lite mer spel.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lillnilsson (+1)
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-04, 23:17   #4
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 359
Sharp$: 4135

Lets go Live
Stats: 477 - 300 - 108
ROI: 104.35%
Vinstprocent: 61.39%

Standard

Svenska Cupen. Helsingborg-Kalmar FF oddset för bortaseger är just nu 4.98 hos Pinnacle. Tycker det är alldeles för högt. FF har förlorat på Olympia med 1-0 och hemma med 2-1 i allsvenskan i år. Nu är det cupfinal och det är Kalmars chans till europaspel nästa år, dom bör vara väldigt motiverade.
Om man inte vill lägga sina "egna" pengar på Kalmar så erbjuder Nordicbet ett riskfritt live spel på Svenska cupen upp till 100kr. Så länge man har med cupmatchen så får man kombinera ihop vilket sorts spel man vill.
MrGerrard är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-04, 23:42   #5
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MrGerrard Visa inlägg
Svenska Cupen. Helsingborg-Kalmar FF oddset för bortaseger är just nu 4.98 hos Pinnacle. Tycker det är alldeles för högt. FF har förlorat på Olympia med 1-0 och hemma med 2-1 i allsvenskan i år. Nu är det cupfinal och det är Kalmars chans till europaspel nästa år, dom bör vara väldigt motiverade.
Om man inte vill lägga sina "egna" pengar på Kalmar så erbjuder Nordicbet ett riskfritt live spel på Svenska cupen upp till 100kr. Så länge man har med cupmatchen så får man kombinera ihop vilket sorts spel man vill.
Då Hif vann allsvenskan är Kalmar redan garanterade europaspel-platsen.
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-04, 23:46   #6
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 359
Sharp$: 4135

Lets go Live
Stats: 477 - 300 - 108
ROI: 104.35%
Vinstprocent: 61.39%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kingscania Visa inlägg
Då Hif vann allsvenskan är Kalmar redan garanterade europaspel-platsen.
True that! My bad. Tror ändå på chans för FF
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1)
MrGerrard är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 10:49   #7
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 719
Sharp$: 5947
Standard

Följande singel spelas i turkiska Süper Lig:

Orduspor-Gaziantepspor fler än 2.5 mål 2.15@Bet365

Ser man till statistiken den här säsongen känns det lite märkligt att lira överspelet. Jag menar ändå att detta känns troligt med dagens förutsättningar.

Lagen saknar till den här matchen två ordinarie försvarare vardera. Orduspor saknar ytterbacken Yalain Ayhan (9/1 ligamål) och mittbacken Sedat Bayrak (7/1 ligamål). Gaziantepspor saknar båda ordinarie mittbackarna då Emre Güngör (9/0) och Ivan (8/0) är borta p.g.a. avstängnnig och skada. Detta är nya avbräck jämfört med lagens startelvor senast. Orduspor saknar dessutom försvararen Numan Curuksu (3/0) och mittfältaren Onur Tuncer (7/0).

Offensivt ser båda lagen ganska vassa ut. Orduspor startar med Bogdan Stancu (9/4 ligamål), Fatih Tekke (9/3 ligamål) och Wilfried Dalmat (8/0) på topp medan Gaziantepspor börjar med anfallsduon Muhammet Demir (3/3 ligamål) och Ismael Sosa (9/1 ligamål). Förhållandevis bra offensiva spelare och stora förändringar i de båda lagens försvar gör att jag hoppas och tror på åtminstone tre mål i den här matchen.

Singeln spelas med medelinsats. Spelstopp 12.00.

Senast redigerad av soulman den 2011-11-05 klockan 11:02.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 10:50   #8
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 22
Sharp$: 120
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Är inne på valencia litegrann.. Levante förlorade senaste matchen, luften ur dem började gå ur för 2 matcher sen tycker jag. 2.44 odds i skrivande stund.
Håller med dig, det är dags för levante att börja förlora, det kommer inte hålla säsongen ut och nu är det även ett derby som stundar och jag tror mer på Valencia som har bra form och ett mycket bättre lag än Levante. Det är helt enkelt dags för dem att börja förlora.
maykii är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 11:33   #9
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Går in på Chelskij -1.25 till 2.13. Oddsen hade varit betydligt lägre på Chelsea om inte de två senaste ligamatcherna varit förluster, men sanningen är ju att insatserna inte varit så dåliga. Inga större avbräck för Londonklubben. Blackburn är fortfarande i kris och jag känner på mig att Kean åker snart.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 11:36   #10
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: kd
Inlägg: 24
Sharp$: 754


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maykii Visa inlägg
Håller med dig, det är dags för levante att börja förlora, det kommer inte hålla säsongen ut och nu är det även ett derby som stundar och jag tror mer på Valencia som har bra form och ett mycket bättre lag än Levante. Det är helt enkelt dags för dem att börja förlora.
Levante åkte ju som bekant på första nederlaget mot Osasuna borta, jag tror ju absolut inte på en genomklappning och en förlustsvit lika lång som de matcher dom var obesegrade. Men att dom ska börja förlora mot storlagen kan jag hålla med om, beroende på om spelare behöver vilas eller ej sedan dom spelade CL i veckan (Valencia).

