Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-27, 16:22   #1
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

500 kr matchat ladbrokes


Kolla era inkorgar/skräpfilter efter detta mail från ladbrokes.

Citat:
Hej DamageINC,

Ta chansen att få lite extra cash i helgen!

Vi närmar oss en helg av avgöranden i Australien Open och som vanligt en massa fotboll från de största ligorna! Som om inte det räcker för att muntra upp dig vill vi erbjuda en 100 % matchning på ett spel upp till 500 kronor! Satsa på valfri sport, och vi matchar det med ett bonusspel på upp till 500 kr. Tänk på att det är det första spelet du lägger från och med den 27 januari som räknas och att du får din bonus när vadet har blivit rättat. För fullständiga regler och villkor läs här.

Glöm inte att erbjudandet bara varar till den 29 januari, så kolla in alla våra odds och lägg ditt spel nu!
Regler och villkor:

http://www.ladbrokes.com/popups/sw/termsSW120126.html
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
oscar4122 (+5), Donald (+2)
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-27, 16:42   #2
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 30
Sharp$: 138
Standard

12. Ladbrokes förbehåller sig rätten att ta ut en administrativ avgift för kunder upp till värdet av bonusen, freebets eller ytterligare betalningar för att täcka administrativa kostnader

hm. lurigt med såna bonusar och regler. eller vad tycker ni andra? bara att satsa?
kick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-27, 16:49   #3
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kick Visa inlägg
12. Ladbrokes förbehåller sig rätten att ta ut en administrativ avgift för kunder upp till värdet av bonusen, freebets eller ytterligare betalningar för att täcka administrativa kostnader

hm. lurigt med såna bonusar och regler. eller vad tycker ni andra? bara att satsa?
Hittar du marknadshögsta där och ändå tänkt spela så varför inte?

EDIT: Glöm inte: "7. Spel placerade från cash-, Ukash-, MoneyBookers- och Neteller-insättningar kommer inte att kvalificera för detta erbjudande."

Senast redigerad av Donald den 2012-01-27 klockan 16:52.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-27, 16:52   #4
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kick Visa inlägg
12. Ladbrokes förbehåller sig rätten att ta ut en administrativ avgift för kunder upp till värdet av bonusen, freebets eller ytterligare betalningar för att täcka administrativa kostnader

hm. lurigt med såna bonusar och regler. eller vad tycker ni andra? bara att satsa?
Ladbrokes har haft flera liknande matchningar förut, och det har alltid fungerat smärtfritt. Pengarna kommer in fort, och man får även 500kr vid vinst vilket är väldigt trevligt.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-27, 16:55   #5
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 30
Sharp$: 138
Standard

då så . du är erfaren här och med sånt ser jag. så du vet bäst . du har meddelande från mej damageinc. svara om du vill
kick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-27, 17:10   #6
Zzz
 
Zzzs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 60
Sharp$: 1740

ALLT OCH INGET! AVSLUTAD
Stats: 116 - 140 - 1
ROI: 111.82%
Vinstprocent: 45.31%

Standard

Förstod det inte riktigt. När man får tillbaka "bonusspelet" måste man då satsa hela den summan på samma gång eller får man satsa pengarna man får tillbaka hur man vill sen?
Zzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-27, 17:13   #7
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zzz Visa inlägg
Förstod det inte riktigt. När man får tillbaka "bonusspelet" måste man då satsa hela den summan på samma gång eller får man satsa pengarna man får tillbaka hur man vill sen?
Man får omsätta dem hur man vill.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-27, 18:42   #8
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Norrland
Inlägg: 184
Sharp$: 2065
Standard

Hur fn lyckas man sätta in pengar utan nåt annat än moneybookers hos dom då, står att det ska finnas rullmenyer men den enda menyn jag kan klicka på skickar mig bara till förklaringssida för varje betalningsmetod.
werygod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-27, 20:10   #9
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Suck...jag har inte fått mailet...då går det ej. Skumt. Brukar vara med på deras utskick
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-27, 20:14   #10
 
apekatt66s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 543
Sharp$: 1129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av werygod Visa inlägg
Hur fn lyckas man sätta in pengar utan nåt annat än moneybookers hos dom då, står att det ska finnas rullmenyer men den enda menyn jag kan klicka på skickar mig bara till förklaringssida för varje betalningsmetod.
Man måste maila till de för att ändra insättningsalternativ.

Kan förövrigt också intyga att de här bonuserbjudandet brukar funka smärtfritt.
__________________
Finska killar sover de också!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
werygod (+5)

Senast redigerad av apekatt66 den 2012-01-27 klockan 20:17.
apekatt66 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-28, 09:17   #11
 
wallezs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 297
Sharp$: 3983
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zzz Visa inlägg
Förstod det inte riktigt. När man får tillbaka "bonusspelet" måste man då satsa hela den summan på samma gång eller får man satsa pengarna man får tillbaka hur man vill sen?
Jag kanske missförstår din fråga, men såhär står det under "Bonusar" på mitt konto:

"Notera att hela bonusen måste användas i ett och samma vad. Resterande belopp tas omedelbart bort. Till exempel, om du har ett bonusspel värt 150 kronor kan du inte dela upp det i två vad på 75 kronor vardera."
wallez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-28, 19:43   #12
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Norrland
Inlägg: 184
Sharp$: 2065
Standard

Verkar va olika regler för olika konton, för det där står det inget om i mina villkor. Bara att bonussumman måste omsättas minst en gång innan utag. By the way, har fixat betalningsmetodsändring nu tänkte bara försäkra mig om en sak innan jag kastar in hundringarna. Det står att cash insättning inte räknas, detta är väl inte samma sak som att göra en insättning via visa-kortet?
werygod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-28, 19:49   #13
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av wallez Visa inlägg
Jag kanske missförstår din fråga, men såhär står det under "Bonusar" på mitt konto:

"Notera att hela bonusen måste användas i ett och samma vad. Resterande belopp tas omedelbart bort. Till exempel, om du har ett bonusspel värt 150 kronor kan du inte dela upp det i två vad på 75 kronor vardera."
Dock så går dessa pengar inte in som en bonus, har aldrig gjort det för mig i alla fall. Har fått mina 500 nu, och kontot ser ut som följer:
Citat:
Saldo Tillgängligt för uttag Bonussumma
Odds SEK 1,985.93 SEK 1,485.93 SEK 0.00
De 500 syns alltså där, men är ingen bonus. Så fort jag har omsatt på valfritt sätt så kommer allt vara tillgängligt för uttag.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-29, 09:31   #14
 
wallezs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 297
Sharp$: 3983
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DamageINC Visa inlägg
Dock så går dessa pengar inte in som en bonus, har aldrig gjort det för mig i alla fall. Har fått mina 500 nu, och kontot ser ut som följer:


De 500 syns alltså där, men är ingen bonus. Så fort jag har omsatt på valfritt sätt så kommer allt vara tillgängligt för uttag.
Tack för svaret! Det ser likadant ut för mig nu, men dröjde över 12 timmar innan bonussumman lades till på mitt konto.
wallez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-29, 09:36   #15
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Norrland
Inlägg: 184
Sharp$: 2065
Standard

ställer frågan igen...; cash insättning är det detsamma som insättning med visa kort? nån som vet?
werygod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td