Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-12-08, 21:27   #1
 
Nordiks avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 102
Sharp$: 1330

La baguette - Football
Stats: 16 - 15 - 2
ROI: 100.45%
Vinstprocent: 51.61%

Standard

8/12 - 9/12 Riskfritt spel - Parlay Premier League - 100 kr Betsafe


I deras julkalender idag:


Spela 100 kr riskfritt på Premier League!


Älskar du Premier League? Eller att satsa utan risk? Då är det här ett erbjudande för dig.

Om du förlorar ett kombinationsspel på Premier League betalar vi tillbaka din insats!

Så här fungerar det:

1. Lägg ett kombinationsspel (minst 2 matcher) på Premier League för 100 kr eller mer.
2. Ditt riskfria spel måste inkludera minst 2 matcher (1X2, över/under etc.) från Premier League-matcher som spelas mellan 8:e och 9:e december.
3. Om du vinner ditt spel behåller du givetvis dina vinster.
4. Om du förlorar ditt spel får du en gratisbonus på 100 kr, måndagen den 10:e december kl. 16.00.
5. Gå till “Tillgängliga bonusar” uppe i högra hörnet och hämta bonusen. (Gör detta efter kl 16.00 den 10:e december.)

Med det heta Manchester-derbyt i helgen kunde det här erbjudandet inte komma lägligare!
Nordik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-08, 22:02   #2
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Betsafe är ett blåsarbolag som inte förtjänar spaltutrymme på detta eminenta forum. Har fortfararande 19.000 dom vägrar betala ut pga av en oklar identifieringsprocess enligt dom. Jag har tom fått min bank att ringa upp och bekräfta vem jag är. Nästa vecka polisanmäler jag. Stor jävla varning för detta bolag.

Vill inte påstå att jag generellt sett är en vinnande spelare, men på betsafe är jag det. Satte bara in där för dom hade ett guldkorn, tryckte 8 k och vann.
Betsafe gillar inte vinnande spelare. Så patetiska.

Varning! och
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-08, 22:28   #3
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Betsafe är ett blåsarbolag som inte förtjänar spaltutrymme på detta eminenta forum. Har fortfararande 19.000 dom vägrar betala ut pga av en oklar identifieringsprocess enligt dom. Jag har tom fått min bank att ringa upp och bekräfta vem jag är. Nästa vecka polisanmäler jag. Stor jävla varning för detta bolag.

Vill inte påstå att jag generellt sett är en vinnande spelare, men på betsafe är jag det. Satte bara in där för dom hade ett guldkorn, tryckte 8 k och vann.
Betsafe gillar inte vinnande spelare. Så patetiska.

Varning! och

Förklara gärna närmre - dessa historier kring om hur spelare blivit "scammade" tenderar att ha betydligt mer info som inte kommer fram bakom sig och som även, oftast, ger företaget rätt...

Men för all del - shoot, tell us your story och utelämna inga fakta, så kanske t.o.m. någon härinne kan hjälpa dig...?

Lycka, till!
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-08, 23:37   #4
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Inga konstigheter, ingen bonus eller liknande inblandat. Har haft konto där några år, har gjort exakt 5 utbetalningar därifrån tidigare. Jag har ett färdig paket med identifikationsuppgifter jag mailar till dom redan vid öppnandet av kontot. Begär sedan alltid få bekräftat att jag är godkänd fär uttag till min bank. Innan detta skett gör jag inga spel, vis av tidigare erfarenheter.
De 3 första gångerna gick utbetalningarna smärtfritt, inga problem. Vid den 4 utbetalning som var lite större begärde de in ytterligare uppgifter, som jag fixade. Den femte gick bra den med. Eftersom jag sällan tycker bolaget har något vettigt att komma med så spelar jag marginellt hos dom. Men för 2 veckor sedan hade dom ett spel där dom låg långt över resten av marknaden.
Jag satte då in 8000 kr som jag lade på detta, trots en del sänkningar lyckades jag få in spelet till slut. Tog bara 3000 till orginaloddset, resten till ett lägre men betydligt högre än resten av marknaden( tennis kan jag tillägga)

Efter detta begärde jag en utbetalning på hela beloppet. Ganska omedelbart fick jag ett mail med ytterligare krav med bevis på att jag var jag. Då ska vi inte glömma all info de haft tidigare.

Mail 1. Utdrag personregister, Skrifligt uttdrag från mitt SEB konto, signerat av banktjänstenman med bankkontorets telefonnr.

Räcker inte tycker Betsafe. Bekräftelse på din bostadsadress. Mailade en bekäftelse underskriven av vår bostadsrättsföreningsordf, där han bekräftar att jag bor och äger i den lägenhet jag har på uppgiven adress.

Jag har även erbjudit dom att ringa upp min kontakt på SEB.

Jag ger dom nästa vecka annars polisanmäler jag!

Frågor på det?


Senast redigerad av kriga den 2012-12-08 klockan 23:40.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-12-09, 02:44   #5
 
hardballss avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 477
Sharp$: 1340
Standard

Det där låter ju bara absurt kriga. Fyfan
__________________
sharp dig!
hardballs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td