Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-01, 08:35   #1
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 4
Sharp$: 12
Standard

Ecuador: Emelec - Dep Quito


Hej allihop!

Mitt första inlägg här. Har följt forumet en del och är imponerad över kunskapen. Tänkte nu höra med er om vad ni tror om detta.

Dep Quito ska tydligen komma med sitt reservlag men jag är väl inte helt hundra på översättningen. Finns det någon som är duktig på spanska som kanske kan hjälpa mig?

http://www.lahora.com.ec/index.php/n...nte_Liga_.html

Funderar på om jag det är värt att spela på hemmalaget (pre eller in-game) isåfall..

Note: Om det här är offtopic eller inte passar på forumet så säg gärna till. Tyckte iaf att det kan vara bra att diskutera sådana här nyheter.
bamba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-01, 11:12   #2
 
kimpoes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 31
Sharp$: 411
Standard

Testade att köra google translate på sidan som du har här i din text,kunde inte hitta något som tydde på att Dep Quito skulle komma med sitt reservlag,men svenskan i texten är lite knackig
Men lägger in länken här så kan du kolla vad du hittar.

http://translate.google.se/translate...nte_Liga_.html
kimpoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-01, 14:29   #3
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Det är Emelec mot LDU Quito inatt,Deportivo Quito spelade igår. Det som nämns i artikeln om Deportivo är finalen av mästerskapet mellan Emelec och Deportivo som spelas 11+17 December (Dubbelmöte).

Annars står det att nye tränaren i Emelec Fleitas kommer ändra lite i laget för att hitta bästa uppställningen inför de matcherna samt att LDU kommer spara de flesta spelare som var med i Copa Sudamericana mot Velez häromdagen så lite blandat lag (Står spelarna som är aktuella för denna match längst ner)

Oddsen speglar redan att LDU kommer med reserver då de har gjort samma de senaste ligamatcherna och 1.50 på Emelec lockar inte mig även om de bör vinna men hoppas det där redde ut lite iaf,peace!
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td