Kanske inväntar elvor även fast Valencia kan ställa ett starkt lag på banan utan alla ordinarie spelare, Levante är fortfarande oberäkneliga i dagsläget enligt mig
berreboyp12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 12:00   #11
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 110
Sharp$: 938

Fotboll 11/12
Stats: 18 - 13 - 6
ROI: 133.62%
Vinstprocent: 58.06%

Standard

mm. muspekaren ligger över valencia här också. Tror dock man lugnt kan invänta startelvor för extra säkerhet i.o.m att jag inte tror att linan kommer flytta på sig så mycket.
madjedo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 13:49   #12
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 719
Sharp$: 5947
Standard

Följande två singlar spelas i italienska Serie B:

Livorno-Pescara 2 3.07@Pinnacle Sports
Nocerina-Grosseto 1 2.00@Ladbrokes

Livorno (11:a) har inte formen på topp med endast en inspelad poäng på de fyra senaste ligamatcherna. Laget saknar fortsatt försvararna Knezivic (7/0), Miglionico (6/0) och Pieri (6/0). Nya spelare som är borta är mittfältarna Genevier (13/0) och Rampi (9/0). Frågetecken för form och en hel del defensiva avbräck således. Pescara (2:a) är formlaget numero uno i Serie B. Laget radar upp vinster och under ledning av legendariske tjeckiske coachen Zeman spelar laget en frejdig anfallsfotboll. Tillbaka i laget är näst främste målgöraren Immobile (11/8 ligamål) och han kommer att bilda offensiv tilldsammans med Sansovini (13/9 ligamål) och Insigne (10/6 ligamål).

Nocerina bör ha goda chanser att vinna hemma mot ett decimerat Grosseto som bl.a. saknar tre ordinarie försvarare samt offensiva krafter i mittfältaren Caridi (12/5 ligamål) och anfallaren Sforzini (12/5 ligamål).

Båda singlarna spelas med medelinsatser. Spelstopp 15.00.

Senast redigerad av soulman den 2011-11-05 klockan 13:59.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 14:08   #13
 
fireass avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sverige
Inlägg: 843
Sharp$: 1507
Standard

Håller med soulman, Pescara 6 raka utan förlust, ser 7e att komma här. Iallafall minst ett poäng, finns DnB för 2.2 finns hos Bet365.

Kommer sätta pengar på Sevilla idag också, har förlorat en match på säsongen och har inte förlorat mot Mallorca på ca 10 år.
Mallorca har 5 raka förluster och jag tar Sevilla +0 för 1.8 (hög insats)
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 14:52   #14
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fireas Visa inlägg
Håller med soulman, Pescara 6 raka utan förlust, ser 7e att komma här. Iallafall minst ett poäng, finns DnB för 2.2 finns hos Bet365.

Kommer sätta pengar på Sevilla idag också, har förlorat en match på säsongen och har inte förlorat mot Mallorca på ca 10 år.
Mallorca har 5 raka förluster och jag tar Sevilla +0 för 1.8 (hög insats)
Sevilla saknar Negredo, Kanoute och någon mer som jag glömt. Mallorca har en bra historik överlag på ön sista 5 åren, fel läge att spela Sevilla imo.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-05, 14:53   #15
 
raaabins avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 198
Sharp$: 1442


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag tror stenhårt på Chelsea idag! Lite knackigt på sistone och resultatet har inte speglat deras spel riktigt tycker jag. Torres tillbaka, Drogba avstängd. Blackburn - ett som jag tror kommer åka ur har inget att hämta mot Chelsea, tror på vinst med minst 2 mål!

Tror även på Arsenal. Van Persie vilade mot Marseille, kom in i andra halvlek, från start idag? Då lär det bli mål. WBA saknar en del spelare, Shane Long och Paul Sharner, även Odenwingie är osäker. Tror på stabil seger för hemmalaget på Emirates idag!
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td